Onko Ellu ja Ansku eronneet?
Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan.
Kommentit (2648)
Noniin, raati.
Miten Anskun ruikutus ja Elina palvonta Erikoisjoukoissa käännetään Ellun syyksi?
Mulla on ADHD enkä todellakaan jaksais kohkata joka puolella niin kuin Ellu.
Ansku luovutti Erikoisjoukkojen 1. jaksossa. En nähnyt jaksoa, mutta varmasti ihan oikea päätös.
Vierailija kirjoitti:
jaahas nyt sitä ollaan ässän kanssa lofooteilla
rahaa näköjään riittää jatkuvaan matkusteluun
Sinä se jaksat kadehtia toisten tuloja. Jos noin pännii, mitäpä jos vaihtaisit alaa ja alkaisit tehdä itsekin puhekeikkaa ja kaupallisia yhteistöitä? Tosin sinulle ei makseittaisi niistä yhtä hyvin, koska et oletettavasti ole julkisuudenhenkilö.
Mutta jos toisten tulot aiheuttaa kateutta, kannattaa tehdä asialle jotain konkreettisesti (eikä vain jupista) - vaihtaa työpaikkaa, vaihtaa kokonaan alaa, kouluttautua pidemmälle. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ADHD enkä todellakaan jaksais kohkata joka puolella niin kuin Ellu.
Mulla on ADHD ja jaksan kohkata pitkin kuten Ellu. Olen kotona ehkä 3 yötä viikosta, kiitos työni ja muutan puolen vuoden välein. En ymmärrä tosin, että miksi sinun tai minun ADHD:n pitäisi jotenkin vaikuttaa Elinan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Noniin, raati.
Miten Anskun ruikutus ja Elina palvonta Erikoisjoukoissa käännetään Ellun syyksi?
Aika ikävästi kommentoit Anskua. Ehkä hän oli vain liian herkkä erikoisjoukkoihin.
Ansku ja Erikoisjoukoissa mukana ollut näyttelijä Eino Heiskanen yhdessä aamulenkillä
Seiska oli juttu että Ellu ja Sudanin nähty käsi kädessä keikalla..
Onko täällä koiraihmisiä linjoilla? Tykkään koirista, mutta myönnän, että en juuri niiden sielunelämää tunne. Tekee kuitenkin vähän pahaa katsoa, kuinka Ellu härkkii rauhassa nukkuvaa koiraansa. Antaisi nukkua rauhassa, eikä stressaisi turhalla lässytyksellä.
Tatuointi..UUSI hieno sellainen.Mulla on kaikkien tatuointien takana tarina..Ne kertoo menneestä elämästä enkä missään nimessä halua yhtäkään pois, tanssijakaunotar kirjoittaa tuoreessa Instagram-julkaisussaan.
Kuvissa vaaleansinisiin farkkuihin ja mustaan t-paitaan pukeutunut Ansku nojailee kalliota vasten. Hän paljastaa käsivartensa, jota koristaa uusi, näyttävä tatuointi. Koko käsivarren peittävät suuret, pehmeärajaiset kukat, jotka on tehty mustalla musteella.
Uusi tatuointi kuvastaa uuden syntymistä ja kasvua sekä puhkeamista kukkaan.. Se kasvaa ja vahvistuu, Ansku jatkaa positiiviseen tyyliinsä.
"Tatuointiartistin Instagram-tililtä käy ilmi, että myös Anskun entinen kumppani, Elina Gustafsson, on ottanut mustetta kehoonsa kyseiseltä taiteilijalta.
Mites nyt Ansku raati selittää että miksi nyt kun Anskulla on koira niin hän vie sen hoitoon. Auta armias jos Ellu tekisi saman. Ja kaikki täällä kuullut faktat Ellun ja Anskun huonoista väleistä tai Ellun ja Susanin suhteesta ei kait ne vaan ole olleet turhia??!
Onko Ellulta ja Susanilta mennyt välit?
Vierailija kirjoitti:
Onko Ellulta ja Susanilta mennyt välit?
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ansku luovutti Erikoisjoukkojen 1. jaksossa. En nähnyt jaksoa, mutta varmasti ihan oikea päätös.
Ihmettelen miksi lähti tuonne kun vaikuttaa herkältä ihmiseltä.
Anskun instapäivityksen mukaan elämä on yllättänyt 💕
Vierailija kirjoitti:
Anskun instapäivityksen mukaan elämä on yllättänyt 💕
Vaatetuksen perusteella miespuolinen tämä uusi rakas, mutta voi toki olla nainenkin.
Julkaistu uuden poika/tyttöystävän? kengät somessa. Miten aikuiset ihmiset ovat tyhmiä. Voiko olla todellista???????
räpsyralli lofooteilta 🏔🦅
ollaan treenattu, syöty, naurettu, itketty, levätty, saunottu ja suunniteltu tulevaa 😍🔥🎯
kipparilta voitte sitte käydä lukemassa lisää kun hän päivittelee 😂 @susanimahadura
kapteeni ei jaksa tämän syvällisemmin nyt kirjoitella🤠
nyt lähdetään laskeutumaan Ruotsin puolelle