Onko Ellu ja Ansku eronneet?
Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan.
Kommentit (2648)
Meniköhän heillä sakset vaihtoon
Musta on jotenkin surullista ja paljonpuhuvaa, ettei Ellu ole kommentoinut eikä edes tykännyt Anskun julkaisemasta kuvasarjasta, jossa heidän rakas koira Maggie on upeissa otoksissa (vieläpä Ellun frendin Olotila-Oskarin kuvaamana). Mä ainakin tykkäisin ig:ssä, jos näkisin postauksen omasta koirastani. Reagoimattomuus kertonee siitä, että kaksikon välit on varsin tulehtuneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas E:n seurassa Yoga Elisa jonka kanssa oli Sri Lankassa hänen takapuoltaan kuvaten. Olisiko tuossa jotain...? Joku uusi pimu on lähiviikkoina esittelyssä, oon varma.
Mikä on tän IG tili? En löydä.
elisa kuuttila yoga
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Anskun postaus Mäksystä jokin viesti siitä, että haluaa vuorostaan hoitaa koiraa?
Nuo kuvathan ovat nimittäin vanhoja, jo aiemmin laitettu samalla kerralla noita kuvia.
Eiköhän Ansku saa pitää koiran. Ellu ehkä yrittää alussa mutta viimeistään vuoden päästä on unohtunut koko koira.
Vierailija kirjoitti:
Musta on jotenkin surullista ja paljonpuhuvaa, ettei Ellu ole kommentoinut eikä edes tykännyt Anskun julkaisemasta kuvasarjasta, jossa heidän rakas koira Maggie on upeissa otoksissa (vieläpä Ellun frendin Olotila-Oskarin kuvaamana). Mä ainakin tykkäisin ig:ssä, jos näkisin postauksen omasta koirastani. Reagoimattomuus kertonee siitä, että kaksikon välit on varsin tulehtuneet?
miks nää olotilat roikkuu mukana
Vierailija kirjoitti:
No katoppas nyt vähän tarkemmin niitä tykkäyksiä. Ellu tykkäsi tästä julkaisusta hyvin nopeasti sen julkaisun jälkeen.
Yritä nyt edes haukkua aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas E:n seurassa Yoga Elisa jonka kanssa oli Sri Lankassa hänen takapuoltaan kuvaten. Olisiko tuossa jotain...? Joku uusi pimu on lähiviikkoina esittelyssä, oon varma.
elisa kuuttila yoga
Todella asiatonta kirjoittaa menestyneestä yrittäjästä ja onnellisessa parisuhteessa olevasta äidistä tällaisia spekulaatioita ja pimutteluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää että yksityisyrittäjä suostuu tekemään keikkaa eronneen parin molempien kanssa! Kaiken lisäksi Ansku käy vielä sen joogin tunneilla ja kuvaa hänen studiollaan tanssituntejaan vaikka Ellu on just käynyt joogin kanssa surffaamassa 🤯 ei voi olla mahdollista /s
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Anskun postaus Mäksystä jokin viesti siitä, että haluaa vuorostaan hoitaa koiraa?
Nuo kuvathan ovat nimittäin vanhoja, jo aiemmin laitettu samalla kerralla noita kuvia.
Ehkä ellu hoitaa koiraa 3vk putkeen koska ellun reissukin oli 3vk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ellu hoitaa koiraa 3vk putkeen koska ellun reissukin oli 3vk
Tätä minäkin yritin jossain vaiheessa ehdottaa, että ehkä nyt oli Ellun vuoro kun koira oli pitkään Anskulla, mutta se vaihtoehto ei käynyt täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Ansku saa pitää koiran. Ellu ehkä yrittää alussa mutta viimeistään vuoden päästä on unohtunut koko koira.
Et vissiin ole kovin tarkkaan seurannut Ellua.
Mä luulen, että koiran yhteishuoltajuus sujuu näillä mallikkaasti vaikka täällä toista halutaankin uskoa.
Maggie saa paljon kaipaamaansa energian purkua Ellun kanssa ja Anskun kanssa otetaan rauhallisemmin kun Ellu on reissussa jne. Molemmat ovat erittäin eläinrakkaita ihmisiä ja Maggie on kuin tehty heille
Ellu nimettiin juuri tällä viikolla Eläinoikeusakatemian kunniajäseneksi.
Vierailija kirjoitti:
No, on tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää että yksityisyrittäjä suostuu tekemään keikkaa eronneen parin molempien kanssa! Kaiken lisäksi Ansku käy vielä sen joogin tunneilla ja kuvaa hänen studiollaan tanssituntejaan vaikka Ellu on just käynyt joogin kanssa surffaamassa 🤯 ei voi olla mahdollista /s
Eiköhän juuri yksityisyrittäjän pidä ottaa näinä aikoina kaikki keikat, mitä tarjolla on. Ja jos on molempien ystävä, eikä halua valita puoltaan, niin miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän juuri yksityisyrittäjän pidä ottaa
Saattoikohan tuo olla sarkasmia koska tässä ketjussa tuo linja on joillakin ihan tosissaan tuo 😉
Vierailija kirjoitti:
Izoi juttui tulos @susanimahadura..
Mitähän lienee..?
Eikö se ole jo kerrottu, eli pyöräilyreissu Sri Lankaan? Ja siitä varmaam dokkari tms, koska mukana oma Olotila-Oskari.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tuon Sussunkin olla varuillaan, sillä voihan käydä taas niin että joku kaunis nainen sattuu laittamaan Ellulle viestin että lähtisitkö kanssani esim. asuntoautolla seikkailemaan, niin se on sitten taas uusi jakso Ellun realitysarjassa Näkemiin vaan sullekin, muru 😘
Tuskin kiinnostaa asuntoautoilu. Sen pitää olla aina jotain fyysistä ja urheilullista, jossa voi laittaa kroppaa likoon ja ylittää itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tarkoittaako tuo raakarehellisyys välttämättä pettämistä. Voi olla että A haluaisi rauhallisempaa elämää ja E haluaa seikkailla ja tulla ja mennä miten haluaa ja kenen kanssa haluaa, eikä A siitä tykkää. Siksi E rehellisesti pitänyt sanoa että se ei minulle sovi ja sitten ero koska haluaa elää omaa elämäänsä vapaasti ja A pienentää häntä jos ei anna seikkailijan seikkailla vapaasti.
Hitto mitä soopaa. Olen itsekin seikkailija. En tykkää raportoida menemisistäni kenellekään enkä pyytää lähtölupaa retkilleni. Sen verran on järkeä päässä, etten ryhdy parisuhteeseen enkä varsinkaan kihlaa ketään.
Millä lailla on soopaa jos olet itse samaa mieltä?
Väännetäänpä rautalangasta. Ellu korostaa olevansa v
Tämä. Jos elämässä on tärkeintä "kuunnella vesimiehen energiaa" eli olla vapaa, miksi yrittää olla parisuhteessa kun tietää, että ei vaan pysty sitoutumaan? Siinä väistämättä särkee toisen sydämen ja se on oikeasti tosi inhottavaa.