Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (16047)
Kaivatussani (N42) on ehkä söpöintä se kujertava nauru <3
Vierailija kirjoitti:
Oon piilossa. Tuu ettiin.
Ootko peiton alla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä tiedoilla huomaan ketjun tyhjentyneen joten katsellaan myöhemmin. Terveisiä kaikille. Jonna
Kiitos. T. Kelan virkailija
Olepas hyvä. On hyvä kyetä keskustelemaan avoimesti ja rehellisesti asioista, siten ne selviävät. Ihanaa viikonloppua, muista rentoutua. Jonna
Kiitos, toivottavasti muistaisin, oonkin laiminlyönyt rentoutumisen, joten eilen nukuin 14h yhteensä 😁 Toivottavasti se kela asiasi selviää 🧡🙏 yks vaihtoehto olis viedä se päätös, kaupungin sosiaalitoimeen, neuvonnasta virkailija näkee sen koneelta, pyydät vaan tarkistaa onko se oikein. Jos ei ole, kerro ettei kela suostu oikaisee asiaa, ja hakisit harkinnan varaisena tuen tilalle, sen päätöksen perusteella.
Okei, kiitos tiedoista. Ehdin jo hädissäni valittamaan, oli ainoa polku heti siinä edessäni. Kelasta kyllä tuli myöhemmin viesti etteivät voi oikaista vaan valitus menee jonnekin muualle. Tuttua toimintaa lastensuojelussa ja työkkärissäkin. Hyvin typerää mielestäni ja haitallista sekä kaikkia kuormittavaa. Oikeastaan olen hämmentynyt miten näin voidaan edes toimia, jos ajattelee ihan turvallisuuttakin. En ole rähisijä enkä vaatija joten hyvin epämiellyttävää. Minä nyt odotan vastausta. Olen jo järjestellyt asiani uudestaan. Kiitos sinulle ja hyvät yöt.
Tuo on tosi kummallista ja harmillinen asia. Hyvä että olet saanut järjestettyä asiasi uudestaan 🙏🧡
No joo siis kummallisinta oli juuri se että olen jo pari kuukautta saanut toimeentulotukea eikä ole väitetty että kuun viimeinen päivä olevat varat ovat tuloja. Olen siis budjetoinut koko ajan samalla tavalla rahani. En ymmärrä mutta kiusaa on tehty niin paljon koko kaupungin osalta että en nyt niin järkyttynyt mutta en osannut odottaakaan. Kelassakin on tietoja elämästäni joten kiusaaminen saattaa tuntua kivalta vaihtoehdolta sielläkin. Sitä tämä kaikki toiminta teettää helposti. Kunpa joku oikeasti kuuntelisi ja ymmärtäisi asiat sekä ihmiset oikein.
Kela ei muuten saa lasu tietoja ellet itse niitä kerro. Yks varma konsti, on päästä viranomaisista rauhaan/kiusaamisrsta, silmätikkuna olemisesta, kun hillitsee puhumistaan, toisin sanoen rajoittaa tietoisesti niiden tiedonsaantia sinusta. (Sisäpiirin tietoa) Silloin niillä ei ole mitään enää millä oikeen kiusata. Tieto on niiden valttikortti ja jos rajoitat sitä, puhut mahdollisimman vähän, annat tietoa itsestäsi tuolloin mahdollisimman niukasti, heiltä kuluu lopuun tuo valttikortti nopeesti. Kasvotusten palavereissa myös olis syytä olla fyysisesti vähäeleinen ja hillitä suunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ymmärsitkö koskaan, mutta en pyytänyt sinulta mitään. Olisin antanut sinulle kaiken itsestäni.
Nii. Helppo täällä huudella.
Olen minä sitä yrittänyt demonstroida irlkin. 😞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot vielä kaapissa, voin tulla kaivamaan sut sieltä esille. Sussa elää pikkulebe.
Mäkin voin hakea kaivatun kaapista , jos hän siellä sattuu olemaan 😘🦇
sivusta
Tuulikaapissa kynnysmattona. Voisit ottaa kainaloon ja ravistella kunnolla 😈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Aiotko tehdä asioille IRL jotain, jotta suhde etenisi ja saisit selvitettyä onko toinenkin kiinnostunut?
Kahden kauppahan se on. Yksin ei oikein saa suhdetta aikaiseksi.
Ei niin mutta jonkun pitää olla rohkea ja tehdä aloite, muuten ei tapahdu mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko peiton alla?
Joo haistelen siellä pierujani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluun sut yhä.
Millot tuut sieltä että voitas nähä? Ja millon haluat?
Ets oo ketä huutelen. Ma/ti sopii mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Aiotko tehdä asioille IRL jotain, jotta suhde etenisi ja saisit selvitettyä onko toinenkin kiinnostunut?
Joo meen hänen kotiovelle ja kysyn aletaanks olee! :) no ennnnn
Tuutpas! Heti tuut. Heitit jo ajatuksen ei saa peruuttaa. PS. Tekstinkorjaus muutti sen muotoon tuuppaa.
Nainen, tarvitsen siua ja haluan huomiois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot vielä kaapissa, voin tulla kaivamaan sut sieltä esille. Sussa elää pikkulebe.
sivusta
Hmm... 😏
Muistakaa mennä terapiaan! Teidän lapsuuden ongelmat pitää hoitaa kaikki teidän ongelmat katoaa sillä. Mitään muita ongelmia ei ole olemassa ainoastaan lapsuudesta johtuvia. Mutta ihmelääke terapia pelastaa!
Mattojutut ei ole multa enää. nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä tiedoilla huomaan ketjun tyhjentyneen joten katsellaan myöhemmin. Terveisiä kaikille. Jonna
Kiitos. T. Kelan virkailija
Olepas hyvä. On hyvä kyetä keskustelemaan avoimesti ja rehellisesti asioista, siten ne selviävät. Ihanaa viikonloppua, muista rentoutua. Jonna
Kiitos, toivottavasti muistaisin, oonkin laiminlyönyt rentoutumisen, joten eilen nukuin 14h yhteensä 😁 Toivottavasti se kela asiasi selviää 🧡🙏 yks vaihtoehto olis viedä se päätös, kaupungin sosiaalitoimeen, neuvonnasta virkailija näkee sen koneelta, pyydät vaan tarkistaa onko se oikein. Jos ei ole, kerro ettei kela suostu oikaisee asiaa, ja hakisit harkinnan varaisena tuen tilalle, sen päätöksen perusteella.
Okei, kiitos tiedoista. Ehdin jo hädissäni valittamaan, oli ainoa polku heti siinä edessäni. Kelasta kyllä tuli myöhemmin viesti etteivät voi oikaista vaan valitus menee jonnekin muualle. Tuttua toimintaa lastensuojelussa ja työkkärissäkin. Hyvin typerää mielestäni ja haitallista sekä kaikkia kuormittavaa. Oikeastaan olen hämmentynyt miten näin voidaan edes toimia, jos ajattelee ihan turvallisuuttakin. En ole rähisijä enkä vaatija joten hyvin epämiellyttävää. Minä nyt odotan vastausta. Olen jo järjestellyt asiani uudestaan. Kiitos sinulle ja hyvät yöt.
Tuo on tosi kummallista ja harmillinen asia. Hyvä että olet saanut järjestettyä asiasi uudestaan 🙏🧡
No joo siis kummallisinta oli juuri se että olen jo pari kuukautta saanut toimeentulotukea eikä ole väitetty että kuun viimeinen päivä olevat varat ovat tuloja. Olen siis budjetoinut koko ajan samalla tavalla rahani. En ymmärrä mutta kiusaa on tehty niin paljon koko kaupungin osalta että en nyt niin järkyttynyt mutta en osannut odottaakaan. Kelassakin on tietoja elämästäni joten kiusaaminen saattaa tuntua kivalta vaihtoehdolta sielläkin. Sitä tämä kaikki toiminta teettää helposti. Kunpa joku oikeasti kuuntelisi ja ymmärtäisi asiat sekä ihmiset oikein.
Kela ei muuten saa lasu tietoja ellet itse niitä kerro. Yks varma konsti, on päästä viranomaisista rauhaan/kiusaamisrsta, silmätikkuna olemisesta, kun hillitsee puhumistaan, toisin sanoen rajoittaa tietoisesti niiden tiedonsaantia sinusta. (Sisäpiirin tietoa) Silloin niillä ei ole mitään enää millä oikeen kiusata. Tieto on niiden valttikortti ja jos rajoitat sitä, puhut mahdollisimman vähän, annat tietoa itsestäsi tuolloin mahdollisimman niukasti, heiltä kuluu lopuun tuo valttikortti nopeesti. Kasvotusten palavereissa myös olis syytä olla fyysisesti vähäeleinen ja hillitä suunsa.
Olen ollut viranomaistyössä mukana ja tiedän miten siellä toimitaan. Toivotan sulle rauhaa sydämeen ja älä anna minkään mennä ihon alle 🙏🧡
Vierailija kirjoitti:
Mattojutut ei ole multa enää. nn
Ei niin. Ne oli minulta 😈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivusta
Mun kaivattu on aika topakka tyttö, en tiedä haluaisiko hän olla kynnysmatto. Mutta jos haluaisi, niin...
Nn
Oli ja on pakko jakaa tietoa, olen myös katsonut ettei se haittaa minua vaan on vain hyvä asia. Kiusata tai arvostella ei silti tarvitsisi vaikka elämässä tapahtuukin asioita. En ole lastensuojelun asiakas ja olen etä-äiti. Puhun ihan tietoisesti kaiken mitä puhun, ei ole tarvetta salailla mitään eikä pelätä mitään.
En tseisaa. Vaan minun syliini juostaan. Aina käynyt niin. Kyllähän tuo kaivattukin liehitteli aika pitkään.