Miehellä oli kiire uudenvuoden viettoon
Viime vuonna olimme hänen vanhemmillani, nyt minun. Koko ajan oli kiire kotiin ja eilen illalla tulimme. Miksi? Pelaamaan. On taas ainakin viisi uutta peliä joita piti päästä testaamaan. Olen ihan loppu tuon pleikkarin kanssa. Päivät ollaan ihan muissa maailmoissa kun yö taas pelattu. Prismassa ei kiinnosta elintarvikkeet, ainoastaan peliosasto. Tätäkö todella halusin? Mies ei kuulemma omasta mielestään pelaa liikaa. Kyllä yli 10 tuntia vuorokaudessa on liikaa. Mikä tahansa olisi liikaa. Apua..
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa ettei tällaisten pleikkamiesten kanssa kannata lisääntyä.
Olis parempi jos mies alkoholisti joka lyö tai rahapeleihin pelaa rahat?
On myös normaaleja miehiä joilla ei vakavia riippuvuussairauksia.
:D
Olen suorastaan kateellinen kun 3 x salitreeniä viikossa tuntuu olevan välillä kumppanille ylitsepääsemätön oma aikani.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei tarvitse naista kuin seksiin. Nainen puolestaan tarvitsee miestä lukemattomiin asioihin.
kuten, esimerkiksi mihin?
Kertokaapa rakkaat naiset, miksi ihmeessä olette moisten sääliöiden kanssa parisuhteessa? Ennenvanhaan valittiin miesseura eikä kelpuutettu ihan ketä vaan.
N60
Pakkaa laukkusi ja lähde omalle lomalle viikonlopuksi tai viikoksi. Kerro että menet sellaiseen paikkaan, jossa pleikkarit ei piippaa. Jokohan ymmärtäisi.
Että semmolinen miesvihaketju laitettu pystyyn. Mitähän se spérmavíemärít saatte näistä irti...
Vierailija kirjoitti:
Mies on 38. Lapsia meillä ei ole. Miehellä edellisestä liitosta 18 vuotias tytär joka käy meillä usein. Minulla ja hänellä lämpimät välit, mutta isänsä ei häntä peleiltään ehdi juuri moikata.
ap
Miehesi voi olla seksuaalisesti turhautunut. Mulle kävi noin. Mun puolelta intohimo ja halu ei ikinä loppunut tai edes laantunut ja tein ihan kaiken mitä ikinä voi keksiä ja mistään lukea, että puolisoni olisi kiinnostunut minusta, mutta lopulta purin turhautumiseni pleikkarin ja se loppui vasta kun löysin parisuhteen ulkopuolisen vakipanon, nyt en enää pelaa, puoliso on tyytyväinen ja niin olen minäkin sillä tuo sivusuhde jatkuu edelleen.
Ps. Se ei muuten riitä että "annat" käyttää itseäsi spermaroskiksena, vaan ainakin mun kohdalla halusin tuntea olevani haluttu.
Miksi olet mieslapsen kanssa? Miksi tyydyt huonoon suhteeseen? Miksi et uskalla lähteä ja tehdä omannäköisen elämän itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on 38. Lapsia meillä ei ole. Miehellä edellisestä liitosta 18 vuotias tytär joka käy meillä usein. Minulla ja hänellä lämpimät välit, mutta isänsä ei häntä peleiltään ehdi juuri moikata.
ap
Miehesi voi olla seksuaalisesti turhautunut. Mulle kävi noin. Mun puolelta intohimo ja halu ei ikinä loppunut tai edes laantunut ja tein ihan kaiken mitä ikinä voi keksiä ja mistään lukea, että puolisoni olisi kiinnostunut minusta, mutta lopulta purin turhautumiseni pleikkarin ja se loppui vasta kun löysin parisuhteen ulkopuolisen vakipanon, nyt en enää pelaa, puoliso on tyytyväinen ja niin olen minäkin sillä tuo sivusuhde jatkuu edelleen.
Ps. Se ei muuten riitä että "annat" käyttää itseäsi spermaroskiksena, vaan ainakin mun kohdalla halusin tuntea olevani haluttu.
Herää kysymys miksi et ottanut eroa? Mikä vttu siinä on että ei voi erota vaan on pakko pettää??
Olis ollut jo kauan sitten entinen mies jos olis mun mies. Eihan toi edes kay duunissa enaa, keksi "opiskelut" etta sai tekosyyn heittaa kokonaan veltoksi ja pelata kaikki paivat kuin pikkukakara. Elaako mies siis sun kustannuksella nykyaan? Eiko sulla hyva nainen soi halytyskellot jo? Voisit lahtea koska vaan kun ei ole lapsiakaan.
Tässä on hyvä esimerkki kun pelit ovat harrastus eivätkä ongelma.
Monessa perheessä sovittu ihan kellonajat pelaamiselle mutta kuitenkin se yhteinen aika ollaan sit naama mutrulla kun ei pääse pelaamaan. Alkaa se kysely joko sais mennä, haittaako jos pelaan?
Mitä sellainen yhdessäolo on jos toisen ajatukset jatkuvasti muualla? Olivat ne sitten pelit, päihteet tai mikä tahansa.