Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tarjosi illat kanssani. Ilmoitti, että haluaa nyt rahaa takaisin.

Vierailija
30.12.2024 |

Maksan, toki. 

Silti hämmentävää, että tarjotui kustantamaan kaiken ja pyytää jälkikäteen maksua takaisin. 

Kommentit (113)

Vierailija
61/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksa pois, juokse karkuun äläkä katso enää taaksepäin. Pikkumaisempaa ei voi enää ollakaan, jos takautuvasti peritään takaisin. 

Miksi pitäisi kotoaan juosta karkuuun? Minne? Eihän se mies ole lähelläkään.

Vierailija
62/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njääh, se vaan halusi varoittaa ettet luule saavasi mitään miljonääriä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en maksaisi takaisin. Mitäs tarjosi. Yleensäkin typerää jos toinen itse sanoo tarjoavansa, ja myöhemmin huomauttelee asiasta. Ei tarjoaminen ole velka, vaan ihan vapaaehtoinen tarjoaminen ilman takaisinmaksuvelvollisuutta tai edes toivetta. Ahdistaisi tuollainen. 

Vierailija
64/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yhdet tällaiset treffit taustalla. Nainen siis itse sanoi napakasti, että hän on tasa-arvon kannattaja ja maksaa ruoakansa itse. Oltiin siis lounaalla, ei illallisella yhdessä. Koko lounas oli katastrofi. En nyt mene yksityiskohtiin, mutta sanotaanko näin että tuolla alkuperäisellä teemalla vahvasti mentiin koko lounas. Hän sitä ja hän tätä. Kun me sitten lähdettiin sieltä nepalilaisesta, se lounas piti maksaa kassalle ja jostain syystä nainen huomasi että lompakko on unohtunut. En tiedä oliko totta vai tarinaa, mutta eihän siinä tietty auttanut muuta kuin maksaa se reilun kympin lounas hänen puolestaan. Tunti tapaamisesta häneltä tuli viesti, että ei olla match ja hyvää jatkoa. No olin lopputulemasta täysin samaa mieltä, mutta laitoin pyynnön että mobile paylla maksaa sen lounaansa mulle.

Ei tainnut mobile pay kilahtaa, veikkaan. 

Vierailija
65/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen olisi alenperin pitänyt maksaa vain omat kustannukset. Eihän siinä ole mitään järkeä, että "mä maksan nyt molemmat, niin maksa sä mun tilille takaisin".

Vierailija
66/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä nyt mitään muuten mutta luulin, että kaikki on ok ja luulin, että meillä meni mukavasti mutta loppuen lopuksi itselleni tuli kuitenkin tunne, että elin siivellä ja mies ajattelee minun käyttäneen häntä hyväkseen vaikka aidosti olin siellä koska pidän hänestä. Nyt sitten meni penkin alle tämä valitettavasti. 

Jos nyt vielä menisin hänen luokseen ja tällä kertaa tarjoaisin kuten pyysi niin olisi sekin ok mutta silti välit eivät ole enää ennallaan koska en voi tietää enää mikä on ok ja mistä tulee myöhemmin sanomista, joten siksi tämä juttu saa jäädä tähän. 

Ap

Vierailija
67/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se ea Jyrki?

Vierailija
68/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä muistuu mieleen vuosikymmenien takainen poikaystäväni. Neljän hengen porukalla tilasimme mexicana perhepizzan. Tai siis muut tilasivat, poikkis kysyi haluanko osallistua tilaukseen, sanoin että voin maistaa, mutta tuskin pidän niin voimakkaan makuisesta, koska en ole mausteiden ystävä. Pizza jaettiin neljään osaan, vaikka pyysin vain maistiaispalaa, parin cm pala ois riittänyt. No en tykännyt, kuten oletus oli, eli poikkis pisteli poskeensa minun neljänneksenikin ja maksoi pizzasta tilaajalle puolet. sitten muiden lähdettyä hän alkoi tivaamaan minulta 1/4 ja kun kysyin miksi, hänhän se söi enkä minä, niin hänen perustelunsa oli, että olin mukana kun sovimme kaikki neljä yhdessä tilaamisesta. Maksoin ja ihmettelin miten joku on noin moukka. Ja minähän en moukkia tapaile. Ihmetteli kovin kun en halunnut enää tavata, mutta tämä ei siis ollut ainoa syy, vaan kirsikka pas*akakun päällä miksi ei enää kiinnostanut.

Vierailija
69/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää olin treffeillä miehen asunnossa ja se tarjosi mulle juotavaa. Sit yritti kouria jolloin luonnollisesti poistuin paikalta. Huusi mulle että huo ra. Ja sit miehet valittaa keskustelupalstoilla ettei saa naisia?

Vierailija
70/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtasit joten mies halua rahansa takas. Ei kannata pihdatta treffeillä.

Vierailija
71/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen eräs mies joka suurielkeisesti halusi aina maksaa ja olla Mies julkisilla paikoilla. Missään nimessä en saanut maksaa ravintolassa itse omaa osuuttani. Oma osuuteni piti hoitaa jälkeen päin mobilepayllä.

Vierailija
72/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pisti vielä enemmän silmään kuin tyypin törppöys, oli että ap laittoi ruokaa ja siivosi tuon ukon luona. Mitvit? Miksi??

Ja mies vielä kehtaa inistä rahoista. Sama olisi aapeen lähettää lasku kokkaus- ja siivoustyöstään. 

Hyvät naiset, kun olette vieraana miehen luona, mies isännöiköön! Oma pylly penkkiin ja viinilasi kouraan ja juttelette mukavia ja katsotte kun mies kokkaa.

Vierailija
73/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä muistuu mieleen vuosikymmenien takainen poikaystäväni. Neljän hengen porukalla tilasimme mexicana perhepizzan. Tai siis muut tilasivat, poikkis kysyi haluanko osallistua tilaukseen, sanoin että voin maistaa, mutta tuskin pidän niin voimakkaan makuisesta, koska en ole mausteiden ystävä. Pizza jaettiin neljään osaan, vaikka pyysin vain maistiaispalaa, parin cm pala ois riittänyt. No en tykännyt, kuten oletus oli, eli poikkis pisteli poskeensa minun neljänneksenikin ja maksoi pizzasta tilaajalle puolet. sitten muiden lähdettyä hän alkoi tivaamaan minulta 1/4 ja kun kysyin miksi, hänhän se söi enkä minä, niin hänen perustelunsa oli, että olin mukana kun sovimme kaikki neljä yhdessä tilaamisesta. Maksoin ja ihmettelin miten joku on noin moukka. Ja minähän en moukkia tapaile. Ihmetteli kovin kun en halunnut enää tavata, mutta tämä ei siis ollut ainoa syy, vaan kirsikka pas*akakun päällä miksi ei enää kiinnostanut.

Tämä kyllä vetää pohjat.

Vierailija
74/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä on ap:ta kustu silmään ja pahasti kun koko tarina selveni. Itse en todellakaan maksaisi lantin lanttia. 

Vierailija
75/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin,annoit ymmärtää mutta et ymmärtänyt antaa.

Ruoan tarjoaminen ei tarkoita sitä, että pitää suostua seksiin.

Olimme hänen luonaan. Minä tein ruokaa hänelle vielä kaiken lisäksi. Oli todella hyvää, piti kovasti myös. Tarjosi juomat ja ruoan kyllä mutta minä autoin siivoamisessa ja kokkailin. 

Onhan tämä noloa minulta itseltäni lähteä tähän maksun laittoon mutta menkööt nyt tällä kertaa ja enempää noita kertoja ei tulekaan. 

Ap

Voi luoja, mikä tyyppi. Vaikka sun ei todellakaan kuuluisi mitään maksaa, niin tässä tapauksessa maksa ihmeessä pois jos pääset sillä eroon koko miehestä. Sitten kaikki estot päälle. Kaikkea sitä onkin.

Vierailija
76/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on nähty. Suomessa treffeillä mies suureleisesti tarjoaa. Olen aina tarjoutunut maksamaan oman osuuteni. Jälkikäteen aletaan ruikuttamaan rahoja takaisin. Kuvottavaa.

Tämä VAIN suomalaisilla miehillä ollut tapana. Asun nykyään Euroopassa ja tapailin aikoinaan sekä ranskalaista että sveitsiläistä miestä. Kummankaan kohdalla ei tarvinnut tästä asiasta murehtia. Todellisia herrasmiehiä molemmat! Nyt olen naimisissa sen sveitsiläisen kanssa <3

Että kyllä tämä on ihan suomi-uunojen geeniperimää ja moukkamaisuutta. Lähtekää siskot Eurooppaan! 

Vierailija
77/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistät estoon kaikissa kanavissa ja todellakaan et maksa mitään.

Ei mitään draamaa. Maksan enkä sittemmin näe häntä enää. Eikä raha ole se syy vaan tuo ailahtelevuus. Kaikki ok ensin, sitten ei olekaan enkä jaksa tuntea syyllisyyttä kun olen muutenkin siihen niin helposti lankeava. 

Mutta kivaa oli. Siis seurasta pidin oikein kovasti joten ei mitään katkeruutta sen puoleen. 

Ap

Hölmö. Miten voit olla tuota mieltä, kun koko tapahtumalta meni pohja pois. 

Vierailija
78/113 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen eräs mies joka suurielkeisesti halusi aina maksaa ja olla Mies julkisilla paikoilla. Missään nimessä en saanut maksaa ravintolassa itse omaa osuuttani. Oma osuuteni piti hoitaa jälkeen päin mobilepayllä.

Olisin sanonut jo siellä ravintolassa, että maksan oman osuuteni mielummin nyt heti kuin perästä mobilepaylla. 

Vierailija
79/113 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistan tarinassa huijarin, juokse ap ja kovaa.

Ensin valittaa että rahat on vähissä, ap tuntee syyllisyyttä ja maksaa auliisti. Huijari haistaa, että siinäpä helppo huijattava ja alkaa lypsämään lisää rahaa milloin milläkin tunteisiin vetoavilla tekosyillä. Katsokaa vaikka Areenasta Sarjakusettaja.

Vierailija
80/113 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistät estoon kaikissa kanavissa ja todellakaan et maksa mitään.

Ei mitään draamaa. Maksan enkä sittemmin näe häntä enää. Eikä raha ole se syy vaan tuo ailahtelevuus. Kaikki ok ensin, sitten ei olekaan enkä jaksa tuntea syyllisyyttä kun olen muutenkin siihen niin helposti lankeava. 

Mutta kivaa oli. Siis seurasta pidin oikein kovasti joten ei mitään katkeruutta sen puoleen. 

Ap

Meinaatko, että mies sun perään itkee?