Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tarjosi illat kanssani. Ilmoitti, että haluaa nyt rahaa takaisin.

Vierailija
30.12.2024 |

Maksan, toki. 

Silti hämmentävää, että tarjotui kustantamaan kaiken ja pyytää jälkikäteen maksua takaisin. 

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä hieman vääristelin asiaa siinä mielessä, ettei suoranaisesti pyytänyt rahaa mutta laittoi surullisia hymiöitä, että rahansa ovat loppu ja minun tulee tarjota ensi kerralla. Jos olisin tiennyt, että rahat ovat noin vähissä niin alun alkaenkaan ei olisi tarvinnut tietenkään tarjota. Joten maksan hänelle koska tunnen huonoa omaatuntoa.

Mutta ei se mitään. En missään nimessä halua toiselle hankaluuksia tai oloaan hyväksikäytetyksi, joten sillä maksan. Mutta kyllähän tämä vähän hölmöä on. 

Ap

No huh! Aikuinen ihminen tarjotessaan tietää rahatilanteen. Tässähän kurkistaa draama. 

Vierailija
82/113 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistät estoon kaikissa kanavissa ja todellakaan et maksa mitään.

Ei mitään draamaa. Maksan enkä sittemmin näe häntä enää. Eikä raha ole se syy vaan tuo ailahtelevuus. Kaikki ok ensin, sitten ei olekaan enkä jaksa tuntea syyllisyyttä kun olen muutenkin siihen niin helposti lankeava. 

Mutta kivaa oli. Siis seurasta pidin oikein kovasti joten ei mitään katkeruutta sen puoleen. 

Ap

Meinaatko, että mies sun perään itkee? 

Ei varmasti itke jos ei saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja joskus sanoin naiselle vähän vitsinä että eikös se oo sun vuoro piffata. Maksuvälineet olivat autossa. Nainen maksoi ja selvästi loukkaantui. Olin tarjonnut monta useamman sadan euron illallista, mutta tuo alle 15 euron kahvilan lasku oli naiselle liikaa emmekä enää tavanneet. 

Vierailija
84/113 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin vielä muutaman ylimääräisen euron, että miekkonen saisi käydä vielä kahvilla ja pullallakin, raukkaparka. Alkavan vuoden kunniaksi. Sitten blokki.

Vierailija
85/113 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä hieman vääristelin asiaa siinä mielessä, ettei suoranaisesti pyytänyt rahaa mutta laittoi surullisia hymiöitä, että rahansa ovat loppu ja minun tulee tarjota ensi kerralla. Jos olisin tiennyt, että rahat ovat noin vähissä niin alun alkaenkaan ei olisi tarvinnut tietenkään tarjota. Joten maksan hänelle koska tunnen huonoa omaatuntoa.

Mutta ei se mitään. En missään nimessä halua toiselle hankaluuksia tai oloaan hyväksikäytetyksi, joten sillä maksan. Mutta kyllähän tämä vähän hölmöä on. 

Ap

Taidat olla liian kiltti. Toi äijä on niin, niin rasittava, surulliset hymiöt jne. Ei erityisen fiksu tyyppi todellakaan, ei sillä välttämättä ole mitään rahapulaa, saattaa olla yksinkertaisesti vaan pihi. Älä nyt mistään huonosta omastatunnosta kärsi! Näitä riittää.

Vierailija
86/113 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain tarjotaan, niin se on annettu ilman odotuksia. Ei ole hyvä opettaa ihmisiä sellaisille tavoille, että maksellaan takaisin tarjoamisia.

Vierailija
87/113 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas niin höpö aloitus että !

Vierailija
88/113 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herrasmiehenä kyllä maksanut illallisen molemmille ja jos daami antaa sitten vielä pimpsoo niin olen saattanut ottaa vielä yhteyttä. Yhden daamin kanssa kyllä jäin sitten miinukselle, maksoin mutta en saannut...jostakin vi**n Pielavedeltä käymässä stadissa, antoi ymmärtää mutta ei  ymmärtänyt antaa.

Vierailija
89/113 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ilmaisia lounaita. Annoitko edes pilua maksuksi? Vähintä mitä olisit voinut tehdä.

Vierailija
90/113 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja joskus sanoin naiselle vähän vitsinä että eikös se oo sun vuoro piffata. Maksuvälineet olivat autossa. Nainen maksoi ja selvästi loukkaantui. Olin tarjonnut monta useamman sadan euron illallista, mutta tuo alle 15 euron kahvilan lasku oli naiselle liikaa emmekä enää tavanneet. 

Tyypillinen ylläpidettävä nainen. H u o r a  pikkasen peitellymmässä muodossa.

Vierailija
91/113 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen eräs mies joka suurielkeisesti halusi aina maksaa ja olla Mies julkisilla paikoilla. Missään nimessä en saanut maksaa ravintolassa itse omaa osuuttani. Oma osuuteni piti hoitaa jälkeen päin mobilepayllä.

Minulla oli eräs ex, joka myös miehekkäästi ja suurieleisesti halusi aina maksaa. Maksun hän suoritti minun lompakostani jonka vaati itselleen ennen ravintolan kassalle menoa. Nykyään en tuollaista enää sietäisi hetkeäkään, tuolloin olin nuori ja typerä. 

Vierailija
92/113 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin tilinumeron ja maksaisin ruokani ja estäisi hänet välittömästi ennen kuin mies ehtii mitään vastaamaan takaisin. 

Vierailija
93/113 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun olla sun kaveriiiii

Vierailija
94/113 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ottaisin tuon kommentin vähän sellaisena, että olen toisen mielestä lokkeilemassa. Jonka myötä miettisin, että miksi tarjoaa jos ei näin halua tehdä? Mieluummin alun alkaenkin kumpikin maksaa omansa, eikä tarjoamista ja sen jälkeistä piikittelyä. En itsekään haluaisi tuon jälkeen enää tavata, tilinumeron vaan pyytäisin jotta siirrän prikulleen kaiken toisen tarjoaman verran rahaa takaisin.

Vierailija
95/113 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on, rahan kerjääjiä. Minulla hupaisa juttu oli: sain seurustelu kumppanilta itsetehdyn nimipäivä lahjan ja sanoi että minun pitää maksaa materiaalit hänelle mitkä lahjaan meni..🤣🤣

Vierailija
96/113 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te kaivatte nämä ääliöt treffikumppaneiksenne? 

Naisella on erehtymätön kyky osua pskaan niin työssä kuin vapaa-ajalla.

Anna kun arvaan. Sinä olet sinkku?

Vierailija
97/113 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ilmaisia lounaita. Annoitko edes pilua maksuksi? Vähintä mitä olisit voinut tehdä.

Onko palstalla jotenkin poikkeuksellisen vajaaälyisiö miehiä? Kun tämä jankutus että nainen maksas pimpsalla ei ole edes vitsinä yhtään hauska.

Vierailija
98/113 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistät estoon kaikissa kanavissa ja todellakaan et maksa mitään.

Olipa outo ja lapsellinen kommentti ja jostain syystä järjetön määrä tykkäyksiä 😳

Näinkö te naiset yleisesti toimisitte?

Mielestäni ap hoiti homman tyylikkäästi ja myös hänen kommentit oli aikuismaisia.

Vierailija
99/113 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, ai tommosiakin miehiä on olemassa jotka vaatii rahoja takaisin. Hyi helvetti miten pihi ukko. 

t. Mies 

Vierailija
100/113 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ottaisin tuon kommentin vähän sellaisena, että olen toisen mielestä lokkeilemassa. Jonka myötä miettisin, että miksi tarjoaa jos ei näin halua tehdä? Mieluummin alun alkaenkin kumpikin maksaa omansa, eikä tarjoamista ja sen jälkeistä piikittelyä. En itsekään haluaisi tuon jälkeen enää tavata, tilinumeron vaan pyytäisin jotta siirrän prikulleen kaiken toisen tarjoaman verran rahaa takaisin.

Näin minäkin tein. Pyysin mieheltä tilinumeron ja laitoin hänen tilille semmoiset 10 euroa minkä hän oli omasta aloitteestaan tarjonnut kun kahvilla käytiin. Hän jaksoi marista niin kauan tästä suuresta tarjoamisestaan. Päätin että tuollaisesta kitupiikistä ei ole mihinkään.