Onko Ellu ja Ansku eronneet?
Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan.
Kommentit (2663)
Voi hitto näitä juttuja täällä :D
ensinnäkin, Susani on hetero ja toiseksi, Anskulla ja Ellulla on omat autot. Huomaa että suurimmat ruotijat eivät ole edes seuranneet näitä
Varmaan A ja E ei edes pussanneet nähtyään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko niillä 2 autoa
Tähän asti antaneet ymmärtää että vain 1. Eli E kuvasi ku A lähtee pihasta. Paitsi millä kyydillä sit E tuli mökille. Mysteeri sakenee
Susani heitti Ellun mökille
tai anatude
Kyllä monissakin stooreissa on ilmennyt, että molemmilla on autot
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monissakin stooreissa on ilmennyt, että molemmilla on autot
vegaanista
Vierailija kirjoitti:
Voi hitto näitä juttuja täällä :D
ensinnäkin, Susani on hetero ja toiseksi, Anskulla ja Ellulla on omat autot. Huomaa että suurimmat ruotijat eivät ole edes seuranneet näitä
niinhän aaki oli
Uskon että Ansku hakee turvaa Antti Tuiskusta, koska heill loistava kemia tanssiparketilla jo nähtyä
Olisi nii mielenkiintoista tietää Millasta porukkaa siellä ruudun toisella puolella on ruotimassa. Voitaisiin kokoontua ja livenä analysoida tätä yhdessä; kaikki me maisema-arkkitehdit, kynsiteknikot, bussikuskit, toimitusjohtajat, ja haudankaivajat. Kaikki sulassa sovussa yhteisen mielenkiinnon äärellä kaljalla
Mutta mitä sanoo Jorma Uotinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko niillä 2 autoa
Tähän asti antaneet ymmärtää että vain 1. Eli E kuvasi ku A lähtee pihasta. Paitsi millä kyydillä sit E tuli mökille. Mysteeri sakenee
Mutta ElluWellu kuvasi silti lähtevää Anskua. Koska tuskin itse olisi jättänyt autoa tyhjjäkäynkille kun on itse lumitöissä
Tästä on tullu aina mieleen että toista on piiritetty niin kauan kunnes väsyy ja myöntyy.
Pari aikoo tulevaisuudessa viettää paljon aikaa mökillä, joka on myös talviasuttava.
Sinne tulee myös koira-aitaus ja ulkokuntosali. Mökkielämä maadoittaa, kun menen ylikierroksille. Haluan elää vastuullisesti ja kannan huolta maapallon tilasta. Vegaani olen ollut jo pitkään, mutta nyt haluan vähentää myös matkustamista, hän toteaa.
onko noi koiraaitaus ulkokuntosali rakennettu?
Tuskin E kuvasi lähtevää A:ta. Oli varmaan laittanut autoon valot että sai kuvattua lumen määrää.
A oli häipynyt ajat sitten tai sit A oli tullut Töölön kotiin ja E häipynyt samantien.
Kutsun halukkaat liittymään live seurantaan klo 21:30 eteenpäin Torni hotellin ateljee baariin. Tunnistatte minut mustasta neuleesta ja kutsuvasta katseesta..tulethan rohkeasti avaamaan keskustelun koodisanalla team ansku
onko se nyt 100% varmaa ettei a mökillä
Vierailija kirjoitti:
Olisi nii mielenkiintoista tietää Millasta porukkaa siellä ruudun toisella puolella on ruotimassa. Voitaisiin kokoontua ja livenä analysoida tätä yhdessä; kaikki me maisema-arkkitehdit, kynsiteknikot, bussikuskit, toimitusjohtajat, ja haudankaivajat. Kaikki sulassa sovussa yhteisen mielenkiinnon äärellä kaljalla
Tää olis kyllä mielenkiintoista😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse voin sanoa sen verran että olen 31v nainen Helsingin keskustasta ja korkeakoulutettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse voin sanoa sen verran että olen 31v nainen Helsingin keskustasta ja korkeakoulutettu.
sinkku vai lepso?
Laitoin Ellulle alkuvuodesta Instagramissa viestiä, että olisiko hän kiinnostunut lähtemään kiertämään maapallon polkupyörällä? Elluhan vastasi heti samalla sekunnilla, että Lets go!, toimittaja ja elokuvaohjaaja Susani Mahadura taustoittaa.
Kesällä poljimme kuudessa päivässä Helsingistä Rovaniemelle, ja nyt marraskuussa ajamme viidessä päivässä Inarista Nordkappiin. Seuraava etappikin meillä on jo mielessä, mutta sitä emme aio vielä paljastaa. Sen verran voimme kuitenkin kertoa, että seuraava reissukin tulee olemaan eeppinen!
Susani heitti Ellun mökille