Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te nastakenkien käyttäjät käytte kaupassa? Eikö ole liukasta nastakengillä käydä sisätiloissa?

Vierailija
01.01.2025 |

.

Kommentit (186)

Vierailija
181/186 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako kaupassa kulkea nastakengillä? Itse en edes harkitsisi sellaista.

Jos ei saisi, ulko-ovella olisi penkit joilla voisit istua ja vaihtaa jalkaasi kotitossut !

Vierailija
182/186 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkeleen vanha mummo. Naarmutit kengilläsi kauppani lattian. Saat porttikiellon ja ison laskun lattian pilaamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/186 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on jokin kauppa, jonka lattioilla ei saa käyttää nastakenkiä, se ei tarvitse mua asiakkaakseen liukkailla keleillä. Tai sitten pitää tarjota kaupan puolesta tossut asioinnin ajaksi ja säilytysmahdollisuus nastakengille.

Jos edes tällaiset kaupat sitten pitäisivät huolta, että kaupan parkkipaikat ja pihat on hyvin hiekoitettuja. Mutta ainakin minun kotipaikkakunnallani kaupan pihat on useimmiten peilijäässä, joten siksi minulla on nastakengät, että selviytyy kaupan ovelle kaatumatta. 

Vierailija
184/186 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulehdessä just tänään kahvilanpitäjä toivoi, etteivät nastakenkäilijät pilaisi kahvilan vanhija puulattioita

Meneekö joku muka kotonaankin nastat jalassa pitkin kämppää vai koskeeko tämä nastoilla lattioiden pilaaminen vain muiden lattioita?

Vierailija
185/186 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei saisi, ulko-ovella olisi penkit joilla voisit istua ja vaihtaa jalkaasi kotitossut !

Ja sitten mummot istuu niillä penkeillä huvikseen juoruamassa? Penkkejä on monissakin kaupoissa mutta aina ne on varattuja 

Vierailija
186/186 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on jokin kauppa, jonka lattioilla ei saa käyttää nastakenkiä, se ei tarvitse mua asiakkaakseen liukkailla keleillä. Tai sitten pitää tarjota kaupan puolesta tossut asioinnin ajaksi ja säilytysmahdollisuus nastakengille.

Pitääkö kaupan tarjota sinulle vaatteet, muuten menet alasti kauppaan 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi