Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Ellu ja Ansku eronneet?

Vierailija
31.12.2024 |

Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan. 

Kommentit (2652)

Vierailija
781/2652 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tämä s naisiin vai miehiin vai mihin päin

Vierailija
782/2652 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tiesiköhän s een parisuhdeongelmista vai miksi juuri hänet pyysi pyöräilemään ja lisääkin tulossa

aika outo kuvio kyllä

En tiennyt kun eivät edes tunteneet kun kysyi eeltä että kiinnostaisiko pyöräily maailman ympäri. 

pyysi tuosta vain varattua seurustelevaa naista seurakseen kahdestaan telttaan yöpymään

Näin on. Tai ei tainneet ekalla reissulla yöpyä teltassa, mut samassa sängyssä kuitenkin. Ja A vaan tsemppas heitä kun Een pitää saada seikkailla.... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/2652 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ellu onkin jo koiran luona lumitöissä.. onkohan tää ketju sittenkin täysin turha xD

Vierailija
784/2652 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusin iskurepliikkini: lähdetkö maailman ympäri?

Vierailija
785/2652 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee tässä ketjussa se, että olen useasti kysynyt että millä pillunhajun saa hengityksestä? Onko paras tapa laittaa uuden auton tuoksu wunderbaum otsatukkaan? Voisitteko nyt ottaa tämän vakavasti samalla kun käännytätte viattomia teinejä lesboiksi siellä säbätreeneissä.

Vierailija
786/2652 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellu on lumitöissä mut missä on Ansku?

Vierailija
787/2652 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ellu onkin jo koiran luona lumitöissä.. onkohan tää ketju sittenkin täysin turha xD

kenen koira kenen luona kenen lumi

Vierailija
788/2652 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsee tässä ketjussa se, että olen useasti kysynyt että millä pillunhajun saa hengityksestä? Onko paras tapa laittaa uuden auton tuoksu wunderbaum otsatukkaan? Voisitteko nyt ottaa tämän vakavasti samalla kun käännytätte viattomia teinejä lesboiksi siellä säbätreeneissä.

Pitäis lähteä kun pesee hampaat. Naama kannattaa myös muistaa pestä.

Vierailija
789/2652 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tiesiköhän s een parisuhdeongelmista vai miksi juuri hänet pyysi pyöräilemään ja lisääkin tulossa

aika outo kuvio kyllä

En tiennyt kun eivät edes tunteneet kun kysyi eeltä että kiinnostaisiko pyöräily maailman ympäri. 

Miksei kysyny anskulta

Vierailija
790/2652 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lähe kun vedin henkeen.

Vierailija
791/2652 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuolla Anskua näy. Ehkä Ansku nyt sit vuorostaan kotona. Koko ajan näyttivät olevan eri paikoissa ennen kun Ellu lähti reissuun. 

Vierailija
792/2652 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän oo vaan vaihto kyseessä,  eli A lähtenyt samalla oven avauksella

Vierailija
793/2652 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se lähtee sillä sitten että kuumalla hiustenkuivaajalla tuuletan suutasi niin kauan että kipinät lentää. Kutsutaan kuulotus tekniikaksi. Palaneen maton taktiikka

Vierailija
794/2652 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
795/2652 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksköhän e hirvee kiire änkeä myös mökille sir heti 

Vierailija
796/2652 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on jännempi ku kaunarit

Vierailija
797/2652 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedä röökiä.

Vierailija
798/2652 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtopäivä! A lähti kaupunkiin töihin ja pakkaamaan kamoja kämpiltä. E sen aikaa evakossa möksällä. Ostaisko A vanhempineen ja sisaruksineen mökin.. yhteisvastuullisesti pito vois onnistua. E pitää pyörät ja hankkii jonkun uuden luukun itselleen.

Vierailija
799/2652 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko niillä 2 autoa

Vierailija
800/2652 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko niillä 2 autoa

Tähän asti antaneet ymmärtää että vain 1. Eli E kuvasi ku A lähtee pihasta. Paitsi millä kyydillä sit E tuli mökille. Mysteeri sakenee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän