Onko Ellu ja Ansku eronneet?
Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan.
Kommentit (2652)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lespot on kärttyisiä. Johtunee tuosta pelkästä runkkaamisesta, kukapa ei olisi.
Tutkitusti naisparit saa useammin orgasmeja kuin heteroparin naisosapuoli. Siksi naisiin vaihdetaankin. Parempia seksissä kuin miehet.
Vaikka mulla on vaikeuksia saada orgasmia seksissä miesten kanssa, niin en koskaan vaihtaisi naiseen. Mä haluan miehiä ja haluan miehen ottavan mut. Nyt on seksisuhde ihanan seksikkään harteikkaan miehen kanssa joka panee mua kunnolla. Ei nainen voisi antaa mulle sitä mitä mä haluan.
Sama. Mä en halua orgasmia, sillä saan sellaisen kyllä hoideltua itseksenikin. Kun haluan toista ihmistä, niin haluan miestä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä on Susani? Outoa hiljaiseloa pitää somess
mysteeri syvenee
onkohan asuntolainaaki mökkilainan päälle
kenenköhän idea mökki oli
hivenen outo ostos ihmisille ketkä tykkää reissata mielummin ulkomaila
ja vielä velkarahalla se mökkiki
Keskimääräinen kuukausipalkka tehtävänimikkeelle Tanssija on 2 596 euroa kuukaudessa. Palkka oli yksityisellä sektorilla 2 596 € (81 yksittäistä palkkaa). Keskipalkka perustuu koko maan palkkatietoihin vuodelta 2021. Palkkaan voi vaikuttaa myös esimerkiksi sijainti, koulutusaste, toimiala ja työkokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa kämpässä haista pillu.
Miksi haisisi? Ei terve pillu haise, millaisia tulehduspesiä olet oikein jyystänyt?
Ei se muita saa.
tietääköhän seiska jo totuuden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkitusti naisparit saa useammin orgasmeja kuin heteroparin naisosapuoli. Siksi naisiin vaihdetaankin. Parempia seksissä kuin miehet.
Vaikka mulla on vaikeuksia saada orgasmia seksissä miesten kanssa, niin en koskaan vaihtaisi naiseen. Mä haluan miehiä ja haluan miehen ottavan mut. Nyt on seksisuhde ihanan seksikkään harteikkaan miehen kanssa joka panee mua kunnolla. Ei nainen voisi antaa mulle sitä mitä mä haluan.
Sama. Mä en halua orgasmia, sillä saan sellaisen kyllä hoideltua itseksenikin. Kun haluan toista ihmistä, niin haluan miestä.
Jaa. Kun minä haluan toista ihmistä, haluan naista.
N37
Jos mies käyttäytyisi naista kohtaan niinkuin E on käyttäytynyt A kohtaan, niin pidettäisiin kuvottavana iljetyksenä. Sama hammasharja, nukkuminen kiinni, julkinen kouriminen, oudot lempinimet kuten nimittely nartuksi, piereskely, hikikuvat treenin jälkeen, pitää oikeutenaan lähteä reissuun kavereiden kanssa miten huvittaa jne. Tuollainen äijä olisi naisten taholta lytätty ihan täysin, mutta kun kyseessä on E, niin se onkin vaan leikkisyyttä ja vapautta ja rohkeutta...
Vierailija kirjoitti:
Nyt onkin jo joku toinen, jonka kanssa ollaan *revolutional couple*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Kun minä haluan toista ihmistä,
Ihan turhaan nyt ilmoittauduitte tähän alle, kun ei teistä kukaan ole mitään kirjoittanut tai väittänyt :D
Vierailija kirjoitti:
onkohan asuntolainaaki mökkilainan päälle
Hirveetä. Sekin jää suremaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Kun minä haluan toista ihmistä,
Joo, tätä kutsutaan ihan seksuaaliseksi suuntautumiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies käyttäytyisi naista kohtaan niinkuin E on käyttäytynyt A kohtaan, niin pidettäisiin kuvottavana iljetyksenä. Sama hammasharja, nukkuminen kiinni, julkinen kouriminen, oudot lempinimet kuten nimittely nartuksi, piereskely, hikikuvat treenin jälkeen, pitää oikeutenaan lähteä reissuun kavereiden kanssa miten huvittaa jne. Tuollainen äijä olisi naisten taholta lytätty ihan täysin, mutta kun kyseessä on E, niin se onkin vaan leikkisyyttä ja vapautta ja rohkeutta...
Mutta miehethän käyttäytyy noin. On piittamattomia, itsekkäitä ja tekee mitä lystää. Ellu just on kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
kenenköhän idea mökki oli
hivenen outo ostos ihmisille ketkä tykkää reissata mielummin ulkomaila
ja vielä velkarahalla se mökkiki
"hivenen outo ostos ihmisille ketkä tykkää reissata mielummin ulkomaila"
Eihän ne ole enää koiran hankkimisen jälkeen reissanneet niin paljon. Lähinnä kotimaan matkoja tehneet ja silloinkin usein toinen jäänyt koiravahdiksi.
Miten niin outo ostos? Nehän suunnilleen asuu tuolla mökillä. Viettävät siellä enemmän aikaa kuin Töölön kodissaan. Aina kun on vapaata, lähtevät mökille (joka ilmeisesti lyhyen ajomatkan päässä). Mökki on pikemminkin vaikuttanut erittäin onnistuneelta hankinnalta. Luonnonrauhaa, järvi, missä uida läpi vuoden ja paljon tilaa aktiiviselle koiralle. Uskon mökin jäävän yhteiskäyttöön. Vuorottelevat siellä oleskelua varmaan jatkossa, jos eronneet siis.
"ja vielä velkarahalla se mökkiki"
Aika harva pystyy ostamaan asunnon tai mökin kertaostoksena omilla säästöillä. Kyllä se laina melko yleinen ratkaisu on asuntoa tai mökkiä hankkiessa.
Minusta on outoa, että julkkikset hehkuttavat parisuhdettaan ja kaikki jaetaan, mutta sitten kun tulee ero niin "no comments" medialle ja asiasta totaalivaikeneminen somessa. Ihan kuin eron voisi vaan lakaista maton alle ja olettaa, että some-seuraajat ja media unohtaa. Eikö olisi vaan helpompaa postata lyhyt tiedote, että nyt kävi näin (olemme eronneet) ja elämä jatkuu. Se olisi nopeasti hoidettu alta pois, eikä tarvisi enää jatkaa salailua.