Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (16047)
Vierailija kirjoitti:
Siis kertoi. :P
Oletko taas kuppia ottamassa kun vastaat kaikkeen jotain omasta mielestäsi nasevaa
Tuletkohan uniini? 🖤🖤
Hallitset mieltäni ja sydämen sopukoita.
Öitä!
Vierailija kirjoitti:
Huomasin jääneeni liian pitkäksi aikaa kiinni vuorovaikutukseen, joka ei tehnyt minulle hyvää. Oli kyllä hyvin lapsellista etsiä hyväksyntää tai merkkejä kiinnostuksesta sieltä, missä sitä ei selvästikään ollut.
On tullut aika jättää tämä kaikki taakse ja jatkaa eteenpäin puhtaalta pöydältä.
Vetäytymällä en kuitenkaan tarkoita loukata sinua, vaan suojella itseäni.
Miksi vetäytymisesi loukkaisi häntä jos kiinnostusta ja hyväksyntää ei hänen suunnaltaan mielestäsi tullut? Mistä edes vetäydyt?
Vierailija kirjoitti:
En oo saanu napattua sua vieläkään.
Mun kaivattuni on katsonut Apinatutkalla tietojani jo kauan. Laji on määritelty Estyneeksi. Puolustus on symbolistinen. Mieli on priimaa, heikko voima, tahtisuus välttävä, seurallisuus olematon. Apinan aatos on, että hän on enjoyqueeningin praktikko.
Vierailija kirjoitti:
Tuletkohan uniini? 🖤🖤
Hallitset mieltäni ja sydämen sopukoita.
Öitä!
Aina ei siltikään välttämättä tule.
En ole muuten koskaan nähnyt seksuaalisia unia. Tätäkin ihmettelin joskus kun muut ovat kertoneet ihanista unistaan.
Näen yleensä vain painajaisia mutta olen nähnyt joitakin hienojakin unia.
Öitä sullekin täältä sivusta 🖤
Mä en muuten oo sen tyyppinen että kavahtaisin, mutta sen saatat tuntea. Enemmänkin utelias. Varjoista, kaikesta. En osaa pysyä pinnassa. Syväsukellusta ja paineensieto siihen sopiva... Että niin se räjähtäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä tiedoilla huomaan ketjun tyhjentyneen joten katsellaan myöhemmin. Terveisiä kaikille. Jonna
Kiitos. T. Kelan virkailija
Olepas hyvä. On hyvä kyetä keskustelemaan avoimesti ja rehellisesti asioista, siten ne selviävät. Ihanaa viikonloppua, muista rentoutua. Jonna
Kiitos, toivottavasti muistaisin, oonkin laiminlyönyt rentoutumisen, joten eilen nukuin 14h yhteensä 😁 Toivottavasti se kela asiasi selviää 🧡🙏 yks vaihtoehto olis viedä se päätös, kaupungin sosiaalitoimeen, neuvonnasta virkailija näkee sen koneelta, pyydät vaan tarkistaa onko se oikein. Jos ei ole, kerro ettei kela suostu oikaisee asiaa, ja hakisit harkinnan varaisena tuen tilalle, sen päätöksen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
En oo saanu napattua sua vieläkään.
Oon tässä, nappaa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meen tinderiin s*atana jos et kohta tuu kunnolla juttelemaan mulle.
Mitäs rouva siihen sanoo?
miks menisin tinderiin kun en halua mieseuraa, enkä sinuakaan.
Mikä sun charanavieläin on? Katson tosta oppaasta mitkä keinot tepsii.😌
Vierailija kirjoitti:
Seitsemäs kevät, jona sinusta uneksin. Hyvää yötä.
Olisiko aika tehdä asialle jotain?
Mua on ruvennu ahdistaa nää kerrostaloalueet, kasvoin omakotitalossa ylemmän keskiluokan alueella ja en kyllä muutenkaan viihtyis. Ahdistaa vaan, liikaa kaikkea. Muutan varmaan jonnekin etelään johonkin kalastajakylään jonkun kaupungin lähelle, ettei nyt vaan oo liian syrjässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä tiedoilla huomaan ketjun tyhjentyneen joten katsellaan myöhemmin. Terveisiä kaikille. Jonna
Kiitos. T. Kelan virkailija
Olepas hyvä. On hyvä kyetä keskustelemaan avoimesti ja rehellisesti asioista, siten ne selviävät. Ihanaa viikonloppua, muista rentoutua. Jonna
Kiitos, toivottavasti muistaisin, oonkin laiminlyönyt rentoutumisen, joten eilen nukuin 14h yhteensä 😁 Toivottavasti se kela asiasi selviää 🧡🙏 yks vaihtoehto olis viedä se päätös, kaupungin sosiaalitoimeen, neuvonnasta virkailija näkee sen koneelta, pyydät vaan tarkistaa onko se oikein. Jos ei ole, kerro ettei kela suostu oikaisee asiaa, ja hakisit harkinnan varaisena tuen tilalle, sen päätöksen perusteella.
Okei, kiitos tiedoista. Ehdin jo hädissäni valittamaan, oli ainoa polku heti siinä edessäni. Kelasta kyllä tuli myöhemmin viesti etteivät voi oikaista vaan valitus menee jonnekin muualle. Tuttua toimintaa lastensuojelussa ja työkkärissäkin. Hyvin typerää mielestäni ja haitallista sekä kaikkia kuormittavaa. Oikeastaan olen hämmentynyt miten näin voidaan edes toimia, jos ajattelee ihan turvallisuuttakin. En ole rähisijä enkä vaatija joten hyvin epämiellyttävää. Minä nyt odotan vastausta. Olen jo järjestellyt asiani uudestaan. Kiitos sinulle ja hyvät yöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota tyyppiä kannata pyytää juttelemaan vaikka olikin valon enkeli alunperin.
Mitä meinaat?
Niin tuon lauseen voi juurikin ymmärtää noin, tajusin heti😂 Sivusta
Kappas, nyt tajusin 😂
Seitsemäs kevät tässä samassa tarinassa. Muistaakseni siihen lukuun liitetään kaikenlaisia käännekohtia, mahtaakohan niissä olla perää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs rouva siihen sanoo?
miks menisin tinderiin kun en halua mieseuraa, enkä sinuakaan.
Mistä sivusta sä tulit? Mä meen tinderiin