Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia : Olla töissä oman lapsen hoitopaikassa / koulussa ?

Vierailija
27.02.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nim. opettajan lapsi.

Vierailija
2/4 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sellanen tilanne ens syksynä kun lapsi menee ekalle.

Kuinkahan mahtaa toimia ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on meidän lasten koulussa töissä, mutta ei lasten luokalla. Ei ole mitään ongelmia ollut. Ei kaikki lastemme kaverit edes tiedä, että heidän isänsä on samassa koulussa opena.

Vierailija
4/4 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä järkevältä tunnu että lapsi lähtis toiseen kouluunkaan kymmenen kilometrin päähän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi