Onko Ellu ja Ansku eronneet?
Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan.
Kommentit (2652)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli mieleen että voisko olla niin että S ja E pyöräreissun jälkeen (josta jo jäi outo fiilis), E on kertonut A hänen ja S seuraavasta jo kuulemma sovitusta eeppisestä pyöräreissusta, ja A ei ole siitä tykännyt ja E ottanut siitä nokkiinsa?Varmasti A haluais myös mukaan reissuille mutta hänet jätetään ns ulkopuolelle ja E lähtee toisen naisen kanssa.
Ansku ehkä toivonut, että seuraavaksi he lähtisivät seikkailureissuun kahdestaan. On ehkä pettynyt kuullessaan, että tämä Ellu-Susani-Olotila-Oskari -pyöräporukka lähtee TAAS omalle sisäpiirimatkalle ja Ansku jää yksin kotiin hoitamaan Mäkkyrää. Tuntuu varmasti ikävältä, että yhtäkkiä Susani on vienyt hänen paikkansa Ellun pyöräharrastuskumppanina. Elluhan hankki Anskullekin paremman pyörän, jotta voivat nimenomaan yhdessä harrastaa. Kesällä pyöräilivätkin, mutta sitten tuli Susani, jolla oli vielä iso
Just näin! Käy Anskua sääliksi!
onkohan kiva käydä töissä kun puoliso surffailee ja lomailee toisella puolen palloa
Tarkoitatko Ellun kanaa ja Ansku Ahmedia.? Niillä on ollut ainoastaan kulissiliitto, ei hätää.
Pyöräilytiimin pikkujoulut ja spandexit vaihtuivat pyhävaatteisiin 🤠
Jäämeren seikkailusta on melkein kuukausi ja uudet matkat siintää horisontissa 😎🔥
ARVAA ENSI VUODEN KOHDE!
Mahadura lupasi lähettää oikein arvanneelle postikortin kohteesta 🤠🌎🌍🌏
@tmylsy
@susanimahadura
@olotila
Vierailija kirjoitti:
miksi e kävi sri lankassa jos on kohta menossa sinne joka tapauksessa pyöräilemään ässän kanssa
Häh on vai??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli mieleen että voisko olla niin että S ja E pyöräreissun jälkeen (josta jo jäi outo fiilis), E on kertonut A hänen ja S seuraavasta jo kuulemma sovitusta eeppisestä pyöräreissusta, ja A ei ole siitä tykännyt ja E ottanut siitä nokkiinsa?Varmasti A haluais myös mukaan reissuille mutta hänet jätetään ns ulkopuolelle ja E lähtee toisen naisen kanssa.
Ansku ehkä toivonut, että seuraavaksi he lähtisivät seikkailureissuun kahdestaan. On ehkä pettynyt kuullessaan, että tämä Ellu-Susani-Olotila-Oskari -pyöräporukka lähtee TAAS omalle sisäpiirimatkalle ja Ansku jää yksin kotiin hoitamaan Mäkkyrää. Tuntuu varmasti ikävältä, että yhtäkkiä Susani on vienyt hänen paikkansa Ellun pyöräharrastuskumppanina. Elluhan hankki Anskullekin paremman pyörän, jotta voivat nimenomaan yhdessä harrastaa. Kesällä pyöräilivätkin, mutta sitten tuli Susani, jolla oli vielä iso
Totta. Ellu koulukiusaa omaa kumppaniaan jättämällä ulkopuolelle. Ansku voisi hyvin osallistua. Mutta lähteekö nöi siis todella pyöräilemään just sri lankaan.??
Mihin tää Susanin puoliso Benjamin Lehti ois kadonnut?
lentelen ympäri maailmaa mutta olen vegaani!
Niin tai näin, Ansku on ainakin saanut palata ihmisten ilmoille, töihin.
Vierailija kirjoitti:
Söörli kuolaa Ellun perään.
Vaiko se ex-luistelija, tai toisinpäin?
Vierailija kirjoitti:
https://areena.yle.fi/1-72475244
06:50 puhuu seuraavasta fillaroinnista
Katsoin hetken. Onpa hän hyvin teennäisen oloinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ellu onkin jo koiran luona lumitöissä.. onkohan tää ketju sittenkin täysin turha xD
Yhteinen (velka?)kämppä? Jaetut työt, lumi- ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hitto näitä juttuja täällä :D
ensinnäkin, Susani on hetero ja toiseksi, Anskulla ja Ellulla on omat autot. Huomaa että suurimmat ruotijat eivät ole edes seuranneet näitä
niinhän aaki oli
Tuskinpa on ollut. Onhan sillä ollut ainakin sutinaa tyttöjen kans ennen kuin meni naimisiin miehen kans. Lienee vähän kaikkiruokainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://areena.yle.fi/1-72475244
06:50 puhuu seuraavasta fillaroinnista
Katsoin hetken. Onpa hän hyvin teennäisen oloinen nainen.
Niimpä. Niin outo miksi jotkut teeskentelee niin hirveästi. Jenkeistä ja britwistä tullut tuo naurettava tyyli ettei voi olla oma itsensä. Huono maku ellulla, ansku ansaitsee parempaa
toivottavasti muistavat lentokoneessakin syödä vegaanisesti
Vierailija kirjoitti:
lentelen ympäri maailmaa mutta olen vegaani!
Minäkin olen vegaani ja käyn välillä ulkomailla lentokoneella. Mitä sitten? Ei vegaanin tarvitse olla mikään maailman pelastaja. Olen vegaani muunlajisten eläinten vuoksi, ei sen enempää eikä vähempää
Vierailija kirjoitti:
toivottavasti muistavat lentokoneessakin syödä vegaanisesti
Kyllä lennoille voi tilata vegaaniaterian ja se on itse asiassa aika mukavaakin, koska erikoisateriat jaetaan yleensä ekana eikä tartte odotella niitä ruokakärryjä ja jännittää, loppuuko vaihtoehdot ennen omaa riviä.
Niinpä!!