Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (17549)
Älä viisastele nimien kanssa siinä! Ku mikäkin tollo. Kaikki tietää ettei voi olla aapee tai teekoo tai hoojii tai aajii NIMELTÄÄN. Kysyit tollo kaivatun nimeä. Et ekaa kirjainta. Mull koko ilta aikaa vääntää repeatilla tätä.
Noniin hoo tee saa kohta ketjun lukkoon 🤯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on vieny mut ihan äärirajoille. Oon täysin loppu. Ei tää selviä koskaan varmaan
Keksin jo keinon, mutta luulen, että se ei oikeasti tee yhtään mitään. Antaa ehkä vain itselleni mielenrauhaa. Olen täysin loppu.
Mikä se keino on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on vieny mut ihan äärirajoille. Oon täysin loppu. Ei tää selviä koskaan varmaan
Keksin jo keinon, mutta luulen, että se ei oikeasti tee yhtään mitään. Antaa ehkä vain itselleni mielenrauhaa. Olen täysin loppu.
Mikä se keino on?
No en kai minä nyt korttejani levittele kaiken kansan nähtäville
Spastinen on niinku kimmoisa. Osalla alkoi tilttaamaan tästä. ELI5-tyyliin siis, sitä on vähemmän kumipalloisempi joten performanssitaide olisi vähemmän kaarevaa väkisinkin. Tosin tarkempaa ehkä. Vähemmän heilumista, ei välttelyä. Oikeaa keskittymistä. Voisi olla aika noloa mutta toisaalta.. who's gonna tell? :D
Heh. Eiköhän se siitä vielä kuitenkin. No, kyllä sen huomaa sitten jos ei. Muutkin kuin itse. :]
Vierailija kirjoitti:
Miten voi tällaisista ihminen mennä ihan äärirajoille? 🙄
Tilttasimme jo ennen tuota sanaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita mulle jotakin, josta tiedän, että juuri sinä kaipaat.
Kysy jotain, en jaksa ajatella
Kaivattusi nimi?
Jotain mielikuvituksellisempaa
Sinun nimi?
😀 "ihana"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se sun "vanha kutsumus" on?
Pelleily. ;)
Mullakin 😍😜 välillä kaipaan sitä 😁 oon nyt 1.5 kk ollut pelleilemättä, tiukkaa tekee. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha kutsumus hiukan houkuttelee, vähemmästäkin. Yleensä ei niinkään mutta sitten tulee tämmöstä touhua ja loputtomien myönnytysten pointti tuntuu hukkuvan. :P
Kaipaako sitä kuitenkaan? Paha sanoa.
Eihän se sama ole, vähemmän spastista välittömyyttä presentaatiossa nyt ainakin mutta toisaalta ehkä erilaista varmuutta yhtälailla myös. Enemmän vähemmällä? Hmm. Heh.
Mitä ihmettä selität?!
Tolla ":P" on aina ihan päättömät jutut.
Jep. Tahdon saman tripin kuin hällä. Mikähän lääkitys. Olisko kukkaa tai ennemminkin jotain sieniä pössytellyt.
Hei runkkari. Keskustellaan kohta siitä, samalla kun tukehdut suoleesi. :0
Vaihtuiko persoona 😂 no ei siihen paljon tarvittu
Ime sykkivää kanttura
T-mieheltä sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattusi nimi?
Sinun nimi?
😀 "ihana"
T on oikea vastaus. Tässä yks T mut ei kiinnosta. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Kuin yötaivas kaukoputken läpi: täynnä outoja ilmiöitä ja tuntemattomia tähtikuvioita, mutta silti tyyni ja vaaraton katsella.
Eikä siihen sitten käy mikä tahansa taide- tai luontoelämys?
Vierailija kirjoitti:
Sieltä tulee taas hänen kuuluisa sienisettiään ^
😂👍 huomasin saman
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattusi nimi?
Sinun nimi?
Mene muualle trollailemasta. Mitä kysyn: Mistä tiedän, että kaipaat? T. Ap
Tyhjennys onnistui, mutta nyt pitäisi sitten exponentiaalisesti täydentyä uusiin ulottuvuuksiin.
Pitäiskö vetää ihan läskiks tää juttu 😍😜 ja ihan huvikseen. Vai nukunko yön yli ja päätän sit.
"Olen siis ennakoinut oikein... 😊 ap"
Ennakoinut mitä?
Vierailija kirjoitti:
Sieltä tulee taas hänen kuuluisa sienisettiään ^
Kerrotko mikä oli epäselvää? Paitsi miten vähän sinulla on meneillään. En sanonut että onnistut. :P
Voit kanniskella sitä sitten ja muistella miten yksinkertaista olisi ollut välttää täysin turha avanne.
Toisaalta se heijastelee hienosti suustasi pulppuavaa paskaa. Laita teippi siihen, ilma kirkastuu.
Nenään toinen, omaiset kiittävät. Kerrankin, heh.
Siis 18-vuotiaana.