Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (19964)
Vierailija kirjoitti:
En arvosta enkä tarvitse elämääni valehtelijoita, pettäjiä, lapsen vieroittajia, sikoja, kommunikointikyvyttömiä lapasia, intiimiyyteen ja hellyyteen kykenemättömiä, addikteja, työnarkomaaneja, henkistä tai fyysistä väkivaltaa käyttäviä, taloudellisia hyväksikäyttäjiä, rahan tai mammonan palvojia.
Huh, luin tuon listan suurella jännityksellä ja ei taida osua mikään.
Vuohenjuustovoikkuleipiä
en ole koskaan tarjoillut
uudelle miestuttavuudelle.
Joku siellä aiemmin näin kirjoitteli.
En juuri tuosta juustosta välitä.
~ E~
Vierailija kirjoitti:
No okei, addiktioherkkyys ja joissain tilanteissa työnarkomania. Rahaakin tarttee elämiseen, joten ei sitä pidä väheksyä.
Työnarkomania ei liity rahan ansaitsemiseen joka on tietenkin tarpeellista.
Vierailija kirjoitti:
Vuohenjuustovoikkuleipiä
~ E~
Minä en tykkää yhtään tuosta vuohenjuustosta. Muuten olen juustojen ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Toivotonta
Kaipaus?
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
Tosikaipaus vetää hiljaiseksi ja ottaa luulot pois..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuohenjuustovoikkuleipiä
~ E~
Minä en tykkää yhtään tuosta vuohenjuustosta. Muuten olen juustojen ystävä.
Minäkään en siedä vuohenjuustoa, eli en voi syödä mitään missä sitä on. Tällä viikolla ravintolaan mennessä haistoin heti ovelta, että täällä on jotain vuohenjuustoista :D Ja olihan siellä, joku vuohenjuustokeitto jollain pöydällä.
eri
Vierailija kirjoitti:
Sen kyllä tekee.
Vierailija kirjoitti:
En arvosta enkä tarvitse elämääni valehtelijoita, pettäjiä, lapsen vieroittajia, sikoja, kommunikointikyvyttömiä lapasia, intiimiyyteen ja hellyyteen kykenemättömiä, addikteja, työnarkomaaneja, henkistä tai fyysistä väkivaltaa käyttäviä, taloudellisia hyväksikäyttäjiä, rahan tai mammonan palvojia.
Lössynlässyn
Vierailija kirjoitti:
Ja haavoittuvaksikin, pieniä suloisia arpia hoidettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei sun puoliso ole mitään noista.Olet onnekas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka L?
Siis kuka on L, jota kaipaat? Kuka olet itse?
J. P.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No okei, addiktioherkkyys ja joissain tilanteissa työnarkomania. Rahaakin tarttee elämiseen, joten ei sitä pidä väheksyä.
Työnarkomania ei liity rahan ansaitsemiseen joka on tietenkin tarpeellista.
En sellaista väittänytkään. Jos joku asia motivoi tai muuten kiinnostaa erityisen paljon, sillon vois näkyä työnarkomaniaa, viis rahasta.
Mikäköhän siinä on, että jokin juttu jää mieleen niin vahvasti, että on kuin se olisi syöpynyt verkkokalvolle ikuisesti. Siitä on 19 vuotta kun koskin sun käsivarteen mutta muistan edelleen täysin selvästi miltä sun käsivarren iho näytti. N->N
En minäkään.