Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö kerrostalossa sietää uutena vuotena naapurin kovaäänisiä bileitä aamuviiteen asti?

Vierailija
01.01.2025 |

Luhtitalo. Huono äänieritys mutta yli 20 vuoteen ei ole tarvinnut kenestäkään valittaa. Nyt on uusi seinänaapuri ja pieni aavistus, että näitä bileitä on tulossa lisää. Valittaisitteko? 

Kommentit (191)

Vierailija
121/191 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nämä jotka sanoo sen olevan kerran vuodessa sanoo samaa vapusta, juhannuksesta, mistä vaan pidemmästä viikonlopusta tai lomasta ja leijonien voitosta. jää siihen muutama kuukausi ilman näitä kerran vuodessa juhlia.

- n 28

Noin nuori ja elää ilman ystäviä ja juhlia. Olen surullinen puolestasi. 

Kuulehan muruseni, miksi niitä bileitä ei voi järjestää paikassa jossa ei olla häiriöksi? Me aikanaan vuokrasimme porukalla mökin juhlia varten.

Vierailija
122/191 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nämä jotka sanoo sen olevan kerran vuodessa sanoo samaa vapusta, juhannuksesta, mistä vaan pidemmästä viikonlopusta tai lomasta ja leijonien voitosta. jää siihen muutama kuukausi ilman näitä kerran vuodessa juhlia.

- n 28

Noin nuori ja elää ilman ystäviä ja juhlia. Olen surullinen puolestasi. 

Kuulehan muruseni, miksi niitä bileitä ei voi järjestää paikassa jossa ei olla häiriöksi? Me aikanaan vuokrasimme porukalla mökin juhlia varten.

En ole murusesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/191 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt vielä yksistä bileistä hermostuisi, mutta jos homma jatkuu niin sitten kyllä. Ja toki ihan silloin yöllä voi käydä sanomassa että voisitteko lähteä vaikka baariin siitä, että muut saa nukuttua. 

Vierailija
124/191 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhatpiiat on katkeria kun nuoruus meni eikä ikinä kutsuttu juhliin. 

Meillä ei ollut päihderiippuvuuksia ja biletettiin paikoissa, jotka oli tehty bilettämiseen. Ei tarvittu alkoholia tai muitakaan aineita rankkaan bilettämiseen. Sellaista se on, kun osaa ja osaa ottaa toisetkin huomioon ja antaa heille nukkumisrauhan omissa kodeissaan.

Vierailija
125/191 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

> naapuri pitää uutenavuotena pienet juhlat 

> Mummo seinä korvassa ja TÄYSIN varma että tätä tulee jatkumaan joka viikko 

🤣😅😂😆

Vierailija
126/191 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ollut päihderiippuvuuksia ja biletettiin paikoissa, jotka oli tehty bilettämiseen. Ei tarvittu alkoholia tai muitakaan aineita rankkaan bilettämiseen. Sellaista se on, kun osaa ja osaa ottaa toisetkin huomioon ja antaa heille nukkumisrauhan omissa kodeissaan.

Paikkakunnan Maaseuran talo klo 14-16 🤣

Vierailija
127/191 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meteliä pitää sietää kun on UUSI VUOSI, just joo. Sitten on pääsiäis,-vappu,-juhannusbileet, synttärit, muutenvaanbileet ja kaikki siedettävä, niinkö?

Sori vaan mutta uusivuosi ei edes lähtökohtaisesti ole hiljaista aikaa. Tämän sanoisi myös hätäkeskus kun sinne soittaisit. 

Olen aikanani soittanut, eivät sanoneet mitään tuollaista vaan lähettivät poliisit paikalle, bileet loppuivat siihen.

Minäkin olen yhden kerrostalokyylän taloyhtiöstä ulos savustanut. Kyllä siihen keinot on 💪🏻

Iso talo, ei kukaan tiennyt soittajaa, sorry. Minäkin olen saanut häädettyä pari sun kaltaistasi häirikköä :D

Vierailija
128/191 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt vielä yksistä bileistä hermostuisi, mutta jos homma jatkuu niin sitten kyllä. Ja toki ihan silloin yöllä voi käydä sanomassa että voisitteko lähteä vaikka baariin siitä, että muut saa nukuttua. 

Ja kello neljä käy alaovi ja hullujen meno jatkuu.

Vierailija
129/191 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naapurit on muuten asiallista väkeä niin kannattaa vaan käydä sanomassa. Jos se ei auta tai ei uskalla niin kyllä poliisit käy lopettamassa liian äänekkäät bileet, mutta tämä ei ole se naapurisovun kannalta paras tapa. Joskus toki ainoa mahdollinen.

Vierailija
130/191 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suullinen tappouhkaus normaaleista äänistä valittavalle ãmmãlle. Pysyy tantta sen jälkeen hiljaa. 

Kokoyön bileet eivät ole normaaleja ääniä. Ja tappouhkaus ilmoitetaan poliisille.

Vierailija
131/191 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meteliä pitää sietää kun on UUSI VUOSI, just joo. Sitten on pääsiäis,-vappu,-juhannusbileet, synttärit, muutenvaanbileet ja kaikki siedettävä, niinkö?

Sori vaan mutta uusivuosi ei edes lähtökohtaisesti ole hiljaista aikaa. Tämän sanoisi myös hätäkeskus kun sinne soittaisit. 

Olen aikanani soittanut, eivät sanoneet mitään tuollaista vaan lähettivät poliisit paikalle, bileet loppuivat siihen.

Minäkin olen yhden kerrostalokyylän taloyhtiöstä ulos savustanut. Kyllä siihen keinot on 💪🏻

Iso talo, ei kukaan tiennyt soittajaa, sorry. Minäkin olen saanut häädettyä pari sun kaltaistasi häirikköä :D

Kun lähinaapuri käy läpi ja siellä on vain yksi 🐘norsunvittunaamainen vanha akka, niin 1+1

Vierailija
132/191 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suullinen tappouhkaus normaaleista äänistä valittavalle ãmmãlle. Pysyy tantta sen jälkeen hiljaa. 

Kokoyön bileet eivät ole normaaleja ääniä. Ja tappouhkaus ilmoitetaan poliisille.

Sinun pitää todistaa että uhkaus on annettu. Milläs teet??

Vierailija
133/191 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- n 28

Juu, vappu, juhannus, halloween ja uusivuosi, siis neljät juhlat vuodessa. Vuodessa on 365-366 päivää, että siihen verrattuna aika vähän. 

Vierailija
134/191 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla 16v. ylisjonne uhoamassa, olet vastuussa puheistasi.

Vierailija
135/191 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea tapa on kostaa naapureille kun ne nukkuu. Poraa seinään joka launtai klo 10.00. Olen asunut kerrostalossa jossa naapuri porasi seinään joka lauantai. Voit myös imuroida ja hakata harjalla asuntoa ainakin tunnin aamulla.

Vierailija
136/191 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurit voivat myös mennä hotelliin yöksi jolloin eivät häiritse bilettäviä ihmisiä? Miksei ihmiset osaa ottaa toisia huomioon.

Vierailija
137/191 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä eikä tarvitse sietää.

Vierailija
138/191 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkärista ketipinoria. Sinut leimataan hulluksi kun valitat lääkärille äänistä. Lääkärin on hankala uskoa joka viikonloppuisia bileitä. Äänet haittaa sinun elämää.

Lukemisen ymmärtäminen? Aloituksessa ei puhuttu bileistä joka viikonloppuna vaan siitä että niitä tulevaisuudessa saattaa tulla.-eri

Voithan sinä mennä sinne lääkäriin keskustelemaan mitä bileitä tulevaisuudessa saattaa tulla. Kyllä ne unilääkkeet on hyvä hankkia tulevaisuutta varten.

En ole ap joten miksi mulle lääkkeitä ehdotat? Minä asun omakotitalossa keskellä ei mitään.

Vierailija
139/191 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea tapa on kostaa naapureille kun ne nukkuu. Poraa seinään joka launtai klo 10.00. Olen asunut kerrostalossa jossa naapuri porasi seinään joka lauantai. Voit myös imuroida ja hakata harjalla asuntoa ainakin tunnin aamulla.

patterit kannattaa myös pyyhkiä pölyistä joka lauantai. Siit tulee kivaa kolinaa.

Vierailija
140/191 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalit ihmiset kun tajuavat hankkia ne korvatulpat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi