Yöllä jytisee
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Evvk
Kyllä sua sitten kiinnostaa kun meiningit on Suomessa
Tonttiin tulee yksi B Kakkonen. T. näkijäkuulija sekä osa-aikainen haistajamaistaja
Iranin ydinaseohjelma ja ballistiset ohjukset muodostavat Israelille eksistentiaalisen uhan.
Iranin islamilaisen tyrannihallinnon pitkäaikainen vihamielinen suhtautuminen Israelia kohtaan sekä sen avoimet uhkaukset Israelin tuhoamisesta ovat luoneet tilanteen, jossa Israelin olemassaolo on suoraan vaarassa.
Iranin ydinaseet ja kehittyvät ohjusjärjestelmät antavat sille mahdollisuuden toteuttaa uhkauksiaan, ja niillä on potentiaali muuttaa alueen turvallisuustilanne peruuttamattomasti.
Israelilla on täysi oikeus ryhtyä ennaltaehkäiseviin toimiin, kun diplomaattiset keinot eivät ole olleet riittäviä estämään Irania kehittämästä ydinaseita ja ballistisia ohjuksia, jotka uhkaavat sen kansallista turvallisuutta ja olemassaoloa.
Israelin itsenäisyys ja selviytyminen ovat ensisijaisen tärkeitä, eikä sitä voida vaatia ottamaan sellaista uhkaa vastaan, joka voisi päättyä kansakunnan tuhoon.
Israelin tilanne on niin kriittinen, että se ei voinut enää odottaa, kunnes uhka muuttuu ydinhyökkäykseksi.
Tässä tilanteessa Israelin oli toimittava ennaltaehkäisevästi oman kansallisen turvallisuutensa turvaamiseksi.
Jos Iranille annetaan vapaus kehittää ydinaseita ja ohjuksia ilman estettä, se johtaa väistämättömään katastrofiin, toiseen holokaustiin.
Tulevat vain lähemmäksi, jos sattuu tarvitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
Lähdettä
Avaat ihan vaan IS etusivun. Vai onko jo liian vaivalloista?
PYH ! Minä jo innostuin, että tulee kunnon ukkosmyrsky ja tappaa turistit ja muut kesävieraat. Potkupallistitki.
Taas olin oikeassa ennustukseni kanssa. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdettä
Avaat ihan vaan IS etusivun. Vai onko jo liian vaivalloista?
Tai minkä tahansa median etusivun....
Vierailija kirjoitti:
Taas olin oikeassa ennustukseni kanssa. ap
Lotto vetämään?
Vannomatta paras.