Kaveri haluaa tulla meille aattona nyt kun hänellä on lapsiviikko
Eli ei jaksa lapsiaan ja väkisin yrittää saada minua tekemään olohuoneeseeni temppurataa ja kaivamaan Afrikan tähden kaapista.
Omat parikymppiset lapset taas meinasivat poksauttaa kuoharin ja pelailla aikuisen makuun sopivia pelejä, joten ei pikkulapsiyhteensovitettavissa.
ihanaa näin alle 50 -vuotiaana nauttia aikuisten lasteni seurasta, en jaksa mitään pikkulapsiarkea enää. Kun olin yh ja lapset olivat pieniä, ja aina minulla, ei tämä kaveri tullut temppuradalle meille uutena vuotena vaan hän biletti milloin missäkin.
Nyt on minun vuoroni sanoa kiitos ei, otan alkoholia tänään ja nautin aikuisten seurasta.
Kommentit (33)
Ihan hyvin voit sanoa, että me vietämme rauhallista iltaa aikuisten kesken- juomme alkoholia jne. - tulkaa lasten kanssa kylään jonakin toisena päivänä.
Mun kaveri saisi tulla mutta en järjestä mitään temppuratoja tai muuta lapsenvahtimista, ja varoittaisin jo etukäteen, että täällä ollaan päissään.
Oikeasti pikkulapset on rasittavia.
Eli tälläkin sankarilla on 50 % ajasta täysin lapsivapaata eikä siltikään kestä niitä lapsiaan silloin harvoin kun näkee?
Mitä muuta tekee 50v naisella,kuin lastenhoitoapu?
Mummoiässä autetaan muita, sun elämä on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Nii
Vierailija kirjoitti:
Tämä kaveri on muuten saman ikäinen, ehkei jaksa hoitaa itsekään.
Miten samalla hepulla on pienet lapset, jos oli jo elämässäsi, kun sinun lapsesi olivat pieniä, ei mitään logiikkaa...
Vierailija kirjoitti:
Miten samalla hepulla on pienet lapset, jos oli jo elämässäsi, kun sinun lapsesi olivat pieniä, ei mitään logiikkaa...
Toiset saa lapset parikymppisinä, toiset nelikymppisinä.
Vierailija kirjoitti:
Pelailee kuten aloituksessa sanottiin.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että sä olet asenteittes kanssa pikkasen rasittavampi.
Vierailija kirjoitti:
Haista sinä juntti nyt pitkä pska! Itsekkin melkein 50v. Mutta fyysisesti ihan yhtä hyvässä kunnossa, kun 30v. Mullakin isot lapset jo, enkä mielellään halua pikkulapsia seuraan, mutta valitettavasti niitä on vielä ihmisillä joita tunnen.
Itse tein lapset nuorena. Eli meillä melkein 50v tekee ihan kaikkea samaa, kuin melkee 30v. Ei tässä ole muuttunut siitä yhtään mikään, ainakaan itsellä. Ärsyttää tollainen yleistäminen ja ikärasismi. Mitäpä jos alettaisiin katsomaan sitä yksilöä ja hänen kuntoaan, eikä tuijoteta syntymävuotta?
Eli kyllä mekin melkein 50v. juhlitaan, matkustellaan, pidetään hauskaa, urheillaan ja tehdään aikalailla samoja asioita, kun nuorempana. Tai ainakin minä teen. Muista en tiedä. Eikä kiinnosta.
Miksi kenenkään muun pitäisi tehdä minulla yhtään mitään? Elän itseäni varten. Kai te kakarat tajuatte että itsestännekin tulee vanhuksia ja joku 25v on jo 19-vuotiaan mielestä ikäloppu.
Vierailija kirjoitti:
🤣 🖕
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin olet ollut pikkulapsi. Miten vanhempasi sietivät sinua?
Vierailija kirjoitti:
Ja vitut. Riittää kun on kasvattanut omat lapset. 50v. tekee mitä haluaa, niinkuin muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vitut. Riittää kun on kasvattanut omat lapset. 50v. tekee mitä haluaa, niinkuin muutkin.
Ja vailla nuoruuden epävarmuuksia, kyseenalaistamalla mitä saa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista sinä juntti nyt pitkä pska! Itsekkin melkein 50v. Mutta fyysisesti ihan yhtä hyvässä kunnossa, kun 30v. Mullakin isot lapset jo, enkä mielellään halua pikkulapsia seuraan, mutta valitettavasti niitä on vielä ihmisillä joita tunnen.
Itse tein lapset nuorena. Eli meillä melkein 50v tekee ihan kaikkea samaa, kuin melkee 30v. Ei tässä ole muuttunut siitä yhtään mikään, ainakaan itsellä. Ärsyttää tollainen yleistäminen ja ikärasismi. Mitäpä jos alettaisiin katsomaan sitä yksilöä ja hänen kuntoaan, eikä tuijoteta syntymävuotta?
Eli kyllä mekin melkein 50v. juhlitaan, matkustellaan, pidetään hauskaa, urheillaan ja tehdään aikalailla samoja asioita, kun nuorempana. Tai ainakin minä teen. Muista en tiedä. Eikä kiinnosta.&n
Olen eri, mutta kommentoin kuitenkin. Voit olla ikäiseksesi hyvässä kunnossa, mutta et 30 vuotiaaksi hyvässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kyllä mekin melkein 50v. juhlitaan, matkustellaan, pidetään hauskaa, urheillaan ja tehdään aikalailla samoja asioita, kun nuorempana. Tai ainakin minä teen. Muista en tiedä. Eikä kiinnosta.&n
Et vaikuta kovin kypsältä henkisesti, olet ehkä henkisesti 20, mutta fyysisesti 50.
Ihan oikein.