Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (1885)
Olet tosi kiehtova ja kaunis nainen, kiva juuri sellaisena kuin olet. Taidan olla hieman ihastunut, yksipuolisesti, tiedän. Ehkä meistä tulee joskus vielä ystäviä. Toivon että löydät omasi. 😊
Terveisiä. Nauti vielä viimeisestä lomapäivästä.
Vierailija kirjoitti:
En viitsisi kuunnella vikinääsi ja uhriutumistasi, kun olet itse aiheuttanut koko tilanteen.
Aina on vaihtoehto olla kuuntelematta.
Ihanaa kun voidaan nähdä puhelimen kautta joka päivä halutessamme vaikka muut yrittävät pitää meitä erillämme. Vain leffoista tuttua, me tiedetään tämä ja ne.
Omalla tavallaan siisti kokemus ja olo on kuin leffan pääosan esittäjllä. Tyylikästä menoa parhaimmillaan. Tuntuu välillä niin voimalliselta. Kääntöpuoli taas oli niin sairas kituminen että silloin ei naurattanut mikään eikä sellaista halua kokea koskaan uudestaan, tämä vain ollakseni rehellinen. Mutta ehkä myös tästä johtuen olo sitten taas onkin niin leuhkan voimallinen.
Se on ylös, alas ja ympäri, kaikki täytyy kokea jotta sen kaiken voi saada.
Emme asu ja elä yhdessä enää samalla tavalla mutta puhdistettuani ymmärrykseni, olen huomannut että nythän olemme olleet vain oppimassa helvetisti uutta.
Sinä olet hämmentänyt minua täysin, odotin parasta sinusta mutta sehän ei sinulle riittänyt. Kiitos että saavuit. Rakastan sinua.
Ihan itse olet valheesi puhunut. Älä syytä omista sanoistasi muita. Kannan omani lisäksi sinulle kuuluvan vastuun. Itse en edes kehtaisi sysätä omaani toisen kannettavaksi ja varsinkaan elää sen tiedon kanssa.
Aikoinaan lähti vähän laukalle. Enää ei kyllä kaivatuta yhtään. Thank goodness. Ww
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa aamupäivää kaivatulleni !
N-n?
M-n
Minä en ole ylpeä typerästä yhteydenotosta, mutta siitä olen tyytyväinen, etten ole rikkonut kenenkään perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa aamupäivää kaivatulleni !
Kiitos samoin sinnekin, aurinkoa vihdoin lumitöiden jälkeen.
Ihan nyyhkyketju tää vai oonko se vaan minä...
Vierailija kirjoitti:
Oletko ylpeä itsestäsi?
Kaikesta ei voi olla järin ylpeä, mutta hyvällä omallatunnolla voin katsoa tehneeni parhaani ja yrittäneeni aina kaikille hyvää. Joskus asiat on menneet perseelleen syistä, joita ei voi yksin omaksi taakakseen ottaa. On tullut tehtyä virheiksi luokiteltaviakin asioita, mutta ei mitään kaduttavaa. Se, että tuntee ja uskaltaa elää, ei ole väärin.
Ikävän painostava ja raskas energia täällä. Voisitteko painua muualle ketjusta, täällä kaivataan!
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan lähti vähän laukalle. Enää ei kyllä kaivatuta yhtään. Thank goodness. Ww
Miksi olet vielä ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ylpeä itsestäsi?
Kaikesta ei voi olla järin ylpeä, mutta hyvällä omallatunnolla voin katsoa tehneeni parhaani ja yrittäneeni aina kaikille hyvää. Joskus asiat on menneet perseelleen syistä, joita ei voi yksin omaksi taakakseen ottaa. On tullut tehtyä virheiksi luokiteltaviakin asioita, mutta ei mitään kaduttavaa. Se, että tuntee ja uskaltaa elää, ei ole väärin.
Ei mitään kaduttavaa? Aika hyvin eletty.
Minulta ei mitään sitten
signeerattujen (tunteja takaperin).
Toivon talon haastavan
alkutaipaleen tapahtumien
palvelleen kaikkien siihen
osallistuvien yksilöiden
Hengen Evoluutiota ja
kaitselmuksen
Korkeampaa Tahtoa.
E
Entä jos uskaltaa elää niin, että vie toiselta elämisen mahdollisuuden?
N-n?