Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä oli kiire uudenvuoden viettoon

Vierailija
31.12.2024 |

Viime vuonna olimme hänen vanhemmillani, nyt minun. Koko ajan oli kiire kotiin ja eilen illalla tulimme. Miksi? Pelaamaan. On taas ainakin viisi uutta peliä joita piti päästä testaamaan. Olen ihan loppu tuon pleikkarin kanssa. Päivät ollaan ihan muissa maailmoissa kun yö taas pelattu. Prismassa ei kiinnosta elintarvikkeet, ainoastaan peliosasto. Tätäkö todella halusin? Mies ei kuulemma omasta mielestään pelaa liikaa. Kyllä yli 10 tuntia vuorokaudessa on liikaa. Mikä tahansa olisi liikaa. Apua..

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 51v nainen ja pelaan kännykällä esim candy crush soda sagaa yms pelejä. Välillä välitän color app kuvia. Ei siinä mielestäni ole mitään ihmeellistä. 

Ei siinä olekaan. Paisi jos et elämässäs tee mitään muuta.

Vierailija
22/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 51v nainen ja pelaan kännykällä esim candy crush soda sagaa yms pelejä. Välillä välitän color app kuvia. Ei siinä mielestäni ole mitään ihmeellistä. 

Väritteletkö 10 tuntia päivittäin? Jätätkö lapsesi huomiotta pelaamisen vuoksi?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jo luulin, että miehellä oli kiire ryyppäämään ja baariin! Olis nyt edes ollut vieras nainen eikä pleikkari mikä valvottaa!

Vierailija
24/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa ettei tällaisten pleikkamiesten kanssa kannata lisääntyä.

Olis parempi jos mies alkoholisti joka lyö tai rahapeleihin pelaa rahat? 

Vierailija
25/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On myös normaaleja miehiä joilla ei vakavia riippuvuussairauksia. 

Vierailija
26/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väritteletkö 10 tuntia päivittäin? Jätätkö lapsesi huomiotta pelaamisen vuoksi?

ap

En ja mun lapseni on jo kohta aikuinen. 

Vierailija
27/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tietää salaa että ei ainakaan mies karkaa kun vain on uutta pelattavaa kotona. Siksi hän suhteessa roikkuukin. Helvetin surullista. 

Vierailija
28/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 51v. Aamulla kun herään, se on jo pelannut tunnin pleikkaa. Iltaisin töiden jälkeen se pelaa pleikkaa. Pojat istuu isänsä vieressä ja katsoo kun isi pelaa.

Lasten peliajasta huomautan, se on yhteisesti sovittu, mutta aikuiselle en viitsi edes sanoa. 

Meillä on ollut pleikka ehkä viisi vuotta ja sinä aikana se on pilannut meidän parisuhteen.

Vierailija
29/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon pelisessio on aina parempi kuin väljähtänyt seksi.

Vierailija
30/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Tuo sana videopeliriippuvuus avasi silmiäni. 

ap

Vierailija
31/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Identifioituu 14-vuotiaaksi. Kohta lähtee pyörimään mopoporukoihin ja pussikaljalle.

Vierailija
32/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on 48 eikä onneksi pelaa pleikkaa. Sehän on lasten juttuja, teinipoikien 😁  Mutta joo toivoisin että tienaisi enemmän kuin minä ja pukeutuisi aikuismaisesti. Välillä tuntuu että on kuin lapsi lasten joukossa ja täysi-ikäiset poikammekin alkavat olla miehekkäämpiä. Vaikea ymmärtää mikä mun päässä on viirannut parikyt vuotta sitten. Aivan varmasti jokin.

Häpeätkö miestäsi?

En häpeä koska en häpeä muita ihmisiä, enhän minä sille mitään voi millaisia muut ihmiset ovat. Toivoisin toki keski-ikäisenä naisen vähän tasokkaampaa kumppania mutta ei auta kuin peiliin katsoa. Toisaalta peilikuvan hahmo on kehittynyt ja aikuistunut vuosituhannen vaihteesta, puolisoni on edelleen se sama mitä oli milleniumina. Se välillä vähän hämmentää että ei niinko mitään muutosta, ei hyvässä eikä pahassa. Itse kuitenkin koen kasvaneeni aika paljon, myös psyykkisesti. 

Vierailija
33/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haarat kiinni kunnes suostuu luopumaan pelaamisesta.

Vierailija
34/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Addiktio se on tuokin. Jos ei lapsellekaan löydy aikaa... niin pistäpä mies selkä seinää vasten. En ikänä kattelis moista. Alkoholistin jätin ja ei ikinä enää mitään addiktiota elämääni.

Vierailija
35/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs valitsit nörtin puolisokseen.

Vierailija
36/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä oikeutti tuollaisen sanomalla että ei sentään roiku baareissa vaan on kotona pelaamassa. Siinäkö ne vaihtoehdot oli?

Vierailija
37/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mies joka pelaa paljon. On kuitenkin kiinnostunut muustakin ja meidän yhteinen aika menee pelien edelle. Pelaaminen on ihan hyvä harrastus, jos se harrastuksena pysyy eikä vie koko elämää.

N45

Vierailija
38/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepähän olet tiesi valinnut. Päästä mies kärsimyksestä ja anna hänen löytää pelaava nainen

Miehen iso tytär ei kuitenkaan ole valinnut isäänsä. Isän pitäisi osoittaa edes jotakin kiinnostusta tyärtä kohtaan. Sillä on suuri vaikutus tyttöjen myöhempään elämään, jos isä kohtele huonosti tai laiminlyö lasta.

Vierailija
39/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On myös normaaleja miehiä joilla ei vakavia riippuvuussairauksia. 

Minua ei riippuvuussairaus vaivasi jos sitä vain osataan hoitaa oikein. Olen itsekin toipuva addikti ja raittiina pian 10 vuotta. 

Vierailija
40/53 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismassa ei kiinnosta elintarvikkeet, ainoastaan peliosasto. Tätäkö todella halusin?

:D