Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka montaa seuraat Suomessa ja millä alustoilla?

Vierailija
12.08.2026 |

Kuinka paljon aikaa sinulla kuluu päivässä seuraamiseen? 

Mitä saat seuraamisesta? 

Ikä? 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullua vauva-palstalla

Joka päivä 

Tyydytystä 

M43

Vierailija
2/16 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa= somessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa ketään, en ole koskaan seurannut. Enhän minä edes ole millään alustalla.
M53

Vierailija
4/16 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen seurasin noin kahtakymmentä, asfaltti oli alustana.  Minua seurasi ehkä sama määrä, ajoin jonossa keskivaiheilla.

Vierailija
5/16 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen seurasin noin kahtakymmentä, asfaltti oli alustana.  Minua seurasi ehkä sama määrä, ajoin jonossa keskivaiheilla.

"Mitä saat seuraamisesta"

Pääsin kotiin.

Vierailija
6/16 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän löytää uusia. Tube. Nyt sitä mitä löytyy, ulkomailta ja muutama Suomesta. Tilaa on uusille hyville.

Vierailija
7/16 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan enimmäkseen somessa muusikoita, jotka postaa tuonne snippetteinä uutta musiikkia, keikkataltiointeja ja muita kuulumisia.

Vierailija
8/16 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan ymmärrä jotain seurausta ollenkaan. Kuluttaa aikaa turhuuteen. Ovatko seuraajat kaikki voyeuristeja jollain tavalla? Eikö ole omaa elämää? Jää oma elämä elämättä kun kattelee päivät päästää mitä toiset tekee...

Vierailija
9/16 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä seuraan koiraani. Katson mitä se on milloinkin tekemässä ja minne menossa ja kutsun luokse. Alustana toimii lattia, hiekkatie ja metsäpolku. Mitä saan seuraamisesta: tiedon siitä että koirani on turvassa ja läheisen siteen koirani kanssa. Ikä 36 (koira 5)

Vierailija
10/16 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ketään missään.

M61

Vierailija
11/16 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan moottoripyöräilyä, ja ajelen hyvin maltillisesti. Kerran kun oltiin autolla liikkeellä koko perhe ja tuli jokin mp-jengi tms. letkana vastaan, niin vaimo piruillen kysyi että tuollaisiako sinä seuraat niillä ajolenkeilläsi. Johon vastasin että päinvastoin, ne seuraavat minua. Kas kun ne saavat minut aina kiinni.

Vierailija
12/16 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus katselin (ehkä jopa seurasin) muutamaa tubettajaa- siis videoita juutuubista, mutta sekin on mennyt pilalle koko touhu.

Vierailija
13/16 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä seuraan Suomessa???? 

Vierailija
14/16 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan moottoripyöräilyä, ja ajelen hyvin maltillisesti. Kerran kun oltiin autolla liikkeellä koko perhe ja tuli jokin mp-jengi tms. letkana vastaan, niin vaimo piruillen kysyi että tuollaisiako sinä seuraat niillä ajolenkeilläsi. Johon vastasin että päinvastoin, ne seuraavat minua. Kas kun ne saavat minut aina kiinni.

Mie en tajunnu.

Vierailija
15/16 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan ymmärrä jotain seurausta ollenkaan. Kuluttaa aikaa turhuuteen. Ovatko seuraajat kaikki voyeuristeja jollain tavalla? Eikö ole omaa elämää? Jää oma elämä elämättä kun kattelee päivät päästää mitä toiset tekee...

Katson aihekanavia. Tubessa usea eri aihe. Pidän siitä että joku puhuu minulle, se parantaa terveyttä ja ymmärrän puhujaa. Ja voi kommentoida.

Vierailija
16/16 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä seuraan koiraani. Katson mitä se on milloinkin tekemässä ja minne menossa ja kutsun luokse. Alustana toimii lattia, hiekkatie ja metsäpolku. Mitä saan seuraamisesta: tiedon siitä että koirani on turvassa ja läheisen siteen koirani kanssa. Ikä 36 (koira 5)

Kiitos, päivän positiivisin viesti!

Ikä 61 (ei koiraa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä