Onko Ellu ja Ansku eronneet?
Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan.
Kommentit (2652)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mielestäni varattu 100% heteronainen ei pyydä varattua 100% lepsoa mukaansa
Mielestäni naisen kanssa parisuhteessa oleva ei lähde toisen (etenkin random) naisen kanssa retkille ja seikkailemaan ellei ole tyyliin pitkäaikainen ystävä/lapsuuden ystävä.
Kyllä minä 100% heteronainen lähden vaikka ja minne vaikka ja kenen kanssa, eikä tule mikään seksi edes mieleen. Vähän outoa, jos seksi vaan pyörii koko ajan mielessä minun mielestäni.
Lähinnä tässä on ajatuksena se oman kumppanin kunnioitus. Vai oisko sulle ok että sun mies tekis muiden (puolituntemattomien) naisten kanssa tällaisia telttaretkiä, koska haluaa seikkailla?
Mulla tuli mieleen että voisko olla niin että S ja E pyöräreissun jälkeen (josta jo jäi outo fiilis), E on kertonut A hänen ja S seuraavasta jo kuulemma sovitusta eeppisestä pyöräreissusta, ja A ei ole siitä tykännyt ja E ottanut siitä nokkiinsa?Varmasti A haluais myös mukaan reissuille mutta hänet jätetään ns ulkopuolelle ja E lähtee toisen naisen kanssa.
miksi e kävi sri lankassa jos on kohta menossa sinne joka tapauksessa pyöräilemään ässän kanssa
Susani on vegaani ja käy Sri Lankan Sri Pada vuorella muutaman vuoden välein.
hyviä nää lentokoneilevat vegaanit
Vierailija kirjoitti:
miksi e kävi sri lankassa jos on kohta menossa sinne joka tapauksessa pyöräilemään ässän kanssa
Koska nyt oli siellä opettelemassa surffaamaan ja eri kaveriporukan kanssa. Reissun tarkoitus ja matkaseura oli eri. Ja varmaan halusi irtioton, jos on juuri eronnut.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin voi silloin tällöin matkustaa, jos hiilijalanjälki on ruokavalion ja lapsettomuuden vuoksi reilusti pienempi kuin perheellisillä sekasyöjäreissaajilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nyt oli siellä opettelemassa surffaamaan ja eri kaveriporukan kanssa. Reissun tarkoitus ja matkaseura oli eri. Ja varmaan halusi irtioton, jos on juuri eronnut.
ok, ihan tuurilla just sri lanka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin voi silloin tällöin matkustaa, jos hiilijalanjälki on ruokavalion ja lapsettomuuden vuoksi reilusti pienempi kuin perheellisillä sekasyöjäreissaajilla.
hiilijalanjälki?
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli mieleen että voisko olla niin että S ja E pyöräreissun jälkeen (josta jo jäi outo fiilis), E on kertonut A hänen ja S seuraavasta jo kuulemma sovitusta eeppisestä pyöräreissusta, ja A ei ole siitä tykännyt ja E ottanut siitä nokkiinsa?Varmasti A haluais myös mukaan reissuille mutta hänet jätetään ns ulkopuolelle ja E lähtee toisen naisen kanssa.
Minä luulen että tuo pyöräilyreissu on Susanin puolelta ollut ihan vilpitöntä, mutta E on halunnut sitten enemmän. Kenties hän piirittää nyt Susania hullun raivolla ja Ansku on sen huomannut ja loukkaantunut. Susani on varmaan ihan syytön jonkun kahelin ihastumiseen ja suhdekriisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen että tuo pyöräilyreissu on Susanin puolelta ollut ihan vilpitöntä, mutta E on halunnut sitten enemmän. Kenties hän piirittää nyt Susania hullun raivolla ja Ansku on sen huomannut ja loukkaantunut. Susani on varmaan ihan syytön jonkun kahelin ihastumiseen ja suhdekriisiin.
silti aikoo jatkaa pyöräilyä en kanssa
Vierailija kirjoitti:
Ansku ehkä toivonut, että seuraavaksi he lähtisivät seikkailureissuun kahdestaan. On ehkä pettynyt kuullessaan, että tämä Ellu-Susani-Olotila-Oskari -pyöräporukka lähtee TAAS omalle sisäpiirimatkalle ja Ansku jää yksin kotiin hoitamaan Mäkkyrää. Tuntuu varmasti ikävältä, että yhtäkkiä Susani on vienyt hänen paikkansa Ellun pyöräharrastuskumppanina. Elluhan hankki Anskullekin paremman pyörän, jotta voivat nimenomaan yhdessä harrastaa. Kesällä pyöräilivätkin, mutta sitten tuli Susani, jolla oli vielä isommat matkasuunnitelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hiilijalanjälki?
Uusi termi sinulle?
Tuo Ellu kuvittelee olevansa joku etuoikeutettu ukko ja kohtelee Anskua kuin paskaa. Jättää tämän koiranhoitajaksi, itse "pyöräilee" kaunisissa naisseurassa ja matkustelee ulkomailla.. Vain Anskun kiltteys estää häntä kertomasta koko maailmalle mikä possu Ellu on. Kusi noussut päähän..
Vierailija kirjoitti:
Tuo Ellu kuvittelee olevansa joku etuoikeutettu ukko ja kohtelee Anskua kuin paskaa. Jättää tämän koiranhoitajaksi, itse "pyöräilee" kaunisissa naisseurassa ja matkustelee ulkomailla.. Vain Anskun kiltteys estää häntä kertomasta koko maailmalle mikä possu Ellu on. Kusi noussut päähän..
Siis etuoikeutettu kukko piti kirjoittaa, mutta kai se ukkokin käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hiilijalanjälki?
Uusi termi sinulle?
mitä se tarkoittaa ja merkitsee ja kenelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ok, ihan tuurilla just sri lanka
Sähän voit kysyä siltä suomalaiselta jooganaiselta kavereineen miksi lähtivät surffaamaan juur Sri Lankaan. Hehän Ellun pyysivät reissuun mukaan. Susani ei näkynyt kenenkään surffarin somessa, joten tuskin oli samalla matkalla mukana. Voihan kuitenkin olla, että Susani on tuosta surffipaikasta tai paikallisista surffiopettajista vinkannut näille suomalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hiilijalanjälki?
Uusi termi sinulle?
Vau. Missä poterossa olet viimeiset 15 vuotta ollut piilossa, jos hiilijalanjälki mennyt täysin ohi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hiilijalanjälki?
Uusi termi sinulle?
Vau. Missä poterossa olet viimeiset 15 vuotta ollut piilossa, jos hiilijalanjälki mennyt täysin ohi?
kerro toki lisää vaikka omasta "hiilijalanjäljestäsi"
lähdet lepson kanssa telttailemaan ja jätät miehesi kotiin