Pitääkö kerrostalossa sietää uutena vuotena naapurin kovaäänisiä bileitä aamuviiteen asti?
Luhtitalo. Huono äänieritys mutta yli 20 vuoteen ei ole tarvinnut kenestäkään valittaa. Nyt on uusi seinänaapuri ja pieni aavistus, että näitä bileitä on tulossa lisää. Valittaisitteko?
Kommentit (191)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse. Soitat poliisit paikalle, jos ei muuten hiljene.
Kävisit itse ensin pyytämässä, vai etkö uskalla?
Kun poliisit soittaa paikalle, siitä tehdään aina käyntiraportti. Ja jos useamman kerran joutuu samalle asunnolle soittamaan poliiseja, heille on helpompi antaa häätö kun käynnit on kirjattu ylös. Ja miksi altistaa itseään uhittelevalle naapurille kun sen voi hoitaa nimettömänäkin?
Vierailija kirjoitti:
Jos naapuri tulee mun ovelle valittamaan, niin pataan tulee!
Juuri tällaisten takia soitan suoraan poliisit ja samaa suosittelen muillekin. Tulevat kyllä ja meteli loppuu siihen. Tämä on myös näiden vellihousuhäiriköiden suurin pelko, joten senkin takia kannattaa heti vaan soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tällaisten takia soitan suoraan poliisit ja samaa suosittelen muillekin. Tulevat kyllä ja meteli loppuu siihen. Tämä on myös näiden vellihousuhäiriköiden suurin pelko, joten senkin takia kannattaa heti vaan soittaa.
Sitten valitetaan kun poliisi ei ehdi hoitaa tehtäviään kun aika menee siihen kun poliisin pitää tulla pyytämään ihmisten puolesta asioita kun nämä ihmiset eivät uskalla suutaan avata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten valitetaan kun poliisi ei ehdi hoitaa tehtäviään kun aika menee siihen kun poliisin pitää tulla pyytämään ihmisten puolesta asioita kun nämä ihmiset eivät uskalla suutaan avata.
Miksi sä soittajia syyllistät, etkä heitä, jotka häiritsevävää käytöstä pitää? Asukkaat voisi pisteyttää ja tuollaiset ongelmatapaukset voivat asua keskenään samassa talossa kun eivät sitten häiritse muita kun kaikki käyttäytyy yhtä huonosti ja ajattelemattomasti.
No kyllä täällä ainakin raketit paukkui kahteen asti yöllä, ettei siinä nyt naapurien pienimuotoinen laulaminen ollut yhtään mitään verrattuna tuohon rakettien paukkumiseen.
Mä paukuttaisin musiikkia sit klo 07 jälkeen kun on luvallista. Jos mä en saanu nukuttua, ei sitten nuku hänkään. Ja ei ole missään sopivaa bilettää kotona klo 5 asti. Max klo 00 asti. Sit hiljaisuus ja tiedotus naapureille. Eikä edes usein.
Vierailija kirjoitti:
Mä paukuttaisin musiikkia sit klo 07 jälkeen kun on luvallista. Jos mä en saanu nukuttua, ei sitten nuku hänkään. Ja ei ole missään sopivaa bilettää kotona klo 5 asti. Max klo 00 asti. Sit hiljaisuus ja tiedotus naapureille. Eikä edes usein.
Mietipä vähän. Jos talossa asuu riittävän monta bilettäjää, niin talossa voi olla viikossa monta iltaa ja jokaviikkoista pitää mökäbileet.
Menee kyllä kohtuuttomaksi. Koti on koti. Nuoret ja vanhemmatkin, vuokratkaa joku tila, jos haluatte pitää bileet. Ei ole edes kohtuuttoman kallista isommalle ryhmälle.
Vierailija kirjoitti:
Pidin eilen kerrostalossa pienehköt kekkerit (minä plus neljä henkeä), olin etukäteen jättänyt lapun jossa pahoittelen mahdollista häiriötä. Hyvin tullaan naapureiden kanssa juttuun, kun sen kaksi kertaa vuodessa pitää illanistujaisia niin ymmärtävät kyllä. Olen nyt asunut tässä kolme vuotta, joten tuskin olen jatkuvasti häiriöksi.
Sillä lapulla ei ole mitään merkitystä. Alkaa toki vituttaa jo etukäteen. Että sikäli sillä saa tietysti hierottua p-skaa naapurin naamaan jo hyvissä ajoin.
Se ei kuitenkaan pyhitä mitään. Hiljaisuusajan jälkeen on hiljaista. Piste.
Uusi vuosi on vain kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Normaalisti täällä haukutaan mekkalanpitäjät, nyt haukutaan ne jotka mekkalasta valittavat.
Tätä en tajua: olen joskus itsekin valittanut painajaismaisista naapureista, jotka huutaa, tappelee, paiskoo ovia, pudottelee tavaroita, hakkaa kantapäitä lattiaan, jättää koiran yksin ulvomaan tuntikausiksi jne jne. Ja mitä sain vastaukseksi; muuta metsään, jos et asumisen ääniä kestä. Koko taloko joutuu kestämään yhden porukan "elämisen ääniä" ja niistä kärsivien pitää muuttaa ja mekkaloijat saavat jatkaa mesoamistaan kaikessa rauhassa vaikka maailman tappiin asti??
Uutena vuotena annan mennä ohi korvien aamu kolmeen asti.
Muina aikoina soitan poliisin klo 23 mennessä. Hiljaisuus alkaa klo 22.
Kerran olen joutunut soittamaan. Ei toistunut.