Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (16047)

Vierailija
16021/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä tiedoilla huomaan ketjun tyhjentyneen joten katsellaan myöhemmin. Terveisiä kaikille. Jonna 

Kiitos. T. Kelan virkailija

Olepas hyvä. On hyvä kyetä keskustelemaan avoimesti ja rehellisesti asioista, siten ne selviävät. Ihanaa viikonloppua, muista rentoutua. Jonna 

Kiitos, toivottavasti muistaisin, oonkin laiminlyönyt rentoutumisen, joten eilen nukuin 14h yhteensä 😁 Toivottavasti se kela asiasi selviää 🧡🙏 yks vaihtoehto olis viedä se päätös, kaupungin sosiaalitoimeen, neuvonnasta virkailija näkee sen koneelta, pyydät vaan tarkistaa onko se oikein. Jos ei ole, kerro ettei kela suostu oikaisee asiaa, ja hakisit harkinnan varaisena tuen tilalle, sen päätöksen perusteella.

Okei, kiitos tiedoista. Ehdin jo hädissäni valittamaan, oli ainoa polku heti siinä edessäni. Kelasta kyllä tuli myöhemmin viesti etteivät voi oikaista vaan valitus menee jonnekin muualle. Tuttua toimintaa lastensuojelussa ja työkkärissäkin. Hyvin typerää mielestäni ja haitallista sekä kaikkia kuormittavaa. Oikeastaan olen hämmentynyt miten näin voidaan edes toimia, jos ajattelee ihan turvallisuuttakin. En ole rähisijä enkä vaatija joten hyvin epämiellyttävää. Minä nyt odotan vastausta. Olen jo järjestellyt asiani uudestaan. Kiitos sinulle ja hyvät yöt.

Tuo on tosi kummallista ja harmillinen asia. Hyvä että olet saanut järjestettyä asiasi uudestaan 🙏🧡

No joo siis kummallisinta oli juuri se että olen jo pari kuukautta saanut toimeentulotukea eikä ole väitetty että kuun viimeinen päivä olevat varat ovat tuloja. Olen siis budjetoinut koko ajan samalla tavalla rahani. En ymmärrä mutta kiusaa on tehty niin paljon koko kaupungin osalta että en nyt niin järkyttynyt mutta en osannut odottaakaan. Kelassakin on tietoja elämästäni joten kiusaaminen saattaa tuntua kivalta vaihtoehdolta sielläkin. Sitä tämä kaikki toiminta teettää helposti. Kunpa joku oikeasti kuuntelisi ja ymmärtäisi asiat sekä ihmiset oikein.

Kela ei muuten saa lasu tietoja ellet itse niitä kerro. Yks varma konsti, on päästä viranomaisista rauhaan/kiusaamisrsta, silmätikkuna olemisesta, kun hillitsee puhumistaan, toisin sanoen rajoittaa tietoisesti niiden tiedonsaantia sinusta. (Sisäpiirin tietoa) Silloin niillä ei ole mitään enää millä oikeen kiusata. Tieto on niiden valttikortti ja jos rajoitat sitä, puhut mahdollisimman vähän, annat tietoa itsestäsi tuolloin mahdollisimman niukasti, heiltä kuluu lopuun tuo valttikortti nopeesti. Kasvotusten palavereissa myös olis syytä olla fyysisesti vähäeleinen ja hillitä suunsa.

Olen ollut viranomaistyössä mukana ja tiedän miten siellä toimitaan. Toivotan sulle rauhaa sydämeen ja älä anna minkään mennä ihon alle 🙏🧡

Minä myös.. tai siis itse asiassa. :P

Vierailija
16022/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää mitään muuta kuin surullinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16023/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita jaksaa :/<3

Kyllä se aina johonkin päätyy, heh. 8]

Vierailija
16024/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksaisin tosi paljon paremmin jos susta kuulisin. Saisin energiani takaisin. 

Vierailija
16025/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susi ois joko rotta, heppa, sika tai käärme. 

Lista vaillinainen

Vierailija
16026/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kela ei muuten saa lasu tietoja ellet itse niitä kerro. Yks varma konsti, on päästä viranomaisista rauhaan/kiusaamisrsta, silmätikkuna olemisesta, kun hillitsee puhumistaan, toisin sanoen rajoittaa tietoisesti niiden tiedonsaantia sinusta. (Sisäpiirin tietoa) Silloin niillä ei ole mitään enää millä oikeen kiusata. Tieto on niiden valttikortti ja jos rajoitat sitä, puhut mahdollisimman vähän, annat tietoa itsestäsi tuolloin mahdollisimman niukasti, heiltä kuluu lopuun tuo valttikortti nopeesti. Kasvotusten palavereissa myös olis syytä olla fyysisesti vähäeleinen ja hillitä suunsa.

Oli ja on pakko jakaa tietoa, olen myös katsonut ettei se haittaa minua vaan on vain hyvä asia. Kiusata tai arvostella ei silti tarvitsisi vaikka elämässä tapahtuukin asioita. En ole lastensuojelun asiakas ja olen etä-äiti. Puhun ihan tietoisesti kaiken mitä puhun, ei ole tarvetta salailla mitään eikä pelätä mitään.

Lisään vielä että Kela saa kyllä tietoa siis muutenkin eri tahoilta vaikka eivät siitä kerro.

Vierailija
16027/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tilanteeseen on joku selitys. Ehkä toivoni ei ole vielä menetetty. Toivottavasti ensi yönä saisin nukuttua. Meidän kahden pitäisi saada toisemme 

Olen samaa mieltä. Peittelen sinut mukavasti, tulen taaksesi kiinni ja nukut kuin tukki. 😘

Vierailija
16028/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Susi:  ei pidä ruuhkasista tai suosituista paikoista. Mieluisia tapaamispaikkoja sellaiset joita vain harvat tuntevat.

varo! Älä ikinä yritä onkia häneltä liian paljon tietoja." Mm tällästä lukee.😌

Vierailija
16029/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ymmärsitkö koskaan, mutta en pyytänyt sinulta mitään. Olisin antanut sinulle kaiken itsestäni. 

Nii. Helppo täällä huudella.

Olen minä sitä yrittänyt demonstroida irlkin. 😞

Naiselta naiselle tämä

Vierailija
16030/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä jatkot?

Vierailija
16031/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksaisin tosi paljon paremmin jos susta kuulisin. Saisin energiani takaisin. 

Yritän, mut vaikee tääl. Ajatuksissa oot koko ajan

Vierailija
16032/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien kudelma, juuret syvällä. Ulkoista mutta tärkeää. Jos lähtee niin mukaansa ei saa. 

Vierailija
16033/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä

Vierailija
16034/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä lisäys. Tärkeä asia.

Ota sellainen ajatus vakavasti että tässä yhteiskunnassa tieto liikkuu selkäsikin takana miten haluaa.

Sovella itsesi ja elämäsi tähän ajatukseen.

Vierailija
16035/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä

Vierailija
16036/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Aiotko tehdä asioille IRL jotain, jotta suhde etenisi ja saisit selvitettyä onko toinenkin kiinnostunut? 

Kahden kauppahan se on. Yksin ei oikein saa suhdetta aikaiseksi.

Ei niin mutta jonkun pitää olla rohkea ja tehdä aloite, muuten ei tapahdu mitään

Ootas vähän, tehdään tärkeä päätös..Ulle dulle dof,,

Vierailija
16037/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tilanteeseen on joku selitys. Ehkä toivoni ei ole vielä menetetty. Toivottavasti ensi yönä saisin nukuttua. Meidän kahden pitäisi saada toisemme 

Olen samaa mieltä. Peittelen sinut mukavasti, tulen taaksesi kiinni ja nukut kuin tukki. 😘

En jaksa enää pelkkää haaveilua. Haluan tuntea hänen lämpönsä ja läsnäolonsa. 

Vierailija
16038/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä ja ilta kuluivat ettiessä ens viikkoa varten ulkoiluvarusteita ja uimahousuja. Rättejä paljon mutta nykyään liian isoja, eivät pysy oikeilla paikoilla, onneksi löysin yhet ikivanhat shortsit ja uimahousut viime vuosituhannelta, ei tarvihe ostaa uusia. Oon väsynyt mutta rakkaus ja ajatus siusta piristää. Miten kevät päiväntasaukseis sujuna? Toispa tämä kevä siut elämääni. Laadin kaakaon, tarjoasin siullekin. Hyvää yötä naiselle lounaaseen. Mieheltä.

Vierailija
16039/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole enää mitään muuta kuin surullinen.

Kenelle?

Vierailija
16040/16047 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu.