Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (17549)
Naurattaa toi ketjun avauskommentti: Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.
Kirjailijan tehtävä on luoda maailmoja, joihin voi upota. Se on mielenkiintoista. En silti halua elää elämääni mielikuvitusmaailmassa.
Rakas, kaipauksia Porvooseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö vetää ihan läskiks tää juttu 😍😜 ja ihan huvikseen. Vai nukunko yön yli ja päätän sit.
Oliko mieheltä?
Älä huoli. Naiselta oli. Miestennielijä tk :n käsialaa. Addiktoitunut miehiin, käyttää ja heittää pois. Pitää vaan hauskaa. Nyt ollut kuivilla 1.5kk, seurustellut ja meinaa ratketa taas pelleilyyn. Sisäpiirintietoa
Kiitti 😜😍
Samalta tyypiltä tulee mutta mitäs pienistä kunhan on kauppalistan pituinen viesti. Sen verran käsittää vielä. =)
Jonne pahaa oloa ei pureta noin. T. Äiti ja siskot
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on liikaa fantasioita, että en osaa päättää mistä fantasioida. Turmiollista kaikki, mutta ei voi mitään.
Ne eivät turmele muuta kuin mielenrauhasi. Sinä elät fantasiamaailmassa.
Ei ne oikeastaan turmele mielenrauhaani tilanteessa, jossa olen...
🙄
En ole kirjailija. En kykene siihen juuri nyt, vaikka olen hänelle jotain sen suuntaista vihjannut tyhmyyttäni.
Vierailija kirjoitti:
Poistun pysyvästi täältä, kannustaa liikaa mainittuun suuntaan. JOS jollain oli oikeaa asiaa niin viimeistään nyt joutuu laittamaan ihan aikuisena suoraan kohti sen. :P
T: Eiköhän osa oikeasti tiedä kuitenkin. Siinähän niitä on hollilla, vaikka muille jakaa. Sen mukaan mennään.
Turpa kiinni. Itke.
Vierailija kirjoitti:
En ole kirjailija. En kykene siihen juuri nyt, vaikka olen hänelle jotain sen suuntaista vihjannut tyhmyyttäni.
En viitannut sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on liikaa fantasioita, että en osaa päättää mistä fantasioida. Turmiollista kaikki, mutta ei voi mitään.
Ne eivät turmele muuta kuin mielenrauhasi. Sinä elät fantasiamaailmassa.
Ei ne oikeastaan turmele mielenrauhaani tilanteessa, jossa olen...
🙄
Kiitos kun arvostelet. Minulla ei ole vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitannut sinuun.
Tiedän. Tein erillisen kommentin pohtien aihetta sivusta.
Olen vähän miettinyt, että tuliko sinulle vaivautunut olo sen jälkeen kun kävit auttelemassa tulostimen kanssa. Ainakin välillämme on ollut havaittavissa pientä etäisyyttä sen jälkeen. Se 'ihana' - kommenttini oli vain hetken mielijohde, eikä tarkoitukseni ollut hämmentää sinua tai odottaa mitään sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Ken kaipaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ken kaipaa?
Nainen Helsingistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ken kaipaa?
Barbi myös
Niin just. Kirjailijoita ketju täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ken kaipaa?
Nainen Helsingistä
Barbien näköinen nainen Helsingistä
Oon vähän jumissa. Kaipaan sua. Mut haluaisin lopettaa tämän mitä on meneillään. Et puhu tunteistasi, tarpeistasi, haluistasi tmv. Kuitenkin teoillasi näytät halusi. Tulen jotenkin epävarmaks nyt. Susta ei saa mitään sanallisesti irti. Et kommunikoi. Tänään on ollut sellainen epävarma olo. En tykkää epävarmuudesta. En tiedä kauan jaksan ennenkuin mitta täyttyy.
Kaikilla on omat juttunsa, selvästikin. :D
Vaan se siitä ja tämä tästä. Turha paikka.
(Ensimmäinen versio jäi haaviin, kaikista..)