Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Ellu ja Ansku eronneet?

Vierailija
31.12.2024 |

Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan. 

Kommentit (2652)

Vierailija
601/2652 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flippasin, siis ihan kympillä. En saanut unta ja kaikki tuntui todella raskaalta. Mieli meni tosi syvissä vesissä. Pahinta on ehkä se, että tajuaa etten oikeasti ole tällainen, mutta ei saa omaa mieltään kuriin, hän kirjoittaa koskettavassa päivityksessään.

Yöt menivät valvoessa.

Valvotin meitä, enkä antanut myöskään Elinan (Gustafsson) nukkua. Siis oikeasti. Olin aivan joku muu, mitä normaalisti.

Vierailija
602/2652 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja TAAS mennään

Viime päivät ollut aika raskaita. Mieli heitti taas tripla voltin kierteellä🤯😭

Flippasinsiis ihan kympillä. En saanu unta ja kaikki tuntu todella raskaalta. Mieli meni tosi syvissä vesissä ja pahinta on ehkä se, että tajuaa etten oikeasti ole tällainen, mutta ei saa omaa mieltään kuriin. Valvotin meitä ja en antanut myöskään Elinan nukkua..siis oikeasti..Olin aivan joku muu mitä normaalisti. Varasin yöllä ajan taas verikokeisiin ja sieltä se FSH arvo oli taas nousussa 50.

Helpotus oli, että noniin estrogeeni geelit taas käyttöön💪 Nyt mun ei tarvi sitä enää lopettaa, koska nyt on mustaa valkoisella ja saan tähän geeliin reseptin..huokaus.

Esivaihdevuodet ei oo kaikille läpihuutojuttu.

Tarinan opetus..Jos oot 30-40 välillä ja huomaat, että mieli alkaa flippaan niin käy ottamassa FSH arvo🏻

Toinen kuva on aamulta, kun olin aivan loppu🙈

Siitä huolimatta ihanaa sunnuntaita💙Mulla vapaapäivä🥰

6w

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/2652 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa anskuki nykyään vanha kohta nelikymppinen

Vierailija
604/2652 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko on ero tullut tai sitten on joku kriisi päällä. Kolmas vaihtoehto on päätös pitää suhdeasioita jatkossa yksityisempinä esim. Siltä varalta että joskus tulee ero. 

Veikkaan ite eroa tai lähestyvää eroa, koska Ansku on vanhempi ja kärsii jo esivaihdevuosista. Eli on kiukutellut viime aikoina varmaan ihan huolella ja sit Ellu on suuttunut ja sanonut pahasti. Ovat päättäneet ottaa etäisyyttä tms ja eron uhka on päällä.

Ilman kihlasormusta oleminen ja Anskun vastaaminen toimittajalle " En kommentoi " viittaa eroon. 

Mitä ihmettä sä oikein selität?! :D Sä et voi mistään tietää onko Anskulla esivaihdevuodet vai ei. Ja vaikka olisi, niin ei se sitä tarkoita, että hän on kiukutellut. Mä olen anskua kuusi vuotta vanhempi eikä mulla kyllä ole mitään esivaihdevuosioireita enkä kiukuttele. Elän kuten ennenkin. 

E

Kyllä me voidaan kaikki tietää koska henkilö on itse kertonut että hänellä on jo esivaihdevuodet.  

- eri 

Vierailija
605/2652 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko on ero tullut tai sitten on joku kriisi päällä. Kolmas vaihtoehto on päätös pitää suhdeasioita jatkossa yksityisempinä esim. Siltä varalta että joskus tulee ero. 

Veikkaan ite eroa tai lähestyvää eroa, koska Ansku on vanhempi ja kärsii jo esivaihdevuosista. Eli on kiukutellut viime aikoina varmaan ihan huolella ja sit Ellu on suuttunut ja sanonut pahasti. Ovat päättäneet ottaa etäisyyttä tms ja eron uhka on päällä.

Ilman kihlasormusta oleminen ja Anskun vastaaminen toimittajalle " En kommentoi " viittaa eroon. 

Mitä ihmettä sä oikein selität?! :D Sä et voi mistään tietää onko Anskulla esivaihdevuodet vai ei. Ja vaikka olisi, niin ei se sitä tarkoita, että hän on kiukutellut. Mä olen anskua kuusi vuotta vanhempi eikä mulla kyllä ole mitään esivaihdevuosioireita enkä

No en tiennyt tuollaisesta koska en seuraa tiiviisti jokaista juttua tuosta sairaasta parisuhteesta. Esivaihdevuodet ei siltikään tarkoita sitä, että kiukuttelee. 

Vierailija
606/2652 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hivenen outao panna noin henk koht terveys tietoja koko maa pallon nähtäville,

Vierailija
607/2652 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sä oikein selität?! :D Sä et voi mistään tietää onko Anskulla esivaihdevuodet vai ei. Ja vaikka olisi, niin ei se sitä tarkoita, että hän on kiukutellut. Mä olen anskua kuusi vuotta vanhempi eikä mulla kyllä ole mitään esivaihdevuosioireita enkä kiukuttele. Elän kuten ennenkin. 

E

Ja sinä tunnet Elinan, että voit antaa hänelle narsistidiagnoosin?

Vierailija
608/2652 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onpa anskuki nykyään vanha kohta nelikymppinen

😂😂 mitä väliä????

Vierailija
609/2652 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa kämpässä haista pillu.

Miksi haisisi? Ei terve pillu haise, millaisia tulehduspesiä olet oikein jyystänyt? 

Vierailija
610/2652 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eniten tässä mietityttää mökin kohtalo

ei mikään halpa pitää yllä yhden hengen palkalla

Mikä siinä nyt mietityttää? Ei mökki ole mikään lapsi tai eläin, joka kärsii erosta ja jää kaipaamaan :D mitä hittoa nyt taas

Vierailija
611/2652 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lespot on kärttyisiä. Johtunee tuosta pelkästä runkkaamisesta, kukapa ei olisi.

Tutkitusti naisparit saa useammin orgasmeja kuin heteroparin naisosapuoli. Siksi naisiin vaihdetaankin. Parempia seksissä kuin miehet.

Vierailija
612/2652 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sä oikein selität?! :D Sä et voi mistään tietää onko Anskulla esivaihdevuodet vai ei. Ja vaikka olisi, niin ei se sitä tarkoita, että hän on kiukutellut. Mä olen anskua kuusi vuotta vanhempi eikä mulla kyllä ole mitään esivaihdevuosioireita enkä

No ei ole tervettä hänen käytöksensä. Paistaa kilometrien päähän, että tuo parisuhde on sairas.

Vierailija
613/2652 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkitusti naisparit saa useammin orgasmeja kuin heteroparin naisosapuoli. Siksi naisiin vaihdetaankin. Parempia seksissä kuin miehet.

Vaikka mulla on vaikeuksia saada orgasmia seksissä miesten kanssa, niin en koskaan vaihtaisi naiseen. Mä haluan miehiä ja haluan miehen ottavan mut. Nyt on seksisuhde ihanan seksikkään harteikkaan miehen kanssa joka panee mua kunnolla. Ei nainen voisi antaa mulle sitä mitä mä haluan.

Vierailija
614/2652 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan päheetä kun saa runkata koko elämänsä.

Kyllä Ansku ainakin oli jo kokeillut kullin ja ilmeisesti todennut runkkauksen paremmaksi. Saman itsekin olen todennut, vaikka ihan heteronainen olen, ei miehistä ole antamaan orgasmeja vaan pelkkää kullia. 

Vierailija
615/2652 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hivenen outao panna noin henk koht terveys tietoja koko maa pallon nähtäville,

Mitä outoa tuossa on? Eroaako jotenkin siitä, että ihminen kertoo vaikka migreeneistä tai syövästä tai masennuksesta? Mitä häpeiltävää vaihdevuosissa on, ihan kaikille tulee ne, miehillekin.

Vierailija
616/2652 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

618 turhaa viestiä!

OVATKO ERONNEET?

Vierailija
617/2652 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mulla on vaikeuksia saada orgasmia seksissä miesten kanssa, niin en koskaan vaihtaisi naiseen. Mä haluan miehiä ja haluan miehen ottavan mut. Nyt on seksisuhde ihanan seksikkään harteikkaan miehen kanssa joka panee mua kunnolla. Ei nainen voisi antaa mulle sitä mitä mä haluan.

Kiitti tiedosta. En kirjoittanut nyt kuitenkaan just susta, joten turhaan reagoit.

Vierailija
618/2652 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko A joku mt

Vierailija
619/2652 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eniten tässä mietityttää mökin kohtalo

ei mikään halpa pitää yllä yhden hengen palkalla

Mikä siinä nyt mietityttää? Ei mökki ole mikään lapsi tai eläin, joka kärsii erosta ja jää kaipaamaan :D mitä hittoa nyt taas

mökki tykkää että siinä asutaan

-j parantainen

Vierailija
620/2652 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa nähdä pitkäänkö e viihtyy suomessa ja lähtee taas matkalle