Onko kaikki miehet tällaisia? Ostetaan kaupasta vain se, mitä sillä hetkellä tarvitaan eikä esim useamnaksi päiväksi?
Meillä mies on tällainen. Ostetaan vain sen päivän ruuat ja sitten ihmetellään taas kun on kaappi tyhjä. Itse ostan aina kerralla niin ison määrän, että ainakin useamman päivän pärjää, ettei heti tartte uudestaan kauppaan mennä.
Kommentit (104)
Pyrin aina miettimään ainakin parin päivän ruoat ja ostamaan ne kerralla.
Valitettavan yleistä molemmilla sukupuolilla.
Oma puolisoni oppi vasta sitten kun perhe kasvoi.
Organisointikykyä ja taloustaitoja pitäisi opettaa koulussa.
Se vähän riippuu. Minä se meillä ruuat teen kuitenkin, niin oman mielikuvituksen mukaan menen kaupassakin.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole, miehesi on vain laiska.
Saattaahan hän olla myös tyhmä, mutta sellaisen olettaminen olisi epäkohteliasta.
Mitalinko haluat?
Jee! Ap on poikkeuksellinen nero!
Ovatko kaikki naiset sellaisia, että laittavat kaikesta ostetusta ruoan, ja heittävät tähteet roskikseen ostaakseen seuraavana päivänä taas ruokaa ja taas heittävät tähteet roskikseen?
Tutun naisystävä teki näin.
Mun isä on tuollainen. Valittaa sitten kun pitää joka päivä käydä kaupassa, mutta ei vaan osaa ostaa niitä ruokia pidemmäksi aikaa.
Aivan kuin oma mies :) Ostaa todellakin yleensä vain sen päivän tarvikkeet ja seuraavana päivänä on taas mentävä kauppaan.
Itse ostan enemmän kuin päiväksi. Osaa tuotetta on kuukausiksi.
T:Jännämies
Minä olen tuollainen ihan naisenakin.
Eivät ole. Esimerkiksi isäni osaa ostaa helposti viikon ruuat kerralla. Hän tosi osti jonkin aikaa kuukaudenkin ruuat kerralla, kun ei heti oppinut sitä että kahden paljon syövän nuoren miehen puuttuminen ruokapöydästä vaikuttaa ostoksiin niin paljon. Toinen veljeni on nyt vuoroviikkoisä ja selviää viikon ostoksista oikein hyvin.
Sama juttu meillä! Mies tekee joka päivä ruokaa ja minä käyn mahdollisimman harvoin kaupassa joten ostan kerralla paljon. Mies jos kävisi niin kävisi joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaahan hän olla myös tyhmä, mutta sellaisen olettaminen olisi epäkohteliasta.
Ja kolmas vaihtoehto on ilkeys: haluaa teettää sinulla enemmän töitä, koska joudut paikkailemaan hänen huonoa suoritustaan, etkä pyydä häntä niin usein käymään kaupassa. Mutta eihän me sellaista tahallista kuspäisyyttä haluta olettaa kenestäkään.
Itseppä olet puolisosi valinnut. Ei kaikki miehet ole tuollaisia.
Miten ostettaan teelusikallinen suolaa tai 1 dl vehnäjauhoja tai 2 dl riisiä? Miten miehet onnistuvat tuollaisessa, minä en!
Aina ostan viikoksi vähintään ruokaa kerralla
M25
Vakka on valinnut siellä kantensa - eli toisen imbesillin. Hyvää prideä teille. Roskakoriin.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kaikki naiset sellaisia, että laittavat kaikesta ostetusta ruoan, ja heittävät tähteet roskikseen ostaakseen seuraavana päivänä taas ruokaa ja taas heittävät tähteet roskikseen?
Tutun naisystävä teki näin.
Ei ole. Syön samaa ruokaa useamman päivän ajan.