Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (2066)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä ajatella susta nyt taas. Tarviit aikaa, saat sitä. Ehkäpä ajan saatuasi, olen luopunut jo koko hommasta ja heittänyt hanskat tiskiin. *Aika näyttää*
No ei se uhkailemallakaan sulle suostu, vai kuvitteletko saavasi vilpittömän rakkauden osaksesi ilkeilemällä, ahdistelemalla ja uhkailemalla? Onneksi olen jo niin vanha ettei ole mitään kaipuuta parisuhteisiin ainakaan sun kaltaisen kanssa. Rukkaset olet ilmiselvästi saanut ja turha niitä palautella.
Et edes tiedä tilannetta. En ahdistele, ilkeile, tai uhkaile. Ollaan tästä puhuttu. Minä en halua mitään on/off panosuhdetta. Enkä suhdetta mistä toinen vetäytyy/katoaa jostakin kummallisesta/sanomattomasta syystä. En tuhlaa aikaani tuommoisiin epävarmuuksiin. Tai tunnevammaisten kanssa seurusteluun 😅
Signaali on heikentynyt, ei tunnu enää.
Olipa ihania kuvia. Varsinkin se yksi selfie. 😘
Vierailija kirjoitti:
Olipa ihania kuvia. Varsinkin se yksi selfie. 😘
Ai mun vsco?
Vierailija kirjoitti:
Nakupellelle. <3
No, nyt punastuttaa. Ei kai tänne niin selvästi näe..?
Olin liian hyvä ihminen. Olin liian täydellinen. Enää en halua olla. Se ei ollut hyväksi. Kaikki muiden lika tuli näkyväksi. Piti tehdä liikaa töitä. Piti kuolla pystyyn. Piti olla liikaa liian pitkään kaikille. Piti olla kaiken arvoinen. Nyt haluan vapauden. Minä olin täällä. Täällä minä kerroin kaiken. Olin kaiken arvoinen. Olin totuudellinen. Opetin rehellisesti kaiken. Kaikkia arvostin. Nyt sinä olet kaiken arvoinen. Sinä olit täällä.
Vierailija kirjoitti:
Se helpottaa kipuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se helpottaa kipuja.
Totta on..
Sinulle annoin paljon. Paljonko otit ja paljonko meni mahdollisesti ohi.
Älä lähetä signaaleja, en jaksa näitä vatsakipuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nakupellelle. <3
No, nyt punastuttaa. Ei kai tänne niin selvästi näe..?
oops, näitkö, kum vahingossa laskin juuri melonitissini kukkalaudalle lepämään? Siis niin noloa!! Eri
Aluksi halusin olla täydellinen. Halusin että sinulla on mahdollisimman hyvä olla. Sen piti olla hyvä asia.
Miksi olit kateellinen vaikka en sitä halunnut? Meidän piti olla tiimi, meidän piti olla kaksi erilaista, vastakohdat jotka täydentävät toisiaan. Hyvä ja paha. Yhdessä täydellisiä.
Emme olleet naimanaamat. Tämä kommentti vähän loukkasikin minua.
Miksi käännyit minua vastaan vaikka olin ainoa joka antoi sinun olla täysin oma itsesi ja täysin vapaa ihminen?
En ole kynnysmatto enkä hyväksikäytettävä ihminen vaikka olenkin hyvä ihminen. Kyllä minä näin kaiken olennaisen mutta kuten sanoin, on sairaan noloa pyytää niitä lainoja takaisin tai laskujen maksua. Vaikka sanoin että voin maksaa ja ostaa koska jonkun täytyy, se ei tarkoittanut sitä että teen sen sitten aina automaattisesti. Olosuhteiden pakko pakotti minut tähänkin.
Kun kädet ovat täynnä ja kaikki ovat koko ajan kiireisiä tai sairaina, on pakko jatkaa kuorman alla työskentelyä.
Säälittävää touhua.