Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tarjosi illat kanssani. Ilmoitti, että haluaa nyt rahaa takaisin.

Vierailija
30.12.2024 |

Maksan, toki. 

Silti hämmentävää, että tarjotui kustantamaan kaiken ja pyytää jälkikäteen maksua takaisin. 

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te kaivatte nämä ääliöt treffikumppaneiksenne? 

Vierailija
42/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella on erehtymätön kyky osua pskaan niin työssä kuin vapaa-ajalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yhdet tällaiset treffit taustalla. Nainen siis itse sanoi napakasti, että hän on tasa-arvon kannattaja ja maksaa ruoakansa itse. Oltiin siis lounaalla, ei illallisella yhdessä. Koko lounas oli katastrofi. En nyt mene yksityiskohtiin, mutta sanotaanko näin että tuolla alkuperäisellä teemalla vahvasti mentiin koko lounas. Hän sitä ja hän tätä. Kun me sitten lähdettiin sieltä nepalilaisesta, se lounas piti maksaa kassalle ja jostain syystä nainen huomasi että lompakko on unohtunut. En tiedä oliko totta vai tarinaa, mutta eihän siinä tietty auttanut muuta kuin maksaa se reilun kympin lounas hänen puolestaan. Tunti tapaamisesta häneltä tuli viesti, että ei olla match ja hyvää jatkoa. No olin lopputulemasta täysin samaa mieltä, mutta laitoin pyynnön että mobile paylla maksaa sen lounaansa mulle.

Vierailija
44/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi myös näin. Mutta kyseessä oli nainen. Lisäksi sain haukut.

Vierailija
45/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti tehdä sinuun vaikutuksen ja ei saanut. Saa sinulta rahaa ja tekee saman uudestaan.

Vierailija
46/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muualla maailmassa vieraanvaraisuus on kunnia-asia ja köyhäkin antaa vähästään. Tämä pihi pikkumaisuus on jotenkin erityisen suomalainen ominaisuus, ja erityisesti suomalaisten miesten ominaisuus. 

Minä pystyn maksamaan ruokani itse, kuten ap:kin. Mutta jos joku tarjoutuu tarjoamaan, silloin ei rahoja kysellä takaisin jälkeenpäin eikä senttejä laskella.  

Tämä. 

Vierailija
47/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muualla maailmassa vieraanvaraisuus on kunnia-asia ja köyhäkin antaa vähästään. Tämä pihi pikkumaisuus on jotenkin erityisen suomalainen ominaisuus, ja erityisesti suomalaisten miesten ominaisuus. 

Minä pystyn maksamaan ruokani itse, kuten ap:kin. Mutta jos joku tarjoutuu tarjoamaan, silloin ei rahoja kysellä takaisin jälkeenpäin eikä senttejä laskella.  

Haha, vai miesten? Oletko ikinä ollut naisten polttareissa? T: nainen

Vierailija
48/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies pyytää naisen luokseen, tarjoaa ruoat ja juomat, laittaa muijan siivoamaan ja kokkamaan. Lopuksi vielä itkee rahojaan!!? Voi luoja mikä tampio. 

Ei tuollainen saa koskaan hyvää naista. Ap:lle sen verran, että seuraavalla kerralla jos vastaavaa tapahtuu ja joku pyytää rahojaan takaisin, et maksa! Nyt kun olet jo sopinut asiasta niin olisi moraalitonta perua mutta ehkä opit tästä jotain. 

Vierailija
49/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano että seksi sulta oli vaan laina. Hän joutuu kuivajyystämään ilmaa maksaakseen takas. Vähän niinkö ilmakitaran soitto. Istu sohvalle ja nauti esityksestä.

Mistä päättelit, että ap:lla ehti olla seksiä tuon miehen kanssa?

Samaa mietin vaikka kyllä nauroin tuolle viestille. Epäilen vahvasti että ap:lta ei seksiä irronnut ja sikis mies vaatii nyt rahojaan takaisin, olisi niin tyypillistä suomi-miehen jorinoita nimittäin.

Vierailija
50/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten tämä oikein meni: menit hänen kotiin ja teit jääkaapin sisällöstä ruokaa? Voiko tuota määritellä tarjoamiseksi?? Ja nyt maksat raaka-aineiden hinnan takaisin?

Vierailija
51/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä kaiketi, siellä on runsaasti näitä "sankareita".

Vierailija
52/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti sut ja haluaa rahat takas?

OMG

Vierailija
53/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja näitä naisia! Mitä törpömpi mies, sen parempi flaksi. Mikä tekee ihmisestä näin tyhmän? Joku imelä kehu ilmeisesti?

Mies pääsi yksille treffeille ja siinä se. Minusta tuo ei ole kovin hyvä flaksi, mutta kai tuosta joku voi olla kateellinen.

Vierailija
54/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

venäloisten anukset täytämme takiaisilla ja kovakuoriaisilla, sitten myymme täytetyt venäloiset kiinalaisille herkkusuille.

Vierailija
55/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex auttoi mua laittamaan pulloja palautusautomaattiin ja olin tyytyväinen että onpa kohteliasta. Mutta pullolapun piti itsellään kun "hän ne pullot oli sinne laittanutkin"...

Vierailija
56/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten tämä oikein meni: menit hänen kotiin ja teit jääkaapin sisällöstä ruokaa? Voiko tuota määritellä tarjoamiseksi?? Ja nyt maksat raaka-aineiden hinnan takaisin?

No olemme tunteneet jo vähän pidempään mutta nyt vietimme iltaa yhdessä. Yksi ilta venyikin kahdeksi yöksi, oli oikein mukavaa. Kävimme kaupassa, mies osti kaikki ostokset ja minä sitten siivosin siinä ja kokkasin. 

Sovimme taas näkevämme ja mies todella haluaa nähdä vielä mutta alkoi sitten puhumaan kun on rahat loppu ja minun täytyy seuraava kerta kustantaa. 

No ajattelin, että jos rahat ovat noin vähissä niin maksan nyt takaisin päin ettei tule hyväksikäytetty fiilis. 

Seksiä emme varsinaisesti harrastaneet, läheisyyttä tietenkin eikä mies onneksi mitään seksiä pyytänytkään tai ole sellainen ollenkaan. 

Ymmärrän kyllä, että minun vuoroni olisi ollut tarjota mutta alkoi tuntumaan siltä että on minun syytäni että hänen rahat on loppu, joten lopputulos on tämä. 

Ap

Vierailija
57/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtorahana annat kolikot eli löyhää pilluasi.

Vierailija
58/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ilta päättyi? Oliko teillä seksiä? Jos ei niin varausmaksu tulee maksaa takaisin.

Vierailija
59/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa pois, juokse karkuun äläkä katso enää taaksepäin. Pikkumaisempaa ei voi enää ollakaan, jos takautuvasti peritään takaisin. 

Vierailija
60/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella on erehtymätön kyky osua pskaan niin työssä kuin vapaa-ajalla.

Ei, ei. Tämä syy on aivan muualla. Kannattaa joillakin miesoletetuilla istua peilin edessä vähä kauemmin ja kysyä rehellisesti, että mikä on kasvatuksessa mennyt pieleen, kun en osaa naisiin kunnioitettavasti suhtautua.