Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te nastakenkien käyttäjät käytte kaupassa? Eikö ole liukasta nastakengillä käydä sisätiloissa?

Vierailija
01.01.2025 |

.

Kommentit (186)

Vierailija
41/186 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ovat tosi liukkaat. jossain kahvilassa kerran otin kokonaan kengät pois ja kävelin sukkasilleen. vaikeaa ongelma tuo liukkaus 

Sulla oli sit huonolaatuiset. Icebugit eivät ole sisälläkään liukkaat

Vierailija
42/186 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on niin tyhmä, että menee nastakengillä kauppaan. Jollei omista käännettävillä nastoilla olevia kenkiä niin sitten on syytä hankkia ne irralliset nastapohjalliset.

Kuljen kaupoissa nastakengät jalassa tietenkin. Oletko niin tyhmä, että luulet että ihmiset menee sukkasillaan kauppaan 😅

Et oo kuullut nastakenkien suojista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/186 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ovat tosi liukkaat. jossain kahvilassa kerran otin kokonaan kengät pois ja kävelin sukkasilleen. vaikeaa ongelma tuo liukkaus 

Sulla oli sit huonolaatuiset. Icebugit eivät ole sisälläkään liukkaat

Pari kertaan olen meinannut liukastua rappukäytävän portaissa icebugien kanssa 

Vierailija
44/186 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako kaupassa kulkea nastakengillä? Itse en edes harkitsisi sellaista.

Kauppojen lattiat ovat aika paljon kovempaa ainetta kuin kotiparketti. Kyllä ne nastakengät kestää. 

Vaikka lattiat olisi metallia, niin kyllä siihen ajan mittaan tulee melko rumat jäljet. Ainakin naarmut.

Ei sellaista metallia ole olemassakaan joka ei nastoista naarmuuntuisi 

Ei ihme, että tavaroiden ja elintarvikkeiden hinnat nousevat 

Hintojen älyttömän nousun takana ovat siis nastakengät! Nastakengille pitäisi laittaa korkea haittavero!

Vierailija
45/186 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kätevämpi käyttää erillisiä nastapohjia, helppo riisua ennen kauppaan menoa. Joko yhdellä jalalla seisten tai monessa paikassa on ulko-oven vieressä tuoli tähän tarkoitukseen.

Nastakenkiin saa myös kympilla lattiasuojat, eli ne puetaan päälle, kun tullaan sisätiloihin

En viitsi. Kauppias voi laittaa kyltin joka kielto, jos mun rahat ei kelpaa.

Vierailija
46/186 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kauppojen lattiat kiinnosta!

Sua kiinnostaa vain oma napa, mutta luuletko, ettei lattioiden uusinta näy tuotteiden hinnoissa?

Vierailija
47/186 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on niin tyhmä, että menee nastakengillä kauppaan. Jollei omista käännettävillä nastoilla olevia kenkiä niin sitten on syytä hankkia ne irralliset nastapohjalliset.

Kuljen kaupoissa nastakengät jalassa tietenkin. Oletko niin tyhmä, että luulet että ihmiset menee sukkasillaan kauppaan 😅

Et oo kuullut nastakenkien suojista?

Oon, mutta en omista sellaisia, eikä niitä ole pakko käyttää.

Vierailija
48/186 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kauppojen lattiat kiinnosta!

Sua kiinnostaa vain oma napa, mutta luuletko, ettei lattioiden uusinta näy tuotteiden hinnoissa?

Mitä sitten?

Vierailija
49/186 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako kaupassa siirtää isoja tavaroita ym. pumppukärryllä?

Pumppukärryssä on sileät rattaat, ei nasta sellaiset!

Vierailija
50/186 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa, ei kai sitä nyt kauppaa varten oteta toisia kenkiä. Omat nastakengät ovat sellaiset, että joustavat jnkn verran kovalla pinnalla.

On paikkoja joihin ei voi mennä nastakengissä, esim Ateneum ja Kansallismuseo ts rakennukset joissa on vanhat lattiamateriaalit. Niissä onneksi on tarjolla tossuja, joita voi käyttää ja voihan ne omat tossut tai sisäkengät ottaa mukaan museokäynneille.

Vierailija
51/186 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ne vedetään sisään

jep, kantapään kohdalla on pieni vipu josta kääntäen pois/päälle

Vierailija
52/186 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauppojen lattiat ovat aika paljon kovempaa ainetta kuin kotiparketti. Kyllä ne nastakengät kestää. 

Vaikka lattiat olisi metallia, niin kyllä siihen ajan mittaan tulee melko rumat jäljet. Ainakin naarmut.

Voi iik. Ruokakaupassa täytyy olla kaunis lattia😂😂😂

Voi iik, haluan ruokakaupan olevan hygienin ja puhdas! Aika mahdoton pitää siistinä ja puhtasna, jos tuhannet ihmiset kävelisi nastoilla lattiat piloille

Vierailija
53/186 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä paikallisessa Citymarketissa ainakin on oikein hyvä lattia, ei ole yhtään liukasta nastakengillä.

Nastakenkien kritisoijat: käyttekö koskaan ulkona? Nykytalvisin on aivan hirveän liukasta kun välillä sataa lunta ja välillä vettä. Tulkaapa myös kokeilemaan asumista mäkisessä maastossa. Hymy hyytyy aika nopeasti.

Kolme kertaa viikossa ja ajan läpi talven pyörällä, jossa ei ole nastarenkaita. M65

Vierailija
54/186 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista metallia ole olemassakaan joka ei nastoista naarmuuntuisi 

Ei ihme, että tavaroiden ja elintarvikkeiden hinnat nousevat 

Hintojen älyttömän nousun takana ovat siis nastakengät! Nastakengille pitäisi laittaa korkea haittavero!

Kyllä, turhaan tässä on Riikka Purraa syytelty :D:D!

Vierailija
55/186 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa, ei kai sitä nyt kauppaa varten oteta toisia kenkiä. Omat nastakengät ovat sellaiset, että joustavat jnkn verran kovalla pinnalla.

On paikkoja joihin ei voi mennä nastakengissä, esim Ateneum ja Kansallismuseo ts rakennukset joissa on vanhat lattiamateriaalit. Niissä onneksi on tarjolla tossuja, joita voi käyttää ja voihan ne omat tossut tai sisäkengät ottaa mukaan museokäynneille.

Miksi museot jne eroaa muista liiketiloista? Menkää nyt saakeli sinne museoihinkin kopsittelemaan nastojenne kanssa! 

Vierailija
56/186 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollenkaan.

Sitäpaitsi tulee sinullekin halvemmaksi, ettei minua tarvitse ulkona liukastumisen jälkeen kärrätä sairaalaan verorahoilla hoidettavaksi. 

Hyvä kun muistutit, onkin vielä yksi hyvä kenkapari nastoittamatta. Onneksi nastoja saa eräästä verkkokaupasta halvalla.

Mitä se muhun liittyy, jos kaupan lattiat menee piloille sinun nastoistadi? En mä niitä kaupan lattioita maksa tai kauppa maksa nytkään sinun kastuamisiasi, joten yhtä kallista se veronmaksajalle kummassakin tapauksessa.. 

Jos pmistaisin liiketilan, jossa esim laminaatti, niin asiakkaat, jotka ei osaa käyttää nastaduojia, voisi asioida muualla Eti asia on noi kivilattiat, jossa ei nyt nastat aiheuta muuta kuin liukastumisia ja tälkainen asiakas saakin liukastella ja kaatua miten huvittaa, jos on pakko kävellä nastat jalassa s

Oksensin juuri vähän suuhuni. Täällä on joku v*tun kuvottava otus, joka kutsuu ihmisiä höpsöiksi, höpsyköiksi, höpöiksi. Menepä sinä höpönassu vaikka kokeilemaan kuinka pitkän aikaa voit pidättää hengitystäsi omassa maailmankaikeudessasi. Jätän sanomatta, mitä reikää tarkoitan.

Vierailija
57/186 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nastakenkien pohjissa on sellaiset kuminystyrät, ne ottavat kiinni lattiaan, niin eivät ole kengät liukkaat sisällä. En tiedä, onko kaikissa nastakengissä sellaiset, omissani onneksi on.  

Vierailija
58/186 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä paikallisessa Citymarketissa ainakin on oikein hyvä lattia, ei ole yhtään liukasta nastakengillä.

Nastakenkien kritisoijat: käyttekö koskaan ulkona? Nykytalvisin on aivan hirveän liukasta kun välillä sataa lunta ja välillä vettä. Tulkaapa myös kokeilemaan asumista mäkisessä maastossa. Hymy hyytyy aika nopeasti.

Kolme kertaa viikossa ja ajan läpi talven pyörällä, jossa ei ole nastarenkaita. M65

Ajoin ennen nuorempana, enää en uskaltaisi kun jo jännittää hiekatulla asvaltillakin mäessä meno 😁 

Vierailija
59/186 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai pitääkö olla toiset kengät sen takia? Mä liikun töihin julkisilla. Kävelytiet ja asemalaiturit ovat jässä laidasta laitaan.

Vierailija
60/186 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kauppa ei halua nastakenkäileviä asiakkaita, voi varmaan kauppias laittaa ovelle asiasta lapun. Onnea ja menestystä vaan liiketoiminnalle.

Joidenkin kauppojen edustat on niin liukkaita, ettei sisälle pääse ilman nastoja, mutta kaupassa ei saa nastakenkiä käyttää. Vien rahani kauppaan, joka osaa huolehtia hiekoituksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi