Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.
Kommentit (16047)
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun charanavieläin on? Katson tosta oppaasta mitkä keinot tepsii.😌
https://world.doubutsu-uranai.com
Kerro tai murjotan ainakin kolme minuuttia. Ei tartte sanoa kuin eläin, ei väriä. Sano vaikka missä kohti se on tuolla yläpalkissa suhteessa mun eläimeen.😌😌😌
Olisikin irti kaikesta toksisesta päästäminen edes ratkaisu, mutta kun se johtaa sekin kipuun. Mitä teen elämänlopullani? Ihan täysin umpikuja.
Gallup
Aiotko tehdä asioille IRL jotain, jotta suhde etenisi ja saisit selvitettyä onko toinenkin kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä tiedoilla huomaan ketjun tyhjentyneen joten katsellaan myöhemmin. Terveisiä kaikille. Jonna
Kiitos. T. Kelan virkailija
Olepas hyvä. On hyvä kyetä keskustelemaan avoimesti ja rehellisesti asioista, siten ne selviävät. Ihanaa viikonloppua, muista rentoutua. Jonna
Kiitos, toivottavasti muistaisin, oonkin laiminlyönyt rentoutumisen, joten eilen nukuin 14h yhteensä 😁 Toivottavasti se kela asiasi selviää 🧡🙏 yks vaihtoehto olis viedä se päätös, kaupungin sosiaalitoimeen, neuvonnasta virkailija näkee sen koneelta, pyydät vaan tarkistaa onko se oikein. Jos ei ole, kerro ettei kela suostu oikaisee asiaa, ja hakisit harkinnan varaisena tuen tilalle, sen päätöksen perusteella.
Okei, kiitos tiedoista. Ehdin jo hädissäni valittamaan, oli ainoa polku heti siinä edessäni. Kelasta kyllä tuli myöhemmin viesti etteivät voi oikaista vaan valitus menee jonnekin muualle. Tuttua toimintaa lastensuojelussa ja työkkärissäkin. Hyvin typerää mielestäni ja haitallista sekä kaikkia kuormittavaa. Oikeastaan olen hämmentynyt miten näin voidaan edes toimia, jos ajattelee ihan turvallisuuttakin. En ole rähisijä enkä vaatija joten hyvin epämiellyttävää. Minä nyt odotan vastausta. Olen jo järjestellyt asiani uudestaan. Kiitos sinulle ja hyvät yöt.
Tuo on tosi kummallista ja harmillinen asia. Hyvä että olet saanut järjestettyä asiasi uudestaan 🙏🧡
Vierailija kirjoitti:
Onks tää se japanilainen? Jos on se niin ehkä 5 kuukautta sitten joku kertoi mulle että vastaa kuulemma täysin se kuvaus mua. Mutten muista enää mikä eläin se oli. Susi?
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Aiotko tehdä asioille IRL jotain, jotta suhde etenisi ja saisit selvitettyä onko toinenkin kiinnostunut?
Ei enää kannata.
Tiedättekö muuten mistä önnönnöö tuli tänne? Jostain kaiketi varmaan. :D
Samapa kai tuo. Turha paikka ja turhemmaksi vaan käy. Pudonnee kyydistä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
No en todellakaan, enkä koskaan aikonut. Kaikki rakkaus ei ole exactly made in heaven. Ihailen ja vähän rakastankin vielä vuosia näkemisen jälkeen, mutta so? Miksei saisi ilman aikomusta tehdä asialle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Ei enää kannata.
Miksi ei?
Koetapa keksiä eläinten nimet, jotka alkaa teidän toisten nimien tokalla kirjaimella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meen tinderiin s*atana jos et kohta tuu kunnolla juttelemaan mulle.
Mitäs rouva siihen sanoo?
miks menisin tinderiin kun en halua mieseuraa, enkä sinuakaan.
Mistä sivusta sä tulit? Mä meen tinderiin
Girl same!!!
Vierailija kirjoitti:
Koetapa keksiä eläinten nimet, jotka alkaa teidän toisten nimien tokalla kirjaimella.
Itikka ja iilimato
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Ei enää kannata.
Siinä on kunnon asenne. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Ei enää kannata.
Miksi ei?
Ei se mihinkään tuu johtamaan. Hyppään jojoon jos jatkan itseni kiusaamista.
Hanipöpölille hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Haluaisin sun syliin. Suudeltaisiin vähän. 😍 Kaikki normaalit asiat tuntuisivat kanssasi taianomaiselta. 😍
Silleinsä inhoan olla yksin mutta ei ole muutakaan. Mieti kuormitun jopa mun kavereista. Sä et tosin kuormita. 😊 Tänään saa herkkuja ja pitsaa ja pelata. 😁 Huomasin tänään että oon pyöristynyt. Ei meinannut peffa mahtua lempi housuihin. 😆
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Haluun sut yhä.
Millot tuut sieltä että voitas nähä? Ja millon haluat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks tää se japanilainen? Jos on se niin ehkä 5 kuukautta sitten joku kertoi mulle että vastaa kuulemma täysin se kuvaus mua. Mutten muista enää mikä eläin se oli. Susi?
Tästä linkistä voit katsoa.
https://world.doubutsu-uranai.com
Yläpalkin eläimiä klikkaamalla saa myös yleiskuvauksen.
Nyt oli paha kyllä. :0
Olisin ehkä enemmän mennyt "eikö ole parempaa tekemistä" yms. Suurehko osa juonee näihin aikoihin mutta metsään meni siltä osalta kyllä nyt. Ja olisi mennyt tuon toisenkin kyllä kun teen neljää muuta asiaa tässä samalla, heh. Ja en tiedä kävikö nasevuus mielessä missään kohtaa (osa on selvästi kuvailtavissa vaikka miten..) mutta kai se pitää uskoa kun selvästi omasta mielestäsi näin kuitenkin on.
Vielä kun tekis yhtään mitään tällä tai sinullakaan edes.. ylipäätään edes. :P