Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Ellu ja Ansku eronneet?

Vierailija
31.12.2024 |

Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan. 

Kommentit (2652)

Vierailija
881/2652 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se Ellu on siellä mökkillä ja koiran kanssa, mutta onko Ansku yhä siellä...?

Vierailija
882/2652 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://areena.yle.fi/1-72475244

06:50 puhuu seuraavasta fillaroinnista

Katsoin hetken. Onpa hän hyvin teennäisen oloinen nainen. 

Teennäisen ihmisen kanssa on vaikea olla. Ei voi olla ajattelematta, että miksi hänen pitää teeskennellä. Millainen hän on oikeasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/2652 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lentelen ympäri maailmaa mutta olen vegaani!

Minäkin olen vegaani ja käyn välillä ulkomailla lentokoneella. Mitä sitten? Ei vegaanin tarvitse olla mikään maailman pelastaja. Olen vegaani muunlajisten eläinten vuoksi, ei sen enempää eikä vähempää

tykkäät silti saastuttaa ilmakehää myrkkykaasuilla

Vierailija
884/2652 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten surffauksen jälkeen jaksaa kökkiä jossain mökillä luulis tekevän mieli jo reissuun

Vierailija
885/2652 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen vegaani ja käyn välillä ulkomailla lentokoneella. Mitä sitten? Ei vegaanin tarvitse olla mikään maailman pelastaja. Olen vegaani muunlajisten eläinten vuoksi, ei sen enempää eikä vähempää

Sillä ei ole mitään tekemistä vegaaniuden kanssa

Vierailija
886/2652 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet oikeasti huolissasi muunlajisista eläimista, kannattaisi suhtautua kriittisemmin lentämiseen. Muunlajiset eläimet kärsivät ilmastonmuutoksesta jopa ihmisiä enemmän. 

Vierailija
887/2652 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole mitään tekemistä vegaaniuden kanssa

samaa ilmaa eläimet hengittää

Vierailija
888/2652 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toivottavasti muistavat lentokoneessakin syödä vegaanisesti

Kyllä lennoille voi tilata vegaaniaterian ja se on itse asiassa aika mukavaakin, koska erikoisateriat jaetaan yleensä ekana eikä tartte odotella niitä ruokakärryjä ja jännittää, loppuuko vaihtoehdot ennen omaa riviä.

Junttia. Ruokakärryt. Öhhh..

Vierailija
889/2652 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, nyt taas villit veikkaukset kuka ottanut Ellun uuden julkaisun kuvat? Yleensä jos yksin kuvailee, on kamera jossakin alempana maassa.

Vierailija
890/2652 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, nyt taas villit veikkaukset kuka ottanut Ellun uuden julkaisun kuvat? Yleensä jos yksin kuvailee, on kamera jossakin alempana maassa.

Ansku?

Vierailija
891/2652 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

liikkuuko kamera

Vierailija
892/2652 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä edesvastuutonta koikkelehtia avantoon kun tuo heidän koira raukka luulee että ellu pitää sieltä pelastaa ja hyppää vielä raukka sinne

Vierailija
893/2652 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan ollut mitään "taas rakkaan luona" postausta.... 

Vierailija
894/2652 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos eilisestä Live seurannasta Torni hotellin baarissa! Me olimme runsaslukuisia; peräti kolme omistautunutta keskustelijaa löysi paikalle. Hämeenlinna, Vantaa, ja Helsinki oli edustettuina. Yhtäkään lepsoa ei saapunut.

Vierailija
895/2652 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ansku?

Näytti stoorin perusteella siltä että E yksin siellä niin itse tainnut ottaa.

Vierailija
896/2652 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli mieleen että voisko olla niin että S ja E pyöräreissun jälkeen (josta jo jäi outo fiilis), E on kertonut A hänen ja S seuraavasta jo kuulemma sovitusta eeppisestä pyöräreissusta, ja A ei ole siitä tykännyt ja E ottanut siitä nokkiinsa?Varmasti A haluais myös mukaan reissuille mutta hänet jätetään ns ulkopuolelle ja E lähtee toisen naisen kanssa.

Aivan taatusti jotain tämän suuntaista. Ehkä se eka reissu oli ok vaikka tuskin A siitäkään tykkäsi. Ja tosiaan tämän jäämerireissun postaukset oli jo sen tyylisiä että ihan ku e ja s olisivat se seikkailija-pariskunta. Varmasti loukannut Aata, ja loukkaisi ketä tahansa. E ei voi vastustaa kauniin naisen huomiota, eikä varmasti Aan takia jätä näitä reissuja väliin. 

Vierailija
897/2652 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli mieleen että voisko olla niin että S ja E pyöräreissun jälkeen (josta jo jäi outo fiilis), E on kertonut A hänen ja S seuraavasta jo kuulemma sovitusta eeppisestä pyöräreissusta, ja A ei ole siitä tykännyt ja E ottanut siitä nokkiinsa?Varmasti A haluais myös mukaan reissuille mutta hänet jätetään ns ulkopuolelle ja E lähtee toisen naisen kanssa.

Aivan taatusti jotain tämän suuntaista. Ehkä se eka reissu oli ok vaikka tuskin A siitäkään tykkäsi. Ja tosiaan tämän jäämerireissun postaukset oli jo sen tyylisiä että ihan ku e ja s olisivat se seikkailija-pariskunta. Varmasti loukannut Aata, ja loukkaisi ketä tahansa. E ei voi vastustaa kauniin naisen huomiota, eikä varmasti Aan takia jätä näitä reissuja väliin. 

mutta miksi s pyysi vieraan een mukaan tuollaiselle reissulle, niitä on nyt kaksi takana ja kolmaski tulossa ja vielä ulkomailla

mitkä ovat sn vaikuttimet

Vierailija
898/2652 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöräilytiimin pikkujoulut ja spandexit vaihtuivat pyhävaatteisiin 🤠

Jäämeren seikkailusta on melkein kuukausi ja uudet matkat siintää horisontissa 😎🔥

ARVAA ENSI VUODEN KOHDE!

Mahadura lupasi lähettää oikein arvanneelle postikortin kohteesta 🤠🌎🌍🌏

@tmylsy

@susanimahadura

@olotila

https://www.instagram.com/ellugee/reel/DDjWGlbCXVl/

Oletko papukaija vai miksi toistat samaa? Tuokin postaus löytyy jo ketjusta useamman kerran. Ja jokainen Ellusta kiinnostunut on on varmasti tuon oäivityksen nähnyt muutenkin tai osaa hakeutua sen äärelle.

Seuraavaksi varmaan postaat viidennen kerran lehtijutun Anskun avioerosta?

Vierailija
899/2652 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyöräilytiimin pikkujoulut ja spandexit vaihtuivat pyhävaatteisiin 🤠

Jäämeren seikkailusta on melkein kuukausi ja uudet matkat siintää horisontissa 😎🔥

ARVAA ENSI VUODEN KOHDE!

Mahadura lupasi lähettää oikein arvanneelle postikortin kohteesta 🤠🌎🌍🌏

@tmylsy

@susanimahadura

@olotila

https://www.instagram.com/ellugee/reel/DDjWGlbCXVl/

Oletko papukaija vai miksi toistat samaa? Tuokin postaus löytyy jo ketjusta useamman kerran. Ja jokainen Ellusta kiinnostunut on on varmasti tuon oäivityksen nähnyt muutenkin tai osaa hakeutua sen äärelle.

Seuraavaksi varmaan postaat viidennen kerran lehtijutun Anskun avioerosta?

Elina oli aikoinaan kihloissa Emmi Asikaisen kanssa. Elina ja Emmi edustivat yhdessä Linnan juhlissa 2018.

Suhde pättyi eroon. Elina kertoi asiasta Instagram-tilillään keväällä 2020. Emmi kertoi tunteistaan eroon liittyen Annan Havaintoja parisuhteesta -podcastissa kesällä 2020.

Ansku oli aiemmin tahollaan noin vuoden naimisissa. Hän haki miehensä kanssa avioeroa syksyllä 2019.

Vierailija
900/2652 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole Ellu suostunut Seiskalle kommentoimaan suhteen tilaa ja Anskua ei tavoiteta.