Onko Ellu ja Ansku eronneet?
Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan.
Kommentit (2648)
Kohta esitellään uusi kumppani somessa?
Vierailija kirjoitti:
Mistä hän puhuu?
Käy puhumassa nuorille unelmista ja niiden toteuttamisesta. Omista kouluvaikeuksistaan jne. Tarkoitus tsempata nuoria. Ihan arvokasta työtä kyllä tekee siinä.
Vierailija kirjoitti:
Gustafsson erotettiin koulusta viisi kertaa. Seksuaalivähemmistöillä on satamakaupungissa ollut vuosien varrella valitettavankin karut oltavat.
Mulla ei ollut roolimalleja, ei ollut homoseksuaaleja ympärillä. 16-vuotiaana törmäsin ensimmäisiin, niistä tuli mun kavereita. Sitten mä olin, että ok, nyt mä tiedän mikä tästä hommasta on aina puuttunut. Löysin oven uuteen kulttuuriin, omaan kulttuuriini.
Haastattelussa nyrkkeilijä kertoo myös siitä, että viimeinen pisara Tampereelle muuttoon oli oman isän reaktio.
Mulla on niin selkeä tavoite, että mä en halua että mikään noin iso ja negatiivinen asia roikkuu mun harteilla. Kun tavoitellaan kansainvälistä huippua, luurangot ei voi kolista kaapissa.
Ilta-Sanomat on haastatellut myös nyrkkeilijän isää, Ari Gustafssonia
Olemme tietyistä asioista eri mieltä. En halua niistä enempää julkisesti puhua.
Onhan tuo nyt aivan sairasta touhua, viisi kertaa pihalle...
Mitä tarkoittaa tuolla joskus raakarehellisyys tekee kipeää. Ellun postauksessa.
Kuka on raakarehellinen? Onko joku ei-rehellinen
Ansku tekee viisaasti, kun on yksityisasioista on hiljaa instassa.
Setämiehilläkin on toivoa kun tytöt eheytyvät normaaleiksi.
Vierailija kirjoitti:
Setämiehilläkin on toivoa kun tytöt eheytyvät normaaleiksi.
Koeta jo ymmärtää, että naiset eivät halua sinua. Piste.
Elä sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa tuolla joskus raakarehellisyys tekee kipeää. Ellun postauksessa.
Kuka on raakarehellinen? Onko joku ei-rehellinen
On varmaan ollut Anskulle ah-niin-rehellinen kerrottuaan esim. pettämisestään. Nyt nostelee sitten omissa silmissään pisteitään sillä. Että olisin hei voinut toimia vieläkin enemmän päin persettä, että tosi hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvä jos tämän lepsoparin jatkuva uutisointi nyt loppui
Anskusta vielä mielellään kuulemme. Hänellä kun on oikeakin ammatti; osaamista ja lahjoja, joita muille jakaa. Ellu sen sijaan ratsastelee vielä vanhoilla nyrkkeilyurasaavutuksillaan. Nyt olisi hyvä keksiä jo jotain uutta. Muutakin kuin sometus.
Antskunasaalipiipitystään eivät kaikki kuuntele mielellään.
Ellun toimintavat olisi olleet vielä suhkot ok parikymppisenä nuorukaisena.
Aika raskasta tuolle kommuunin vakioasukkaalle majoittaa hyperaktiivinen E ja koiransa. Normaalisti kun kolmenkympin kieppeillä ihmiset eroaa niin osaavat tehdä sen jo niin, että yhteisestä kämpästä siirrytään omaan seuraavaan asuntoon eikä kuten parikymppisenä, että mennään kaverien sohvalle punkkaamaan koirineen päivineen. Eli vaikuttaa todella, että tämä ero oli hetken mielijohde kun ei ole saanut edes kämppää hommattua.
Mulla on semmonen kutina, että palaa vielä ruikuttamaan Anskun oven taa kun tajuaa, että ehkä kyse ei ollutkaan siitä, että A häntä pienentäisi vaan ihan omista ongelmista ja kyvyttömyydestä kohdata arjen haasteita.
Vierailija kirjoitti:
Aika raskasta tuolle kommuunin vakioasukkaalle majoittaa hyperaktiivinen E ja koiransa. Normaalisti kun kolmenkympin kieppeillä ihmiset eroaa niin osaavat tehdä sen jo niin, että yhteisestä kämpästä siirrytään omaan seuraavaan asuntoon eikä kuten parikymppisenä, että mennään kaverien sohvalle punkkaamaan koirineen päivineen. Eli vaikuttaa todella, että tämä ero oli hetken mielijohde kun ei ole saanut edes kämppää hommattua.
Mulla on semmonen kutina, että palaa vielä ruikuttamaan Anskun oven taa kun tajuaa, että ehkä kyse ei ollutkaan siitä, että A häntä pienentäisi vaan ihan omista ongelmista ja kyvyttömyydestä kohdata arjen haasteita.
No nimenomaan, ero ollut varmaan jo jonkin aikaa selvää niin kuin ei oo hommannut itelleen omaa kämppää ennemmin ku lähtee surffaamaan tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas on Ellu koirineen sisustamassa kommuunissa.
Aikookohan Ellu hankkia oman asunnon kaupungista jossain vaiheessa?
millä rahalla
Oli tänäänkin puhekeikkaa heittämässä. Ihan hyvin niistä maksetaan.
missä
Vierailija kirjoitti:
Eikä palaa vaan pian uusi nainen jonka kanssa asuu.
ensin hehkutetaan hammaharjat deododantit ja piereskelyt
sitten vaietaan kun tulee ero
Voin kunpa Ansku olisi tajunnut suojautua tältä Lovenbomberilta! Ihan vain rehellinen katse edelliseen suhteeseen Emmin kanssa olisi paljastanut mikä tämä tyyppi on naisiaan. Ilman perusteellista terapiaa tuskin tulee Ellulle viiden vuoden rajapyykin ylittänytta parisuhdetta. Ehkä ongelma ei olekaan kumppaneissa, jotka pakottavat Ellun pienentämään itseään, vaan ihan siellä peilissä.
En tiedä tarkoittaako tuo raakarehellisyys välttämättä pettämistä. Voi olla että A haluaisi rauhallisempaa elämää ja E haluaa seikkailla ja tulla ja mennä miten haluaa ja kenen kanssa haluaa, eikä A siitä tykkää. Siksi E rehellisesti pitänyt sanoa että se ei minulle sovi ja sitten ero koska haluaa elää omaa elämäänsä vapaasti ja A pienentää häntä jos ei anna seikkailijan seikkailla vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tarkoittaako tuo raakarehellisyys välttämättä pettämistä. Voi olla että A haluaisi rauhallisempaa elämää ja E haluaa seikkailla ja tulla ja mennä miten haluaa ja kenen kanssa haluaa, eikä A siitä tykkää. Siksi E rehellisesti pitänyt sanoa että se ei minulle sovi ja sitten ero koska haluaa elää omaa elämäänsä vapaasti ja A pienentää häntä jos ei anna seikkailijan seikkailla vapaasti.
Hitto mitä soopaa. Olen itsekin seikkailija. En tykkää raportoida menemisistäni kenellekään enkä pyytää lähtölupaa retkilleni. Sen verran on järkeä päässä, etten ryhdy parisuhteeseen enkä varsinkaan kihlaa ketään.
Vierailija kirjoitti:
ensin hehkutetaan hammaharjat deododantit ja piereskelyt
sitten vaietaan kun tulee ero
Hehkutetaan piereskelyt xD
Izoi juttui tulos @susanimahadura..
Mitähän lienee..?
Mistä hän puhuu?