Lue keskustelun säännöt.
Kokemuksia : Olla töissä oman lapsen hoitopaikassa / koulussa ?
Kommentit (4)
Mulla sellanen tilanne ens syksynä kun lapsi menee ekalle.
Kuinkahan mahtaa toimia ?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mieheni on meidän lasten koulussa töissä, mutta ei lasten luokalla. Ei ole mitään ongelmia ollut. Ei kaikki lastemme kaverit edes tiedä, että heidän isänsä on samassa koulussa opena.
eikä järkevältä tunnu että lapsi lähtis toiseen kouluunkaan kymmenen kilometrin päähän
Nim. opettajan lapsi.