Kauramaidossa on yksi hyvä puoli! ja vain 1
se että päivämäärä on vuoden päähän, ei mene pilalle eikä tarvii pitää kylmässä
normimaito kestää muutaman päivän, kauramaitoa voi käyttää vaikka hätämaitona kahvimaidoksi
muuten se saisi maksaa yhtä vähän kuin normaali ja toiseksi se maistuu aika paskalle
Kommentit (20)
Siitä ei myöskään tule maha kipeäksi kuten maidosta. Ja ei sitä maidon karmeaa jälkimakua suuhun. Tietäisittepä miltä teidän maidonjuojien hengitys haisee maitolasin jälkeen.
Paras puoli on ettei lehmät kärsi.
Itse käytän tavallista maitoa kahviin ja ruuantekoon, ja kyllä se hävettää ja tekee surulliseksi kun sitä miettii.
Kautamaito ei myöskään kasvata man boobseja, kuten lehmänisäkkään maito. Oikeassa maidossa on aina lehmän raskaushormoneita.
https://www.scientificamerican.com/article/how-does-dairy-affect-your-h…
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän tavallista maitoa kahviin ja ruuantekoon, ja kyllä se hävettää ja tekee surulliseksi kun sitä miettii.
miksi lehmät kärsisivät? Jumala on luonut heidät ihmisten ruoaksi ja tekemään ihmisille maitoa!
Vierailija kirjoitti:
Toinen hyvä puoli on myös se että se vähentää lehmänmaitoa käyttöä.
ja koska mielipiteistä voi täällä väitellä niin se maistuu myös paremmalta kuin lehmänmaito. Hintakin on ihan ok.
Mutta on liian sokerista. Siksi käytän tätä satunnaisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi lehmät kärsisivät? Jumala on luonut heidät ihmisten ruoaksi ja tekemään ihmisille maitoa!
jumala on luonut sinut tekemään ahkerasti töitä ja lapsia, ja silti istut sinkkuna vauvapalstalla tyhjäntoimittamassa.
Et ole iskukuumennettua maitoa (UHT) nähnyt koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Kaurajuoma, ei maito.
Tämä maitohullu käy meidän lähikaupassa. Sille aina kutsutaan vartija mukaan, koska näkisittepä millaiset huutokilarit tuo saa joka tuotteesta. Kalakukko? EI OLE KUKKOA!!
Pahin on jos tuon päästää karkkihyllylle. Salmiakkipääkallot saa sen ihan sekaisin. EI OLE OIKEA PÄÄKALLO TÄMÄ! Raikuu aina koko Salessa. Olen huomannut että nykyisin vartija seuraa ja estää pääsemästä karkkihyllylle kokonaan.
Vähän reppana läski yksinäinen mies. Surullista katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 😂 🤣
Hätämaitona joisin kahvini mustana.
Vierailija kirjoitti:
Kautamaito ei myöskään kasvata man boobseja, kuten lehmänisäkkään maito. Oikeassa maidossa on aina lehmän raskaushormoneita.
https://www.scientificamerican.com/article/how-does-dairy-affect-your-h…
Olutmaito kasvattaa manboobsit ja kunnon olutmaitomahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaurajuoma, ei maito.
Tämä maitohullu käy meidän lähikaupassa. Sille aina kutsutaan vartija mukaan, koska näkisittepä millaiset huutokilarit tuo saa joka tuotteesta. Kalakukko? EI OLE KUKKOA!!
Pahin on jos tuon päästää karkkihyllylle. Salmiakkipääkallot saa sen ihan sekaisin. EI OLE OIKEA PÄÄKALLO TÄMÄ! Raikuu aina koko Salessa. Olen huomannut että nykyisin vartija seuraa ja estää pääsemästä karkkihyllylle kokonaan.
Onneksi sika-nautajauheliha ei herätä raivoa. Sehän on possun ja ammu-lehmän rakkauden hedelmästä saatua einettä. Kunhan vain muistatte pestä sen huolella ennen ruuan valmistusta.
Jokos alkossa jonotetaan shampanjamaitoa ja viinimaitoa? Mikä viinimaito sopii parhaiten joulukinkun kanssa?
Vettä, sokeria ja kaurahiutale laimeaa velliä. Ja porukka maksaa siitä euro tolkulla. Valmistajat nauraa makeasti kävellessään pankkiin.
Vierailija kirjoitti:
Jokos alkossa jonotetaan shampanjamaitoa ja viinimaitoa? Mikä viinimaito sopii parhaiten joulukinkun kanssa?
Punaisista lehmistä saatu maito tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaurajuoma, ei maito.
Häh? Olen nelikymppinen nainen joka tuon juomakommentin kirjoitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 😂 🤣
Olisi Jumala ollut aika tyhmä jos ei olisi luonut mitään ihmisten ravinnoksi heti aikojen alussa. Silloin ei osattu teollisesti valmistaa kauramaitoa ultraprossoimalla keinolannotteilla tehoviljeltyä kauraa ja sokeria ja muuta ei ollut niin saatavilla, mutta lehmät olivat näppärästi ja piilukirves.
Toinen hyvä puoli on myös se että se vähentää lehmänmaitoa käyttöä.
ja koska mielipiteistä voi täällä väitellä niin se maistuu myös paremmalta kuin lehmänmaito. Hintakin on ihan ok.