Onko Ellu ja Ansku eronneet?
Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan.
Kommentit (2663)
Veikkaan, että Anskulla on MIES!
Oon ihan satavarma et, uusi puoliso on tämä olotilaproduction, Oskari Ranta. Sydämiä vilahtelee toistensa julkaisuissa ja Oskari jakaa kokoajan Anskusta kuvia, ja toisin päin myös. Kyä on ny herkkää 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anskun instapäivityksen mukaan elämä on yllättänyt 💕
Vaatetuksen perusteella miespuolinen tämä uusi rakas, mutta voi toki olla nainenkin.
No eihän sillä Ellullakaan kovin naiselliset vaatteet olleet...
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että Anskulla on MIES!
Tosin se ex-Iso Homo pieksää käytännössä lährs kaikki miesoletetut lättänäksi...
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan satavarma et, uusi puoliso on tämä olotilaproduction, Oskari Ranta. Sydämiä vilahtelee toistensa julkaisuissa ja Oskari jakaa kokoajan Anskusta kuvia, ja toisin päin myös. Kyä on ny herkkää 🤭
Eivätkö Ellu ja Oskari ole aika hyviä ystäviä?
Siis onko ellu yhdessä sen Susanin kanssa (ellun insta)?
Todennäköisesti on sen susanin kanssa , kun ellun instaa katsoo, adia on harvinaisen selvä. Mutta sillä susanilla taitaa olla mies, sen takia ei suhteestaan voi olla rehellisiä. Näin luulen.
Onko mökki ja koira siirtyneet Ellulle, kun ei Anskun instassa ole kumpaakaan näkynyt aikoihin?
Vierailija kirjoitti:
Onko mökki ja koira siirtyneet Ellulle, kun ei Anskun instassa ole kumpaakaan näkynyt aikoihin?
Samaa kans miettinyt!
Vierailija kirjoitti:
Eikös Seiskassa ollut joskus kuvia Anskun uudesta miehestä. Ei ollut Oskari.
Ei oo ansku kyllä koiran kaa ollu. Eikä muöskään mökkeilly
Jotenkin tulee sellainen mielikuva että ansku on se tuuliviiri. Lyhyt avioliitto, muutenkin lyhyitä suhteita..
haluttiin mökki ja koira ja nyt taas uudet tuulet vie mukanaan ja uuden kumppanin kanssa uudet haaveet
Ansku halusi koiran,mutta ihanaa että jö koiruus jäi kuitenkin Ellulle. Kantaa siitä hyvin vastuun ja jaksaa aktivoida. Samoin mökin on aina juolehtinut Ellu. Kyllä tais tuo juttu kaatua Anskun prinsessointiin ja mukavuudenhaluun.
En myöskään ikinä ymmärrä sitä että pitää eron jälkeen antaa sellainen haastattelu nyt olen onnellisempi kuin koskaan.. tai nyt minulla on rakastettu olo.
viittaan siis anskuun. Kai nyt hän rakastettu oli kun meni kihloihin. Jne ja kai. Hän ihan itse valitsi ostaa mökin ja haluta koiran. Mutta ei mäkkyrää kyllä enää anskun somessa näy.
Eilisessä ig-stoyssa Ellu puhui itsestään Mägxin yksinhuoltajana. Eli eivät enää puhu yhteishuoltajuudesta. Erikoista, ettei Ansku ole maininnut tästä somessaan. Miksi luopui sekä koirasta (oli hänen idea adoptoida Maggie) ja ilmeisesti myös mökistä. Molemmat tuntui olevan hänelle 2 äärimmäisen tärkeää asiaa. Uusi kumppani syynä?
Vierailija kirjoitti:
Ansku halusi koiran,mutta ihanaa että jö koiruus jäi kuitenkin Ellulle. Kantaa siitä hyvin vastuun ja jaksaa aktivoida. Samoin mökin on aina juolehtinut Ellu. Kyllä tais tuo juttu kaatua Anskun prinsessointiin ja mukavuudenhaluun.
Uskon että Ansku koki hankalaksi sopia ellun kanssa koiran hoidosta ja mökillä olosta, ehkä halusi kunnon pesäeron ja siksi oli pakko laittaa jakoon koira ja mökki. Ehkä ei yksin mökillä viihtynyt ja ehkä maggie kiintynyt elluun enemmän???
Mitä tarkoitat?