Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.
Kommentit (17247)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua kokoajan. Vaikkei olla koskaan tavattu.
Koko ajan
Olemme varmaan nähneet ja täällä etänä. Ensi viikon alussa voisi edetä, jos se käy.
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti haluat tavata ja ehdotat täällä tapaamista, kuten kaksi kertaa olet randomisti ehdottanut, niin ehdota niin, että se ei ole pelkkä heitto. En lähde haahuilemaan mihinkään, jos ei kuulosta vilpittömältä.
Tunniste?
Vierailija kirjoitti:
Sä voisit kuule soittaa vaikka jollekin meedioilta ja kysyä mikä tän meidän jutun tarkotus ja päämäärä on, saada homma vähän nopeammin ratkaistua
Minulta vain 🔴.
Meedioista en puhunut.
En jaksa aikuisena
naisena lapsellisia
kiusapeukutuksia
ja valtapelejä. Enhän
sentään ole tämän median
[adult] lastentarhan täti.
Kuitenkin juuri siltä minusta
täällä tuntuu..
🦓 x 💋🤍💕
Sano hänelle,että rakastat häntä sanomatta,että rakastat häntä. 💞
Meedio > (selvä)näkijä, oraakkeli.
Media alempana tekstissä.
Molemmista kirjoitin. E
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse meedioita. ;)
On aina hyvä kuulla että ihmiset pärjäävät itsekseenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miten se toimii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lmao nyt on kyllä niin paksut harhat, että huhhuh
Mikä paljasti?
Harhat paljastaa parhaiten se kun tunnen ja tiedostan oman mieleni. Olen ihan diagnosoitukin. Uppoan helposti, mutta osaan ottaa etäisyyttä myös tehokkaasti näihin täällä oleviin juttuihin. Olen kokenut miten uppoaminen tuhoaa mieleni ja miten olen ollut väärässä. Osaan nyt leikkiä tulella. Ennen se karkasi käsistä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti meedio on se joka on yhteydessä kuolleisiin.
Ei aavistustakaan mihin ne on yhteydessä, mutta joillakin niistä on selvästi tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos huomaan, että joku on ihastunut minuun, en anna minkäänlaista vastakaikua, kun sellaista ei ole. Olen vain asiallinen ja ystävällinen. Eräskin kesti vuosia, mutta henkilö lakkasi tuijottelemasta, kun huomasi, ettei ihastus ole molemminpuolista.
Sama
Miten nää liittyy kaipausketjuun?
Jatkoin ajatusta. En ymmärrä, miksi ihmiset lähtevät härkkimään ja jallittamaan, jos aikomus on vain testata omaa viehätysvoimaansa. Silkkaa kiusaamista.
Tämä. Ihastuin tällaiseen naiseen. Luulin että vihdoin. Elämäni ei palaa ennalleen.
Mistä tiedät että hän vain testasi viehätysvoimansa?
Entäpä, jos se nainen ei ollut edes yhtään varma viehätysvoimastaan ja ensin häkeltyi. Sivusta
Kyllä hän oli. Työkaverinsa ruokkivat vielä lisää kun näkivät miten ihastunut olin häneen.
Hei höpöhöpö nyt. Kaverit ei pelleile tuollaisilla asioilla. Korkeintaan testaa että onko mies ns. hyvä jätkä. Ja jos on mitenkään ruokittu niin on tiedetty että se niiden kaveri oli kiinnostunut eli autettu häntä. Ei varmasti ollut mistään viehätysvoiman testaamisestakaan kyse, vaan monimutkaisia juttuja. Itsekullakin. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti meedio on se joka on yhteydessä kuolleisiin.
Ei aavistustakaan mihin ne on yhteydessä, mutta joillakin niistä on selvästi tietoa.
Kyllä minä ymmärrän ihan kaikki asiat oikein. Palatkaa alkuperäiseen ymmärrykseen asioista. Nykyisin löytyy ristiriitaista tietoa koska vähän jokainen soveltaa kaikkea sopimaan itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se toimii?
Telepaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
loml 😍
Vierailija kirjoitti:
Jos lähetät telepaattisesti viestin kaivatullesi, muistathan realismin eli sen että sillä tavalla ihmiset eivät voi viestiä toisilleen.
Enkelit muistuttavat että ihmisten täytyy kyllä lähettää vaikka tekstiviesti mieluummin kuin luottaa siihen että enkelit täällä vievät kaipausviestejä perille ihan alituiseen.
Muista silti haaveilla ja humorisoida elämässäsi!
Nää on niin hauskoja. Telepatia on todellista, muttei sitten kuitenkaan.
Mikä paljasti?