Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (18402)
Vierailija kirjoitti:
Iltaa. Naisten ymmärrys aidosta rakkaudesta on alakoulu tasoa.
Huonon naisen ja niitähän riittää.
Vierailija kirjoitti:
Naimisissa jo olleet ja muille porsineet, suksikaa v*ttuun.
Aloita itsestäsi.
Rakkaus ei ole haukkumista eikä uhkailua.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile, millainen on kaivattusi ja millainen olet itse?
Kaivattu on jääräpäinen, minä periaatteellinen. Molemmat ollaan kuitenkin kivoja. Ja jumissa.
Vierailija kirjoitti:
Naisen sielu on herkkä, eikä kestä aitoa rakkautta kovinkaan hyvin.
Huonon naisen ja niitähän riittää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaipaat täällä?
Ei oo sun yhteystietoja. Tulepa tänne sieltä!
Vierailija kirjoitti:
🏇🏽🏇🏽🏇🏽🏇🏽
Vierailija kirjoitti:
Että eivätpä taida olla ihan mielikuvitusporsaita.
Laitat tahallaan näitä koska tiedät et provosoidun vastaamaan? Mun puolelta ei ole mitään muita porsaita kun mun omat pelot, että todellisuus ja toiveet ei jollain tavalla vastaisikaan ja hienoinen jännitys jne. Sun puolelta näyttää mun silmiin olevan varsinaiset panssariesteet, ei tulisi edes putin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Mulkut sinne kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vakavasti, rupean välttelemään tätä ketjua niin paljon kun pystyn. En vaan jaksa enää. En mitään. Sä tulet mun luo omasta tahdostasi jos tulet, mä en voi asialle mitään, se on aika lailla todistettu. Hajoan joka tapauksessa, niin ihan sama millä tavalla.
Eikös kiinnostunut ihminen hakeudukkin aina omasta tahdosta luo. Harvoin välttelee.
Ei tokikaan näin aina ole. Voi olla vaikka kuinka kiinnostunut, mutta on jokin hyvä syy vältellä.
Mikä on syy vältellä?
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kärsitkö kevättä rinnassa -ilmiöstä vai tuoko se sinulle virtaa?
Ihan normaalia, kevät tuo uutta virtaa koska sen kuuluu tuoda. Ei se ole mitään kärsimystä. Talven jälkeen alkaa uuden sadon aika ja voimia on oltava.
Vierailija kirjoitti:
En ole yli kahteenkymmeneen vuoteen ollut näin kauan ilman toisen aikuisen ihokontaktia. Puoli vuotta ei ole kauan, kun moni on vuosia, jopa vuosikymmeniä, mutta kaipaan silti lämpöä ja läheisyyttä. Ei tosin ole tiedossa.
Yllättävän vaikeeta kyllä olla ilman sen jälkeen kun ehtii tottumaan siihen. Tuntui jossain vaiheessa jo siltä että kuihduin ilman halausta ja tunnetta toisesta ihmisestä lähellä. En tosin oo varma onko se lääkettä vai huumetta. Kauankohan menisi tottua?
Vierailija kirjoitti:
Voi Pessi. 💚
Blas from the past, tehee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaipaat täällä?
Missä pitäisi? Hiljaa sängyn allako?
Kaivatun vieressä tietysti!
Jos pysäköinnintarkastaja tulisi kädet levällään kadulla vastaan valmiina halaamaan enoikeasti tietäisi miten suhtautuisin. Kaivaisinko laukustani salmiakkia vai heittäytyisinkö syleilyyn.