Onko Ellu ja Ansku eronneet?
Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan.
Kommentit (2648)
Vierailija kirjoitti:
Izoi juttui tulos @susanimahadura..
Mitähän lienee..?
Jos ne nyt vaikka julkistaa suhteensa. Tai sitten polkevat hevon v*****n, mikä henkilökohtaisesti ei itseäni haittaisi yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Izoi juttui tulos @susanimahadura..
Mitähän lienee..?
Jos ne nyt vaikka julkistaa suhteensa. Tai sitten polkevat hevon v*****n, mikä henkilökohtaisesti ei itseäni haittaisi yhtään.
Olisiko heillä jotain yhteistä työjuttua?
Ehkä seuraavasta pyöräilyreissusta tulee jotain telkkariin?
Kannattaa tuon Sussunkin olla varuillaan, sillä voihan käydä taas niin että joku kaunis nainen sattuu laittamaan Ellulle viestin että lähtisitkö kanssani esim. asuntoautolla seikkailemaan, niin se on sitten taas uusi jakso Ellun realitysarjassa Näkemiin vaan sullekin, muru 😘
2000 kommenttia, jossa väitetään Ellun pettäneen ja jättäneen ilman minkäänlaisia todisteita. Satoja viestejä, joissa diagnosoidaan Ellua ja solvataan todella karkeilla ilmaisuilla. Toivon että Gustafsson tekee rikosilmoituksen törkeimmistä viesteistä.
Vierailija kirjoitti:
2000 kommenttia, jossa väitetään Ellun pettäneen ja jättäneen ilman minkäänlaisia todisteita. Satoja viestejä, joissa diagnosoidaan Ellua ja solvataan todella karkeilla ilmaisuilla. Toivon että Gustafsson tekee rikosilmoituksen törkeimmistä viesteistä.
Vahvasti samaa mieltä!! Tämä ketju on aivan käsittämätöntä skeidaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tarkoittaako tuo raakarehellisyys välttämättä pettämistä. Voi olla että A haluaisi rauhallisempaa elämää ja E haluaa seikkailla ja tulla ja mennä miten haluaa ja kenen kanssa haluaa, eikä A siitä tykkää. Siksi E rehellisesti pitänyt sanoa että se ei minulle sovi ja sitten ero koska haluaa elää omaa elämäänsä vapaasti ja A pienentää häntä jos ei anna seikkailijan seikkailla vapaasti.
Ansku kuitenkin viestitti, että ikävä heidän seikkailujaan. Ehkä Ellulle ei vain sopinut enää seikkailla Anskun kanssa.
E ei voinut vastustaa kun kuuma daami pyytää seikkailemaan. A ei taatusti tästä tykännyt etenki ku seikkailut sai jatko-osia. E ei niele että hän rajoitetaan ja haluaa seikkailla kenen kanssa haluaa "koska vapaa sielu", ja seikkailut uuden valloittamattoman naisen kanssa jännempiä kuin A:n kanssa. Ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tarkoittaako tuo raakarehellisyys välttämättä pettämistä. Voi olla että A haluaisi rauhallisempaa elämää ja E haluaa seikkailla ja tulla ja mennä miten haluaa ja kenen kanssa haluaa, eikä A siitä tykkää. Siksi E rehellisesti pitänyt sanoa että se ei minulle sovi ja sitten ero koska haluaa elää omaa elämäänsä vapaasti ja A pienentää häntä jos ei anna seikkailijan seikkailla vapaasti.
Hitto mitä soopaa. Olen itsekin seikkailija. En tykkää raportoida menemisistäni kenellekään enkä pyytää lähtölupaa retkilleni. Sen verran on järkeä päässä, etten ryhdy parisuhteeseen enkä varsinkaan kihlaa ketään.
Millä lailla on soopaa jos olet itse samaa mieltä?
Taas E:n seurassa Yoga Elisa jonka kanssa oli Sri Lankassa hänen takapuoltaan kuvaten. Olisiko tuossa jotain...? Joku uusi pimu on lähiviikkoina esittelyssä, oon varma.
Haluaisitko lapsesi koululle puhumaan miehen näköisen naisen joka laittaa someen kuvia naisten perseistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto mitä soopaa. Olen itsekin seikkailija. En tykkää raportoida menemisistäni kenellekään enkä pyytää lähtölupaa retkilleni. Sen verran on järkeä päässä, etten ryhdy parisuhteeseen enkä varsinkaan kihlaa ketään.
Väännetäänpä rautalangasta. Ellu korostaa olevansa vapaa lintu, ja seikkailja, jota ei voi sulloa häkkiin. Nyt hänellä oli upea Ansku, joka myöskin tykkäsi seikkailla, mutta oli lisäksi vastuuntuntoinen. Ellua rupesi ahdistamaan.
Ellulle ei selvästikään parisuhteet sovi, sillä Ellun mielestä normaali parisuhteessa joustaminen ja toisen huomioiminen on itsensä pienentämistä. On ok ajatella noin, mutta ei ole ok hakeutua tuollaisella ajattelumaailmalla parisuhteeseen, koska siinä aiheuttaa toiselle osapuolelle tarpeetonta tuskaa. Eli Ellun tyyppisen ihmisten on kaikkien osapuolten kannalta parempi pysytellä sinkkuna. Ymmärsitkö nyt?
Mistä vetoa, et kohta Ellun ja Susanin Sri Lankan pyöräilyt on tv-sarjana ja siellä hehkutetaan upeaa seikkailua ja hierotaan sen ihanuutta suolana Anskun haavoihin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko lapsesi koululle puhumaan miehen näköisen naisen joka laittaa someen kuvia naisten perseistä?
Haluaisin. Niissä kuvissa ei ollut myöskään mitään ihmeellistä tai sellaista minkä pitäisi järkyttää ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väännetäänpä rautalangasta. Ellu korostaa olevansa v
Ymmärrän mitä sanot, sanot ihan samaa kun mitä itse sanoin omassa viestissäni. Ihan sama pointti molemmissa, sen takia en ymmärrä miksi sanot että se mitä sanoin on soopaa, kun olet itse täysin samaa mieltä.
Ymmärrän mitä sanot, sanot ihan samaa kun mitä itse sanoin omassa viestissäni. Ihan sama pointti molemmissa, sen takia en ymmärrä miksi sanot että se mitä sanoin on soopaa, kun olet itse täysin samaa mieltä.
Varmaan tarkoitti, että soopaa on Ellun toiminta ja hänen ajattelumallinsa, mitä tuossa viestissäsi kuvasit. Oli ennemminkin sellainen "no jep, hitto mitä soopaa!"
Miksi tuon lesbon annetaan luennoida kouluissa aivopesemässä lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä skeidaa on Ellun toiminta. Vielä käsittämättömämpää, että kukaan haluaa kohottaa häntä minkäänlaiseksi esikuvaksi kenellekään. Oikein "elämän runnoma vahva selviytyjä". Ei ole, kun itsensä kanssa aivan hukassa oleva ihmisraunio. Kunpa ymmärtäisi pitää pitkän tauon niin julkisuudesta kuin parisuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä skeidaa on Ellun toiminta. Vielä käsittämättömämpää, että kukaan haluaa kohottaa häntä minkäänlaiseksi esikuvaksi kenellekään. Oikein "elämän runnoma vahva selviytyjä". Ei ole, kun itsensä kanssa aivan hukassa oleva ihmisraunio. Kunpa ymmärtäisi pitää pitkän tauon niin julkisuudesta kuin parisuhteista.
Ihmiset rakastuu ja ihmiset eroaa, mikä ihme siinä on että just tää tapaus menee teillä niin ihon alle?
Mun mielestä Ellu vaikuttaa super iloiselta ja positiiviselta. Elää omaa elämäänsä muiden mielipiteistä välittämättä. Seuraa omaa polkuaan ja sydäntään. Mun mielestä se on hienoa. Ja mitä sitten vaikka on lesbo, jokaisen oma asia. Siinäkään ole mitään väärää. Jokainen päättää omasta elämästään. Mun mielestä he olivat ihana rakastunut pari. Äkkiä se muuttui ja se on ihmeellistä. Jos haluaa olla parisuhteessa pitää ottaa myös toinen huomioon. Ehkä Ellun on parempi harrastaa irtosuhteita niin ei ole kiinni missään jos sellaiseen ei pysty. Saa tulla ja mennä miten haluaa.
Siellä se Ellu edelleen instassa tekee yhteistyötä mm. Pohjolan kanssa. Tämä vaan kaikille huolestuneille tiedoksi, jotka täällä spekuloivat että eihän se Ellu pärjää mitenkään taloudellisesti yksin ;)
Ansku kuitenkin viestitti, että ikävä heidän seikkailujaan. Ehkä Ellulle ei vain sopinut enää seikkailla Anskun kanssa.