Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (17238)

Vierailija
17101/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puntaroin tässä mietteliäänä.

Mitä puntaroit?

Vierailija
17102/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olkoon viimeinen päivä kun täällä roikuin. Olen pahoillani kaikesta. Nn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17103/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää kiusatko Jonnaa.

Ei hän mitään tuputa.

Fiksuja viisas N jubailee.

🤸 x 🤸

Kiitos. Ei parane näemmä edes osallistua keskusteluun. 

Palstalla on tuhansia ketjuja joissa voi keskustella, mutta päivästä toiseen pakko tunkea tähän. Kertooko tyhmyydestä vai mistä, en tiedä. 

Ikävä tuottaa pettymys mutta teen mitä haluan. Ilmeisesti olet päättänyt haluta nähdä minut täällä joka päivä, itseään kannattaa myös kyseenalaistaakin joskus.

Niin, minä olen täällä kaipaamassa, sinä horisemassa omiasi. Kumpi lienee väärässä paikassa? :D

Vierailija
17104/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen tässä Beastie Boysia ja kohta ajattelin mennä lenkille. Upea ilma. Aurinko sentään paistaa meille kaikille. 

Mutta uskon, että jos mies on kiinnostunut, hän ottaa yhteyttä. Mutta mitä minä tylsimys näistä asioista tiedän.

Jos sattuu olemaan Mies. On myös miehiä vailla munia.

Tai ihan vaan miehiä, jotka eivät tänä "naiset eivät halua että heitä lähestytään missään, jättäkää naiset rauhaan senkin ahdistelijat!!" aikana tekevät päätöksiä päällään, eivätkä lue jostain naisen "aloitteesta", eli katseesta, että hän on kiinnostunut. 

Juuri eilen näin tiktokin, missä nainen ihmetteli miksei hänen aloitteestaan (kuulemma vilkuilu ja hymy on aloite) huolimatta KOMEA mies salilla tehnyt aloitetta... Mikä esti naista avaamasta suutaan? Siis muu, kuin pelko pakeista. Olisi edes sanonut hei tai muuta. 

No kai sä kysyit siltä? Mistä ihmeestä me täällä voitais jonkin random tiktok-naisen tavoista tietää?

Vierailija
17105/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelen, kuinka olisit selälläsi. Hyväksyvä katseesi rohkaisisi toimimaan, kun alkaisin hilata pikkareitasi jaloistasi. Hymysi valloittaisi, ellet olisi sitä jo tehnyt. Se olisi hieman ahnas ja viekas, ihan kuin tietäisit jo mitä tuleman pitää, ja niinpähän tiedätkin! Tuota pikaa tunnet poskeni sisäreisissäsi ja paljon muuta niiden saumassa. Hukkuisimme nautinnon kosteaan huomaan yhdessä.

Desinfioisitko ensin taipeideni hautumat, jotta se mätä ei haise niin pahalla siellä alapäässä.

En kaipaa mätisäkkiä, sori

Olet myös sivusta, klovni.

-ap

Vierailija
17106/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan sinua mutta haluan ajatella sinua koko ajan. 

Vierailija
17107/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vihaat

Vierailija
17108/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää kiusatko Jonnaa.

Ei hän mitään tuputa.

Fiksuja viisas N jubailee.

🤸 x 🤸

Kiitos. Ei parane näemmä edes osallistua keskusteluun. 

Palstalla on tuhansia ketjuja joissa voi keskustella, mutta päivästä toiseen pakko tunkea tähän. Kertooko tyhmyydestä vai mistä, en tiedä. 

Ikävä tuottaa pettymys mutta teen mitä haluan. Ilmeisesti olet päättänyt haluta nähdä minut täällä joka päivä, itseään kannattaa myös kyseenalaistaakin joskus.

Niin, minä olen täällä kaipaamassa, sinä horisemassa omiasi. Kumpi lienee väärässä paikassa? :D

No puntaroi vaikka sitä mutta tee se ihan itseksesi, ei kuulu sinulle mitä minä teen. Se lisääntyy mihin keskityt.

Miksi takerrut siihen mitä minä teen? Niin. Keskity vaan siihen ohikseesi, on jo tullut selväksi, ettet pershäröisyydeltäsi ja itsekeskeisyydeltäsi kunnioita muita ihmisiä lainkaan. 

Vierailija
17109/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä miehenä tee aloitteita. Kaikki kiinnostuneet naiset eivät tee aloitetta, mutta moni tekee. Toisinaan myös minulle, ja näiltä saan sen, mitä tällä haavaa tarvitsen. Lakkasin välittömästi tekemästä niitä itse, kun kuulin ensimmäisen kerran sen olevan osalle ihan vaatimus. Koska se ärsyttää ja koska voin. Joskus, kunhan on mahdollisuus vakavaan suhteeseen, voin toki aloitteen sopivalle naiselle tehdä, mutta taatusti sellainen ei ole sopiva, jolla on tyhmiä keloja aloitteista.

Enkä mä naisena. Sehän olisi jo "luonnonlakien" vastaista😂

Sinnikkäästi olet vuosikausia jaksanut aloitteista pakottaa. Pakkomielteistä, sanoisi joku. Vaikutusta ei ole ollut selvästikään, edes sinulle henkilökohtaisella tasolla.

Luonnonlait ovat sellaisia, että uros yleensä kyntää kaikki reviirin naaraat ja poistuu kuvioista sen jälkeen. Monesti tappaa olemassa olevat pennut. Ja ottaa muutenkin vahvempana sen, mitä haluaa. Ihmisinä olemme toki monessa asiassa nousseet vaistojemme yläpuolelle, mutta näköjään on olemassa kaltaisiasi kaipaamassa siihen maailmaan.

Kerrotko mikä eläinlaji sulla on mielessä, kun kirjoittelet näitä luonnonlakeja? Hyvin harva nimittäin toimii kuvailemallasi tavalla. En keksi ensimmäistäkään.

Vierailija
17110/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi varmaan aika hyvää :)

Vierailija
17111/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet joissakin asioissa hyvin läpinäkyvä. Miehet ovat.

Ne voivat olla myös sun omia tulkintoja vain. Vääriä sellaisia.

Sama mulle. Kun ei itse kerro, miten asiat ovat, jättää sijan tulkinnoille. Eletään luulossa, kun tietoa ei anneta.

Pitää osata kysyä. Täsmällinen ja selkeä kysymys jää harvoin vaille vastausta.

Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
17112/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi takerrut siihen mitä minä teen? Niin. Keskity vaan siihen ohikseesi, on jo tullut selväksi, ettet pershäröisyydeltäsi ja itsekeskeisyydeltäsi kunnioita muita ihmisiä lainkaan.

Älä nyt sössötä itsestäsi. Jätä minut jo rauhaan. 

Vierailija
17113/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla viettämässä laatuaikaa kaivatun kanssa. Sen sijaan väännän jonkun kiihkouskovaisen kanssa anonyymillä paskafoorumilla Jumalasta. Ja kaivattu on hylännyt minut.

"Kiihkouskovaisen", joka on muistaakseni itse joskus kirjoittanut ettei edes usko varsinaisesti Jumalaan 😅

Vierailija
17114/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuuntelin just seurat, että sellasta. 

Vierailija
17115/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

All I wanted was to see

Everything you see in me

Everything I wanna be, high at sunrise

In the end.

Vierailija
17116/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies arvostaa lojaalisuutta ja nuorta, seksikästä ulkonäköä. Nainen arvostaa rikkautta, mainetta, kompetenssia ja sitä, että mies tuottaa naiselle mieleenpainuvia intohimoisia hetkiä, joissa nainen tuntee itsensä halutuksi. Nainen ei arvosta tasaista turvallista arkea. Titanic-elokuva on paraatiesimerkki tästä. Ja se perustuu tositapahtumiin. Nainen ei muistele vanhana aviomiestään, joka takasi hänelle kymmeniä vuosia tasaista turvallista arkea. Sen sijaan hän muistelee satunnaista laivapanoa, joka tuotti muutaman tunnin ajan intohimoa. 

Titanic-elokuvan romanssi on täysin fiktiivinen 🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Se EI perustu tositapahtumiin 🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Vttu teidän katkeroitten voimafantasioita, oikeasti! 🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Vierailija
17117/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin käymään ja menen pois. Jokaiseen kommenttiin joku vänkää tai neroilee jotain.

Oon tosi kyllästynyt ihmisiin. Poislukien mun läheiset.

Vierailija
17118/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen tässä Beastie Boysia ja kohta ajattelin mennä lenkille. Upea ilma. Aurinko sentään paistaa meille kaikille. 

Mutta uskon, että jos mies on kiinnostunut, hän ottaa yhteyttä. Mutta mitä minä tylsimys näistä asioista tiedän.

Jos sattuu olemaan Mies. On myös miehiä vailla munia.

Tai ihan vaan miehiä, jotka eivät tänä "naiset eivät halua että heitä lähestytään missään, jättäkää naiset rauhaan senkin ahdistelijat!!" aikana tekevät päätöksiä päällään, eivätkä lue jostain naisen "aloitteesta", eli katseesta, että hän on kiinnostunut. 

No jos mies on noin peloissaan eikä uskalla tulla edes asiallisesti juttelemaan niin en minä ainakaan sellaista "miestä" haluakaan. Normaaliälyinen mies ei pelkää että asiallinen lähestyminen olisi ahdistelua. 

-sivusta

Somessa on esimerkkejä, vaikka se, kun nainen istuu syömässä jossain puistossa ja mies tulee ihan asiallisesti kysymään jotain, tyyliin haluaisiko lähteä kahville, niin palkkioksi saa hyypiön leiman ja naiselle "kontsaa" someen. Nainen siis kuvasi itseään koko toimituksen ajan ja mies "nolattiin", vaikkei tehnyt mitään muuta väärää, kuin lähestyi "väärää" naista. Ou mai kaaad, siis mitä se ajatteli, mä niinku halusin vaan syödä!! Mutta samalla juuri SEN miehen, joka naista kiinnosta, pitäisi tajuta että hän saa lähestyä. Aina ja milloin vaan saa lähestyä, jos on hyvännäköinen ja tai menestynyt. Sehän siinä on. 

Oliko heillä ollut mitään katsekontaktia tms. aiemmin, olivatko nähneet toisensa ennen? Olishan se omituista jos istut syömässä ja joku jota et ole koskaan nähnyt pyytää yhtäkkiä kahville. Toki niinkin voi varmaan käydä, mutta aika harva varmaan lähtee tuiki tuntemattoman matkaan jos ei mitään katselontaktiakaan tai pientä flirttiä ole ollut. Ja siis söikö ja somettiko tuo nainen samaan aikaan? Kuka edes menee puhumaan toiselle jos toinen pälpättää puhelimeensa? Outo keissi.

Joo ja jos oot vaikka just haukannut sämpylää niin kiva kun joku tyyppi tulee siihen tenttaamaan jollain kysymyksillä 😅 itekin katsoisin pikkasen tilannetajuttomana asiaa, että eikä edes syömään saa rauhassa istua ilman että joku tulee julistamaan kiimaansa

Vierailija
17119/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitenkään outoa lähestyä tuntematonta ja kohteliaasti ilmaista kiinnostusta. Junttia jos ei osaa suhtautua normaalilla tavalla.

Anna sen nyt sentään syödä rauhassa 😅

Vierailija
17120/17238 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän muuttua paremmaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän