Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (17238)

Vierailija
17081/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla viettämässä laatuaikaa kaivatun kanssa. Sen sijaan väännän jonkun kiihkouskovaisen kanssa anonyymillä paskafoorumilla Jumalasta. Ja kaivattu on hylännyt minut.

Vierailija
17082/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päädyt pettymykseen

Sen voit vain piilottaa

Ei muut nää kyyneleitä

Sillä yksikään ei sua voi lohduttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17083/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla viettämässä laatuaikaa kaivatun kanssa. Sen sijaan väännän jonkun kiihkouskovaisen kanssa anonyymillä paskafoorumilla Jumalasta. Ja kaivattu on hylännyt minut.

Hylännyt? 

Vierailija
17084/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hylännyt? 

Niin taisi käydä kun ei tämä edennyt.

Vierailija
17085/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumasti sanottu 🤬

Vierailija
17086/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

+realiteetit

Vierailija
17087/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä miehenä tee aloitteita. Kaikki kiinnostuneet naiset eivät tee aloitetta, mutta moni tekee. Toisinaan myös minulle, ja näiltä saan sen, mitä tällä haavaa tarvitsen. Lakkasin välittömästi tekemästä niitä itse, kun kuulin ensimmäisen kerran sen olevan osalle ihan vaatimus. Koska se ärsyttää ja koska voin. Joskus, kunhan on mahdollisuus vakavaan suhteeseen, voin toki aloitteen sopivalle naiselle tehdä, mutta taatusti sellainen ei ole sopiva, jolla on tyhmiä keloja aloitteista.

Häh? Et tee aloitteita mutta sopivalle naiselle voit tehdä? Eli siis suomeksi sanottuna teet aloitteita. Ei kai kukaan niin tyhmä olekaan että tekisi epäsopivalle aloitteen. 

No tuossahan hän sanoo ihan selvästi saavansa "tarvitsemansa" niiltä naisilta, jotka tulevat itse tarjoutumaan, mutta voi itse tehdä aloitteen sitten, kun haluaa vakavan suhteen. Simple as that.

Ja kirjoittaa täällä, koska haluaisi ystävänsä, varatun naisen, eikä muut kelpaa? Kuulostaa tuolta tyypiltä, joka joskus noin kirjoitteli. Sivusta

Melkoisia johtopäätöksiä taas. Mene hoitoon.

Vierailija
17088/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumasti sanottu 🤬

Jonnako hermostui?

En näytä koskaan tuolta, häpeäisin jos näyttäisin. 

Vierailija
17089/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hylännyt? 

Molemmista kiinni jos eteneminen pysähtyy. 

Vierailija
17090/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin ihastunut, mutta en haluaisi mitään enempää, en todellakaan alkaisi jahtaamaan ihastustani.

No ei kai niin tee kukaan muukaan? 😅

Vierailija
17091/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisilmäinen lähettää terveisiä vihreäsilmäiselle 🤍🤍🤍🤍🤍

Vierailija
17092/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hylännyt? 

Tai sinä hylkäsit? Asiat tapahtuu irl, ei ihmisten päässä pelkästään. 

Vierailija
17093/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätäkommentti ei minun.

Tsiisus mitä juttuja. 

Ohittakaa, liputtakaa, kiitos.

...

Viime yönä taas minuna pokkana 

allekirjoitettua (2+) koprofiliaa.

'Haluan syödä pâskaasi' jne. 😬

Helppoahan teillä ilman

obsessed ulostestâlkkereita.. 

F Y I :

Puolensa pitäminen tai lain

mukaan eläminen ei ole

sen enempää 'intensiivisyyttä'

kuin 'eritepäisyyttäkään'.

Jos ei ole paattilainen tai TYV

> käsittää tämän faktan täysin 

itsestäänselvyytenä. Laki ei

ole millään tavalla tunneasia.

Se on pykäläasia. Vain sitä.

x

Vierailija
17094/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelen, kuinka olisin selälläni. Hyväksyvä katseeni rohkaisisi Sinua toimimaan, kun alkaisit hilata pikkareitasi jaloistasi. Hymysi valloittaisi, ellet olisi sitä jo tehnyt. Se olisi hieman ahnas ja viekas, ihan kuin tietäisit jo mitä tuleman pitää, ja niinpähän tiedätkin! Tuota pikaa laskeudut hajareisin kasvoilleni ja uppottaisit Yonisi himosta huokailevaan piipittimeeni. Hukkuisimme nautinnon kosteaan huomaan yhdessä.

Vierailija
17095/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H (n) on säkenöivä, terävä ja suloinen. Ja jos hän tietäisi, että olen sanonut hänestä näin, hän käskisi minun hypätä järveen. 

Kuulostaa hieman liiankin terävällä, jopa pisteliäälle.

Hän osaa sanoa takaisin, mutta on oikeasti lempeä nainen. Hän vaan ei ole mikään lapanen. 

Sanoa takaisin? Sinähän kehut häntä tuossa esimerkissäsi, miksi siihen pitäisi sanoa takaisin

Minusta turhannäpäyttelijät ovat pidemmän päälle tosi raskaita.

Et oo vissiin koskaan kehunut ketään?

Kehun päivittäin. Normaali ihminen vastaa kiitos tai antaa kohteliaisuuden takaisin. Ei pyri näpäyttämään.

Vierailija
17096/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää kiusatko Jonnaa.

Ei hän mitään tuputa.

Fiksuja viisas N jubailee.

🤸 x 🤸

Kiitos. Ei parane näemmä edes osallistua keskusteluun. 

Palstalla on tuhansia ketjuja joissa voi keskustella, mutta päivästä toiseen pakko tunkea tähän. Kertooko tyhmyydestä vai mistä, en tiedä. 

Ikävä tuottaa pettymys mutta teen mitä haluan. Ilmeisesti olet päättänyt haluta nähdä minut täällä joka päivä, itseään kannattaa myös kyseenalaistaakin joskus.

Täällä on helppoa aukoa päätä.Mites olis tuolla irl? niin, niin.

En ole sellainen, asiani sanon täällä ja irl kyllä. Sinähän siinä auot koko ajan muiden säestyksellä. 

Vierailija
17097/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä miehenä tee aloitteita. Kaikki kiinnostuneet naiset eivät tee aloitetta, mutta moni tekee. Toisinaan myös minulle, ja näiltä saan sen, mitä tällä haavaa tarvitsen. Lakkasin välittömästi tekemästä niitä itse, kun kuulin ensimmäisen kerran sen olevan osalle ihan vaatimus. Koska se ärsyttää ja koska voin. Joskus, kunhan on mahdollisuus vakavaan suhteeseen, voin toki aloitteen sopivalle naiselle tehdä, mutta taatusti sellainen ei ole sopiva, jolla on tyhmiä keloja aloitteista.

Häh? Et tee aloitteita mutta sopivalle naiselle voit tehdä? Eli siis suomeksi sanottuna teet aloitteita. Ei kai kukaan niin tyhmä olekaan että tekisi epäsopivalle aloitteen. 

No tuossahan hän sanoo ihan selvästi saavansa "tarvitsemansa" niiltä naisilta, jotka tulevat itse tarjoutumaan, mutta voi itse tehdä aloitteen sitten, kun haluaa vakavan suhteen. Simple as that.

Ja kirjoittaa täällä, koska haluaisi ystävänsä, varatun naisen, eikä muut kelpaa? Kuulostaa tuolta tyypiltä, joka joskus noin kirjoitteli. Sivusta

Melkoisia johtopäätöksiä taas. Mene hoitoon.

Kirjoitteli, kuinka voi häntä lähestyviä paneskella, mutta sydän kuuluu sille ystävälle. Voisi olla tuo. Aina voi vastata, että ei ole hän, eikä heittää hiekkaleluja silmille. 

Vierailija
17098/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin ihastunut, mutta en haluaisi mitään enempää, en todellakaan alkaisi jahtaamaan ihastustani.

No ei kai niin tee kukaan muukaan? 😅

Kyllä kuule kaikenlaisia mahtuu... Eri

Vierailija
17099/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H (n) on säkenöivä, terävä ja suloinen. Ja jos hän tietäisi, että olen sanonut hänestä näin, hän käskisi minun hypätä järveen. 

Miksi?

Koska usein ihminen reagoi suomalaiseen tyyliin vähättelevästi, kun heitä kehutaan. Kokeile joskus.

Just kirjoitit toisaalla, ettei kyseessä ole mikään lapanen? Kuinka hän sitten ei kohteliisuuksia kestä? :D

Vierailija
17100/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puntaroin tässä mietteliäänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi