Jätin aamupalan pois ja olen nyt laihtunut jo 25kg
Turha koko aamupala, yhtä nälkä se on lounaalla joka tapauksessa söi aamupalan tai ei, minulla ainakin. Turhaa syömistä semmonen aamupala.
Kommentit (10)
Taisi sitten olla aikamoinen aamupala!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siitä tulee kuitenkin joka päivälle joku 500kcal extraa, viikossa tuo on jo 3500kcal joka vastaa puolta kiloa painoa.
Vierailija kirjoitti:
Mietin ihan samaa. Jätti aamupalan pois niin lähti 25 kiloa. Uskaltaako tuolta kysyä minkä verran syö lounaaksi?
SÄ oot tietämättäsi pätkäpaastolla ja silloin joillekin käy noin, mulle kävi myös!
Nii. Juuri kun mstalaispoika oppi olemaan syömättä niin kuoli nälkään.
Olen yrittänyt monesti, en vaan kestä sitä nälkää. Mulla on jo herätessä kunnolla nälkä, saatikka jos odottaisi puoleen päivään. Kerran sinnittelin viikon ilman aamiaista, tuloksena aivan hirveät ruokahimot jollaista en ole kokenut ikinä, ja ahmiminen useamman päivän ajan, enkä uskaltanut jatkaa kokeilua kun pelkäsin oikeasti sairastuvani johonkin ahmimishäiriöön vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin ihan samaa. Jätti aamupalan pois niin lähti 25 kiloa. Uskaltaako tuolta kysyä minkä verran syö lounaaksi?
Tuo ensimmäinen 10% painosta lähteekin helposti, jatko on sitten vähän haastavampaa.
Mä syön omenan aamusin. Näinköhän kuitenkaan 25 kiloa lähtis?
Ei joka päivä ole tarpeen syödä kertaakaan, kun on kertaalleen rasva-adaptoinut itsensä. Aamiaisen söin viimeksi varusmiehenä. Vuosi taisi olla 1989.
En ole koskaan syönyt aamupalaa. Lopetin jo lapsena. Ei mulla ole koskaan aamulla nälkä. Hotellien buffetaamiaisella väkisin yrittää jotain pientä haukata.
N32, hoikka, normaalipainoinen aina ilman nälkää