Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (19964)
Vierailija kirjoitti:
Hau.
Vuff.
Hyvää yötä pienelle kullilleni. M
Kävi köpelösti, jolloin joku ystävällinen autoilija pysähtyi ja kysyi: "Onko kaikki kunnossa?" Tuntui mukavalta. En nähnyt puhujan kasvoja, koska aurinko häikäisi, mutta miesääni se oli.
Vierailija kirjoitti:
Tosikaipaus vetää hiljaiseksi ja ottaa luulot pois..
Ei ota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En arvosta enkä tarvitse elämääni valehtelijoita, pettäjiä, lapsen vieroittajia, sikoja, kommunikointikyvyttömiä lapasia, intiimiyyteen ja hellyyteen kykenemättömiä, addikteja, työnarkomaaneja, henkistä tai fyysistä väkivaltaa käyttäviä, taloudellisia hyväksikäyttäjiä, rahan tai mammonan palvojia.
Ei sun puoliso ole mitään noista.Olet onnekas.
Ei ole nyt puolisoa ja sydämeni valittu ei ole
Ois huvittavaa jos joku vahingossa törmäiskin mun toiseen stalkkeriin. Se on sellainen aika paha.
Vierailija kirjoitti:
En arvosta enkä tarvitse elämääni valehtelijoita, pettäjiä, lapsen vieroittajia, sikoja, kommunikointikyvyttömiä lapasia, intiimiyyteen ja hellyyteen kykenemättömiä, addikteja, työnarkomaaneja, henkistä tai fyysistä väkivaltaa käyttäviä, taloudellisia hyväksikäyttäjiä, rahan tai mammonan palvojia.
Oletko itse täydellisyys?
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla näppärä nainen?
Viesti sisälsi tunnisteen
Näytät niin huonovointiselta. Oon huolissani.
Vierailija kirjoitti:
Näytät niin huonovointiselta. Oon huolissani.
Oon flunssassa.
Etäännyn. Olen jo kaukana. Nyt vielä kauempana. Nyt nyt.
Tää ois surullinen, kun tää ei löydä täältä enää mitään.
Sinkoan yha kauemmaksi avaruudessa. Joudun pinnistellä, että muistan äänesi.
Sit tää muistuttais sitä, että unessa rakastit ja kaipasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse täydellisyys?
Listan tyypeistä en ole mikään noista
Harva menee kahvilaan kismailemaan ja kuksimaan, yöpymisestä puhumattakaan, mut kukin tavallaan tietysti :D
Käyhän täällä se Marjaanan perseenkin kaipaaja, sehän reissaa näkemään sitä muijaa jatkuvasti ja silti kirjoittelee täällä. Lisäksi sun oma logiikka ontuu nyt - etkös sä veikannut suoraa suhmurointia, niin yhtä hyvinhän ne tuntee kuin ei-suhmuroivat hotelliyöpyjätkin ;) sun logiikalla ketjussa ei siis suhmuroida, koska mitä tänne kirjoitella, jos niin hyvin tuntee ;);)