Mies tarjosi illat kanssani. Ilmoitti, että haluaa nyt rahaa takaisin.
Maksan, toki.
Silti hämmentävää, että tarjotui kustantamaan kaiken ja pyytää jälkikäteen maksua takaisin.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja joskus sanoin naiselle vähän vitsinä että eikös se oo sun vuoro piffata. Maksuvälineet olivat autossa. Nainen maksoi ja selvästi loukkaantui. Olin tarjonnut monta useamman sadan euron illallista, mutta tuo alle 15 euron kahvilan lasku oli naiselle liikaa emmekä enää tavanneet.
Tyypillinen ylläpidettävä nainen. H u o r a pikkasen peitellymmässä muodossa.
Oletko persaukinen mies vai mikä kiukuttaa. Miksi mies haluaa itse tarjota ja sitten huorittelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen eräs mies joka suurielkeisesti halusi aina maksaa ja olla Mies julkisilla paikoilla. Missään nimessä en saanut maksaa ravintolassa itse omaa osuuttani. Oma osuuteni piti hoitaa jälkeen päin mobilepayllä.
Minulla oli eräs ex, joka myös miehekkäästi ja suurieleisesti halusi aina maksaa. Maksun hän suoritti minun lompakostani jonka vaati itselleen ennen ravintolan kassalle menoa. Nykyään en tuollaista enää sietäisi hetkeäkään, tuolloin olin nuori ja typerä.
Tämä on jo kaiken huippu 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistät estoon kaikissa kanavissa ja todellakaan et maksa mitään.
Olipa outo ja lapsellinen kommentti ja jostain syystä järjetön määrä tykkäyksiä 😳
Näinkö te naiset yleisesti toimisitte?
Mielestäni ap hoiti homman tyylikkäästi ja myös hänen kommentit oli aikuismaisia.
Miksi yleistät yhden kommentin kaikkiin naisiin? Sopiiko sinulle, että naisetkin yleistävät, että kaikki miehet pyytävät ruokarahat takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Niin,annoit ymmärtää mutta et ymmärtänyt antaa.
Jos haluaa seksiä, voi ilmoittaa sen heti, mieluummin jo tinder-biossaan niin ei tule kenellekään epäselvyyksiä, että mies yrittää ostaa h uoraa. Kaikki ei-h uorat voivat sitten suoraan skipata h uorissakävijän
Kun sovitaan luotosta niin siitä on tapana tehdä sopimus jossa kumpikin allekirjoittaa luoton ehdot. Tuollaiset luottosopimukset missä ei kerrota, että kyseessä on ostotapahtuma jonka maksu suoritetaan myöhemmin ei ole laillisia eikä sitovia.
En tapaisi enää ikinä ko. tyyppi. En kestäisi tuollaista ihmistä elämässäni! Älä maksa. Sano, ettei ole varaa ja estä kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ilmaisia lounaita. Annoitko edes pilua maksuksi? Vähintä mitä olisit voinut tehdä.
Onko palstalla jotenkin poikkeuksellisen vajaaälyisiö miehiä? Kun tämä jankutus että nainen maksas pimpsalla ei ole edes vitsinä yhtään hauska.
Taitaa valitettavasti olla liian monien suomi-miesten todellinen mentaliteetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin,annoit ymmärtää mutta et ymmärtänyt antaa.
Ruoan tarjoaminen ei tarkoita sitä, että pitää suostua seksiin.
Olimme hänen luonaan. Minä tein ruokaa hänelle vielä kaiken lisäksi. Oli todella hyvää, piti kovasti myös. Tarjosi juomat ja ruoan kyllä mutta minä autoin siivoamisessa ja kokkailin.
Onhan tämä noloa minulta itseltäni lähteä tähän maksun laittoon mutta menkööt nyt tällä kertaa ja enempää noita kertoja ei tulekaan.
Ap
Valitettavasti tilanne on "treffimarkkinoilla" tämä ihan koko ajan. Miehet ovat ihan sekaisin tavalla tai toisella. Tuo että vahtii pieniä rahojaan kertoo myös niin pahasta persaukisuudesta, että miehellä ei ole todellakaan varaa elättää perhettä, ja hän yrittää lähinnä alistaa naista orjakseen
Minäkin kävin treffeillä miehen kanssa, johon sisältyi aktiviteetti ja kävimme lisäksi syömässä. Minä maksoin matkat ja oman aktiviteettini (n. 60e) ja mies oman aktiviteettinsa sekä ruuat (n. 60e). Hän vitsailevasti sanoi tarjoavansa siksi, että minä näin vaivaa paikalle tulemiseen
Tämä on normaali käytäntö kaverisuhteissa. Kulut laitetaan puoliksi, eikä kukaan elätä ketään. Miehen ja naisen välisessä suhteessa tuo on hyväksikäyttöä. Seksuaalisissa asioissa naisella on paljon suurempi arvo. Jos vaikkapa kahden lapsen äidin kehon työ laitettaisiin rahaksi, puhutaan sadoista tuhansista euroista ihan vaan niitä lapsia kohtaan. Seksipalvelukset päälle. Jos mies ei hahmota tätä, hän on mieleltään niin lapsen asemassa, ettei häntä tulisi päästää lähellekään hedelmällisiä naisia
Vierailija kirjoitti:
Mistä te kaivatte nämä ääliöt treffikumppaneiksenne?
Tämmöisiä taitaa olla 99% suomimies-treffitarjokkaista.
Vain suomalainen mies voi olla näin pihi ja luulla että nainen on ostettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te kaivatte nämä ääliöt treffikumppaneiksenne?
Tämmöisiä taitaa olla 99% suomimies-treffitarjokkaista.
Nämä ovat niitä naisia hakkaavia homoja.
Tämmöinen mies on varmaan se kuuluisa kilttimies surullisine emojeineen
No eihän ap tiennyt, että valitsi seuransa huonosti. Vai kyseletkö sinä ihmisiltä ennakkoon, että aiotko tarjota tällä kerralla, mutta pyydät rahat takaisin suruhymiöiden saattelemana?