Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (17675)
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Kerro viimeisimmästä kohtaamisestanne kaivatun kanssa.
Istuin huoneessa odottelemassa asiantuntijaa, olin varma et paikalle tulee joku vanha mies, mut tulikin alle 40v erittäin kaunis olento. Jonka olin nähny käytävällä aiemmin.
Ei mun viestejä saa alapeukuttaa, tulee paha mieli, vähintään pitää perustella
Vierailija kirjoitti:
Hän tuhisi suloisesti.
Sinäkö se käyt täällä syömässä mun vanukkaat kun nukun?!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Noh, sellanen oikea kohtaaminen, oltiin samassa huoneessa, erittäin lähellä tilanteesta johtuen, hieman keskustelua ja silmiin tuijottelua
Ihan niinku just toi. Luoja olisin tahtonu sun hiuksii pörröttää, se ihana pyörtyväinen otsalla.
Mut siis sivusta
Mä olen aina 100% läsnä vaikka siltä ei ulospäin näyttäisikään. Nyt ois kainalo, arvostava ja intohimoinen mies tarpeen😴
Haaveet voivat auttaa kestämään vaikeaa elämäntilannetta ja elämään sen läpi. Se on silloin ihan tarpeellista haavemaailmassa elämistä. Ehkä joskus ihmiset johdatetaan toistensa elämään juuri siksi.. 💕 Ja kuka tietää, vaikka haaveet muuttuisivat todellisuudeksi. Tai jos ei, niin jotain muuta hyvää tulee eteen sitten, kun on siihen valmis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Wa viestittelyä, ovesta sisään, vaatteet pois, hoidettiin hommat, vaatteet päälle ja ovesta ulos. Hää puki kiireessä villapaitaa päälle vielä ovesta poistuessaan 😁😜😍 koko härdelli kesti 15 - 20minaa.
Väärä ketju? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Oot ihanin, silti.
Kalle vai kalamies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Wa viestittelyä, ovesta sisään, vaatteet pois, hoidettiin hommat, vaatteet päälle ja ovesta ulos. Hää puki kiireessä villapaitaa päälle vielä ovesta poistuessaan 😁😜😍 koko härdelli kesti 15 - 20minaa.
Oletko maksullinen?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina 100% läsnä vaikka siltä ei ulospäin näyttäisikään. Nyt ois kainalo, arvostava ja intohimoinen mies tarpeen😴
Miks petät itseäs. Valehtelet. Jos se ei näy ulospäin, ET OLE LÄSNÄ. Ideahan on että toinen KOKEE että toinen OIKEASTI ON läsnä.
XogeE ? toisessa ketjussa tulin tänne
En ehdi kirjoitella täällä. Terkut
Tiukka hali Empulle! Olen ollut poissa ketjusta jo useamman viikon. Se on tehnyt hyvää. Toivottavasti pian unohdan koko ketjun. Sinua tuskin koskaan.😍😍
Kalleimmalle haaveelle kauneimmat unet
Nuku hyvin
Vierailija kirjoitti:
Gallup: tunniste jonka vain sinä ja kaivattusi ymmärrätte
Hilla on pieni, mutta maultaan suuri.
Vierailija kirjoitti:
Haaveet voivat auttaa kestämään vaikeaa elämäntilannetta ja elämään sen läpi. Se on silloin ihan tarpeellista haavemaailmassa elämistä. Ehkä joskus ihmiset johdatetaan toistensa elämään juuri siksi.. 💕 Ja kuka tietää, vaikka haaveet muuttuisivat todellisuudeksi. Tai jos ei, niin jotain muuta hyvää tulee eteen sitten, kun on siihen valmis.
Niin, toisille riittää haaveet, kun kaikki muu on jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Oletko maksullinen?
Eikö päähäsi mahdu muuta arkipäivän tilannetta jossa on suoriuduttava nopeesti? Taidat olla vähän yksinkertainen.
-Lapset on tulossa kotiin 30min päästä.
-Työt alkaa 30minuutin päästä.
-Mies on tulossa kotiin 30minuutin päästä.
-Pitää olla virastossa tmv 30minuutin päästä.
-Linja auto johon pitää keretä lähtee 30minuutin päästä.
-etc.
Oletko ikinä ajatellut, että se toinen voisi tarvita muutakin kuin sen, mikä sulle riittää?
Olen jo ollut. Ja olen edelleen. Hän ei ole. Mitään ei saa irti. En osaa lypsää lehmää. Ja vaikka osaisin, taitaa olla niin paha utaretulehdus et tippaakaan ei saa irti tiristettyä. Turhauttavaa.