Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (17671)
Vierailija kirjoitti:
Oletko ikinä ajatellut, että se toinen voisi tarvita muutakin kuin sen, mikä sulle riittää?
Olen ja siksi toivon hänelle kaikkea, mitä hän toivoo elämäänsä
Vierailija kirjoitti:
Oletko ikinä ajatellut, että se toinen voisi tarvita muutakin kuin sen, mikä sulle riittää?
Ei pidä antaa muuta kuin se mikä itselle on sopiva. Muutenhan nämä kaksi ei sovellu yksiin jos jompi kumpi joutuu tekemään jotain mitä ei halua tehdä tai antaa aivan luonnostaan.
"Viisauden alku on: hanki viisautta, ja kaikella muulla hankkimallasi hanki ymmärrystä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin toivon hänelle, mutta ei siinä oma toivo auta jos toinen päättää maata sontaläjössä. Ehkä hän pitää siitä, on ajateltava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveet voivat auttaa kestämään vaikeaa elämäntilannetta ja elämään sen läpi. Se on silloin ihan tarpeellista haavemaailmassa elämistä. Ehkä joskus ihmiset johdatetaan toistensa elämään juuri siksi.. 💕 Ja kuka tietää, vaikka haaveet muuttuisivat todellisuudeksi. Tai jos ei, niin jotain muuta hyvää tulee eteen sitten, kun on siihen valmis.
Niin, toisille riittää haaveet, kun kaikki muu on jo.
"Toinen puhuu aidasta, toinen aidanseipäästä" 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Se toinen osaa kirjoittaa IRL jos tännekin?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin toivon hänelle, mutta ei siinä oma toivo auta jos toinen päättää maata sontaläjössä. Ehkä hän pitää siitä, on ajateltava.
Sä kutsut toisen elämää sontaläjäksi? Sivusta
Taas harhaisten tsätti! Asiat selviää oikeassa elämässä! 👋
Hyvää yötä, kaunis unesi olkoon, kaipaamani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina 100% läsnä vaikka siltä ei ulospäin näyttäisikään. Nyt ois kainalo, arvostava ja intohimoinen mies tarpeen😴
Miks petät itseäs. Valehtelet. Jos se ei näy ulospäin, ET OLE LÄSNÄ. Ideahan on että toinen KOKEE että toinen OIKEASTI ON läsnä.
En ole vastuussa toisen tekemästä väärästä tulkinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Tiukka hali Empulle! Olen ollut poissa ketjusta jo useamman viikon. Se on tehnyt hyvää. Toivottavasti pian unohdan koko ketjun. Sinua tuskin koskaan.😍😍
Se on ex-kaivattu, joka kutsuu mua Empuksi. Liikaa negatiivisia mielleyhtymiä tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Taas harhaisten tsätti! Asiat selviää oikeassa elämässä! 👋
Mene ihmeessä selvittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä kutsut toisen elämää sontaläjäksi? Sivusta
Se oli kuvainnollista.
oliko kerran puhetta sydänkohtauksesta
Jep. Tehdään niin. Oon samaa mieltä. Tämä oli tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiukka hali Empulle! Olen ollut poissa ketjusta jo useamman viikon. Se on tehnyt hyvää. Toivottavasti pian unohdan koko ketjun. Sinua tuskin koskaan.😍😍
Se on ex-kaivattu, joka kutsuu mua Empuksi. Liikaa negatiivisia mielleyhtymiä tuohon.
Olen takuulla ex-kaivattu muutenkin. Ei se muuta mitään sydämessäni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jep. Tehdään niin. Oon samaa mieltä. Tämä oli tässä.
👋👋👋
Vierailija kirjoitti:
Piip-piip 🐥
Koordinaatit?
Vierailija kirjoitti:
oliko kerran puhetta sydänkohtauksesta
Juu
Yhteinen haaveemme on aika kallis. Kauniita unia.