Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (16047)

Vierailija
15981/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

G: tein, kauan sitten, mutta se jäi vähän kesken.. ei kyllä syntynyt vaikutelmaa kiinnostuksesta silloin kuitenkaan

Vierailija
15982/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon piilossa. Tuu ettiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15983/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot vielä kaapissa, voin tulla kaivamaan sut sieltä esille. Sussa elää pikkulebe.

Vierailija
15984/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin kerran tätä 👀 tässä hiljattain, ja sen jälkeen tätä käytetään täällä ahkerasti :D

Ei, vttu. Ehkä se vaan sopii muidenkin viesteihin. Toi nyt on aika yleinen.  Näitäkin käytetään aika paljon 🤣💕🤍🔥😁💗💖😜😂😘, eikä kukaan muu noista ruikuta. Ovat ihan yleisiä. Terkkuja.

Vierailija
15985/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin hulluksi ellen olisi liian vastuullinen tullakseen hulluksi, enhän nyt voisi muita rasittaa sellasella ongelmalla.

Vierailija
15986/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä tiedoilla huomaan ketjun tyhjentyneen joten katsellaan myöhemmin. Terveisiä kaikille. Jonna 

Kiitos. T. Kelan virkailija

Olepas hyvä. On hyvä kyetä keskustelemaan avoimesti ja rehellisesti asioista, siten ne selviävät. Ihanaa viikonloppua, muista rentoutua. Jonna 

Kiitos, toivottavasti muistaisin, oonkin laiminlyönyt rentoutumisen, joten eilen nukuin 14h yhteensä 😁 Toivottavasti se kela asiasi selviää 🧡🙏 yks vaihtoehto olis viedä se päätös, kaupungin sosiaalitoimeen, neuvonnasta virkailija näkee sen koneelta, pyydät vaan tarkistaa onko se oikein. Jos ei ole, kerro ettei kela suostu oikaisee asiaa, ja hakisit harkinnan varaisena tuen tilalle, sen päätöksen perusteella.

Okei, kiitos tiedoista. Ehdin jo hädissäni valittamaan, oli ainoa polku heti siinä edessäni. Kelasta kyllä tuli myöhemmin viesti etteivät voi oikaista vaan valitus menee jonnekin muualle. Tuttua toimintaa lastensuojelussa ja työkkärissäkin. Hyvin typerää mielestäni ja haitallista sekä kaikkia kuormittavaa. Oikeastaan olen hämmentynyt miten näin voidaan edes toimia, jos ajattelee ihan turvallisuuttakin. En ole rähisijä enkä vaatija joten hyvin epämiellyttävää. Minä nyt odotan vastausta. Olen jo järjestellyt asiani uudestaan. Kiitos sinulle ja hyvät yöt.

Tuo on tosi kummallista ja harmillinen asia. Hyvä että olet saanut järjestettyä asiasi uudestaan 🙏🧡

No joo siis kummallisinta oli juuri se että olen jo pari kuukautta saanut toimeentulotukea eikä ole väitetty että kuun viimeinen päivä olevat varat ovat tuloja. Olen siis budjetoinut koko ajan samalla tavalla rahani. En ymmärrä mutta kiusaa on tehty niin paljon koko kaupungin osalta että en nyt niin järkyttynyt mutta en osannut odottaakaan. Kelassakin on tietoja elämästäni joten kiusaaminen saattaa tuntua kivalta vaihtoehdolta sielläkin. Sitä tämä kaikki toiminta teettää helposti. Kunpa joku oikeasti kuuntelisi ja ymmärtäisi asiat sekä ihmiset oikein.

Vierailija
15987/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oot vielä kaapissa, voin tulla kaivamaan sut sieltä esille. Sussa elää pikkulebe.

Mäkin voin hakea kaivatun kaapista , jos hän siellä sattuu olemaan 😘🦇

sivusta

Vierailija
15988/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun charanavieläin on? Katson tosta oppaasta mitkä keinot tepsii.😌

Onks tää se japanilainen? Jos on se niin ehkä 5 kuukautta sitten joku kertoi mulle että vastaa kuulemma täysin se kuvaus mua. Mutten muista enää mikä eläin se oli. Susi? 

Tästä linkistä voit katsoa.

https://world.doubutsu-uranai.com

Yläpalkin eläimiä klikkaamalla saa myös yleiskuvauksen.

Joo susi se oli. 

Vierailija
15989/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ymmärsitkö koskaan, mutta en pyytänyt sinulta mitään. Olisin antanut sinulle kaiken itsestäni. 

Vierailija
15990/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seitsemäs kevät tässä samassa tarinassa. Muistaakseni siihen lukuun liitetään kaikenlaisia käännekohtia, mahtaakohan niissä olla perää?

En tiedä, montako lukua on jo, mutta pienen elämän verran on tapahtumia ja vielä moninkertaisesti kaikkea liikettä pään sisällä.

Vierailija
15991/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susi? Really? Sit ei voi olla ainakaan koira kiinalaisen astrologian päiväeläin. Yksikään koirista ei ole susi. Noi eläimet perustuu kiinalaisen astrologian päivämerkkeihin. T. Kaikkien alojen asiantuntija 

Vierailija
15992/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ymmärsitkö koskaan, mutta en pyytänyt sinulta mitään. Olisin antanut sinulle kaiken itsestäni. 

Nii. Helppo täällä huudella.

Vierailija
15993/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pysyttelet suhteessasi vaikka et halua olla siinä?

Vierailija
15994/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänimerkki ??

Vierailija
15995/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Aiotko tehdä asioille IRL jotain, jotta suhde etenisi ja saisit selvitettyä onko toinenkin kiinnostunut? 

Kahden kauppahan se on. Yksin ei oikein saa suhdetta aikaiseksi.

Vierailija
15996/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tilanteeseen on joku selitys. Ehkä toivoni ei ole vielä menetetty. Toivottavasti ensi yönä saisin nukuttua. Meidän kahden pitäisi saada toisemme 

Vierailija
15997/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kiinni jos saat 

Vierailija
15998/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susi? Really? Sit ei voi olla ainakaan koira kiinalaisen astrologian päiväeläin. Yksikään koirista ei ole susi. Noi eläimet perustuu kiinalaisen astrologian päivämerkkeihin. T. Kaikkien alojen asiantuntija 

En tiedä tai ymmärrä tuosta mitään mutta tarvii varmaan tutustua kun tuli eteen toisen kerran kohtuullisen lyhyen ajan sisällä.

15999/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin rakas. Oot mun ajatuksissa. Suukkoja. 

Vierailija
16000/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Aiotko tehdä asioille IRL jotain, jotta suhde etenisi ja saisit selvitettyä onko toinenkin kiinnostunut? 

Joo meen hänen kotiovelle ja kysyn aletaanks olee! :) no ennnnn