Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri haluaa tulla meille aattona nyt kun hänellä on lapsiviikko

Vierailija
31.12.2024 |

Eli ei jaksa lapsiaan ja väkisin yrittää saada minua tekemään olohuoneeseeni temppurataa ja kaivamaan Afrikan tähden kaapista.

Omat parikymppiset lapset taas meinasivat poksauttaa kuoharin ja  pelailla aikuisen makuun sopivia pelejä, joten ei pikkulapsiyhteensovitettavissa.

ihanaa näin alle 50 -vuotiaana nauttia aikuisten lasteni seurasta, en jaksa mitään pikkulapsiarkea enää. Kun olin yh ja lapset olivat pieniä, ja aina minulla, ei tämä kaveri tullut temppuradalle meille uutena vuotena vaan hän biletti milloin missäkin.

Nyt on minun vuoroni sanoa kiitos ei, otan alkoholia tänään ja nautin aikuisten seurasta.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein.

Vierailija
2/33 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voit sanoa, että me vietämme rauhallista iltaa aikuisten kesken- juomme alkoholia jne. - tulkaa lasten kanssa kylään jonakin toisena päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri saisi tulla mutta en järjestä mitään temppuratoja tai muuta lapsenvahtimista, ja varoittaisin jo etukäteen, että täällä ollaan päissään.

Vierailija
4/33 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti pikkulapset on rasittavia.

Vierailija
5/33 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tälläkin sankarilla on 50 % ajasta täysin lapsivapaata eikä siltikään kestä niitä lapsiaan silloin harvoin kun näkee?

Vierailija
6/33 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta tekee 50v naisella,kuin lastenhoitoapu?

Mummoiässä autetaan muita, sun elämä on ohi.

Vierailija
7/33 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii

Vierailija
8/33 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kaveri on muuten saman ikäinen, ehkei jaksa hoitaa itsekään.

Vierailija
9/33 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten samalla hepulla on pienet lapset, jos oli jo elämässäsi, kun sinun lapsesi olivat pieniä, ei mitään logiikkaa...

Vierailija
10/33 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten samalla hepulla on pienet lapset, jos oli jo elämässäsi, kun sinun lapsesi olivat pieniä, ei mitään logiikkaa...

Toiset saa lapset parikymppisinä, toiset nelikymppisinä. 

Vierailija
11/33 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelailee kuten aloituksessa sanottiin.

Vierailija
12/33 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että sä olet asenteittes kanssa pikkasen rasittavampi.

Vierailija
13/33 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista sinä juntti nyt pitkä pska! Itsekkin melkein 50v. Mutta fyysisesti ihan yhtä hyvässä kunnossa, kun 30v.  Mullakin isot lapset jo, enkä mielellään halua pikkulapsia seuraan, mutta valitettavasti niitä on vielä ihmisillä joita tunnen. 

Itse tein lapset nuorena. Eli meillä melkein 50v tekee ihan kaikkea samaa, kuin melkee 30v. Ei tässä ole muuttunut siitä yhtään mikään, ainakaan itsellä.  Ärsyttää tollainen yleistäminen ja ikärasismi. Mitäpä jos alettaisiin katsomaan sitä yksilöä ja hänen kuntoaan, eikä tuijoteta syntymävuotta?

Eli kyllä mekin melkein 50v. juhlitaan, matkustellaan, pidetään hauskaa, urheillaan ja tehdään aikalailla samoja asioita, kun nuorempana. Tai ainakin minä teen. Muista en tiedä. Eikä kiinnosta. 

Vierailija
14/33 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenenkään muun pitäisi tehdä minulla yhtään mitään? Elän itseäni varten. Kai te kakarat tajuatte että itsestännekin tulee vanhuksia ja joku 25v on jo 19-vuotiaan mielestä ikäloppu. 

Vierailija
15/33 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣 🖕

Vierailija
16/33 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin olet ollut pikkulapsi. Miten vanhempasi sietivät sinua?

Vierailija
17/33 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vitut. Riittää kun on kasvattanut omat lapset. 50v. tekee mitä haluaa, niinkuin muutkin.

Vierailija
18/33 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vitut. Riittää kun on kasvattanut omat lapset. 50v. tekee mitä haluaa, niinkuin muutkin.

Ja vailla nuoruuden epävarmuuksia, kyseenalaistamalla mitä saa tehdä.

Vierailija
19/33 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista sinä juntti nyt pitkä pska! Itsekkin melkein 50v. Mutta fyysisesti ihan yhtä hyvässä kunnossa, kun 30v.  Mullakin isot lapset jo, enkä mielellään halua pikkulapsia seuraan, mutta valitettavasti niitä on vielä ihmisillä joita tunnen. 

Itse tein lapset nuorena. Eli meillä melkein 50v tekee ihan kaikkea samaa, kuin melkee 30v. Ei tässä ole muuttunut siitä yhtään mikään, ainakaan itsellä.  Ärsyttää tollainen yleistäminen ja ikärasismi. Mitäpä jos alettaisiin katsomaan sitä yksilöä ja hänen kuntoaan, eikä tuijoteta syntymävuotta?

Eli kyllä mekin melkein 50v. juhlitaan, matkustellaan, pidetään hauskaa, urheillaan ja tehdään aikalailla samoja asioita, kun nuorempana. Tai ainakin minä teen. Muista en tiedä. Eikä kiinnosta.&n

Olen eri, mutta kommentoin kuitenkin.  Voit olla ikäiseksesi hyvässä kunnossa, mutta et 30 vuotiaaksi hyvässä kunnossa. 

Vierailija
20/33 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kyllä mekin melkein 50v. juhlitaan, matkustellaan, pidetään hauskaa, urheillaan ja tehdään aikalailla samoja asioita, kun nuorempana. Tai ainakin minä teen. Muista en tiedä. Eikä kiinnosta.&n

Et vaikuta kovin kypsältä henkisesti, olet ehkä henkisesti 20, mutta fyysisesti 50.