Onko Ellu ja Ansku eronneet?
Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan.
Kommentit (2652)
Miksi tässä keskustelussa oletus, että tämä kaikki olisi Ellusta lähtöisin ja Ellu tehnyt jotain?
Varmaan koska on ennekin toiminut samalla tavalla. Jos nyt siis oletetaan, että ero tullut. Elluhan jätti ex-kihlattunsa out of the blue
Nyrkkeilijä Elina Gustafssonista eronnut Emmi avautuu tuskastaan Anna-lehden podcastissa: Matto vedettiin jalkojen alta
Emmi Asikainen kertoo Havaintoja parisuhteesta -podcastissa surustaan yllättävän eron jälkeen.
Nyrkkeilijä Elina Gustafsson on eronnut kihlatustaan Emmi Asikaisesta. Gustafsson kertoi erosta Instagram-päivityksessään.
Olemme eronneet Emmin kanssa minun tahdostani. En aio kommentoida asiaa enempää nyt enkä koskaan, Gustafsson kirjoitti.
Elina Gustafssonin jättämältä ex-kihlatulta riipaiseva päivitys: Jätetyksi tulo tekee helvetin kipeää
Nyrkkeilijä Elina Gustafssonin entinen kihlattu Emmi Asikainen kuvaa eron tulleen sokkina.
Ellu poisti Emmin jätettyään yhteiset/Emmin kuvat instasta. Mitenköhän nyt käy? Vaikeempi homma varmaan kun Ansku on varmaan ainakin 50% sen kuvissa/stooreissa😅
Vierailija kirjoitti:
Miksi tässä keskustelussa oletus, että tämä kaikki olisi Ellusta lähtöisin ja Ellu tehnyt jotain?
Esim. Ansku kertonut vielä lokakuun 2024 haastattelussa kuinka töiden vähentämisen myötä panostaa nyt parisuhteeseen Elinansa kanssa.
Pitkästä aikaa täällä. Syy hiljaisuuteen ja vetäytymiseen on ollut shokki, jota jouduin hyvin yllättäen käymään läpi. Elämääni pudotettiin kaiken yleisen koronakriiseilyn keskellä sellainen pommi, mitä en ikinä olisi uskonut tässä kohtaa. Ero, Asikainen kirjoittaa.
Onko tämä kaikki vaan julkisuustemppu?
Kummankin tilin kävijämäärä varmasti lisääntynyt.
Julkisuustemppu tuli mullekin mieleen:D
Vierailija kirjoitti:
Julkisuustemppu tuli mullekin mieleen:D
No ainakin Aan valmennus saanut varmaan extranäkyvyyttä, mutta eipä hän ole sen olonen ihminen joka alentuisi tällaiseen kikkailuun.
Ja mä mietin jo e:n ja s:n fillariretken aikana että ihme jos tästä ei ongelmia ilmaannu.
Oudot vibat Susanin ja Ellut retkestä on tainnut jäädä aika monelle. Aika näyttää
Ellu ja Susani lähtee kohti uusia seikkailuja! Eeppinen rakkaustarina alkaa. Kihloihin mennään polkiessa
halusiko s näyttää miten helposti saa aalta een mukaansa
tuntuu suorastaan kettuilulta ne fillariretket
vai eikö tavis kelvannut seuraksi, kuten oma mies
mielestäni varattu 100% heteronainen ei pyydä varattua 100% lepsoa mukaansa
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni naisen kanssa parisuhteessa oleva ei lähde toisen (etenkin random) naisen kanssa retkille ja seikkailemaan ellei ole tyyliin pitkäaikainen ystävä/lapsuuden ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tiesiköhän s een parisuhdeongelmista vai miksi juuri hänet pyysi pyöräilemään ja lisääkin tulossa
aika outo kuvio kyllä
En tiennyt kun eivät edes tunteneet kun kysyi eeltä että kiinnostaisiko pyöräily maailman ympäri.
pyysi tuosta vain varattua seurustelevaa naista seurakseen kahdestaan telttaan yöpymään
Muistan, että jossain niiden kesän ekan pyöräilyreissun stoorissa oli jotain pylly paljaana -kuvia majoituspaikasta nukkuessa. Ellusta.
Mietin silloin, että ei tuo varmasti ihan mukavaa kumppania (Ansku) kohtaan ole tuollaisia julkaista.
Ehkä se nosta seikkailun vielä pykälän ylemmäs kun on tuntematon, kaunis nainen kyseessä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni naisen kanssa parisuhteessa oleva ei lähde toisen (etenkin random) naisen kanssa retkille ja seikkailemaan ellei ole tyyliin pitkäaikainen ystävä/lapsuuden ystävä.
Kyllä minä 100% heteronainen lähden vaikka ja minne vaikka ja kenen kanssa, eikä tule mikään seksi edes mieleen. Vähän outoa, jos seksi vaan pyörii koko ajan mielessä minun mielestäni.
Mä lähden heti. Tampere- Helsinki- akselilla, Hämeenlinnakin käy. Olen työtön, perkeeeele...