Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (16005)

Vierailija
15901/16005 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮

Just korkkasin punkkupullon ja aloin ajatella meitä yhdessä. Sillai.

🔥🔥🔥

Vierailija
15902/16005 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nuo uhriutumiset eivät ole häneltä. Hänen on aivan turha uhriutua, enkä edes ole kovaa ihmistyyppiä. Silti sanon tämän. Nn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15903/16005 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Rakastan sinua. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
15904/16005 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle skeptikot, epäilijät ja besserwisserit ovat harvinaisen tuttuja. Pitävät minusta kun huomaavat aitouteni ja rehellisyyteni. Tässä menee joskus yllättävän kauan koska tätä ok vaikea uskoa. Sen toki ymmärrän.

Vierailija
15905/16005 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kultaseni. 

Vierailija
15906/16005 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle skeptikot, epäilijät ja besserwisserit ovat harvinaisen tuttuja. Pitävät minusta kun huomaavat aitouteni ja rehellisyyteni. Tässä menee joskus yllättävän kauan koska tätä ok vaikea uskoa. Sen toki ymmärrän.

Korjaan, tätä on vaikea uskoa.

Vierailija
15907/16005 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hani. 💕🥰

Vierailija
15908/16005 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuisi nähdä?

jännittäisi

Vierailija
15909/16005 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nuo uhriutumiset eivät ole häneltä. Hänen on aivan turha uhriutua, enkä edes ole kovaa ihmistyyppiä. Silti sanon tämän. Nn

Ei ole uhriutumista puhua rehellisesti asioista. Tilannetajua.

Vierailija
15910/16005 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kaipaamasi ottaa yhteyttä. Minä se en ole.

Et niin. 

Vierailija
15911/16005 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveljeni on hyvin voimakasluonteinen eikä salli minkäänlaista petturuutta. Minua on elämässä koulutettu hyvin. Olen hyvä pikkusisko kuulemma ja rakas tietenkin.

Vierailija
15912/16005 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelan sössöstä huolimatta ostin lapselle mansikoita. Teemme yhdessä mukavia asioita myöskin. Haistakaa paska typerykset jotka teette kaikkenne että lapsetkin kärsivät. Kerkesin onneksi ostamaan lapselle räyheän kasari farkkutakin. Kattelen itselleni sitten toisella kerralla.

Kaikkensa tekeminen ja lasten kärsiminen saattavat klikata kyllä eri tavalla kuin olet itsellesi uskotellut. Vaan helppohan minun on sanoa kun ei niitä ole.. tullut tarkoituksella tehtyä. Ehkei se olekaan niin helppo homma, enkä puhu nyt sanomisesta. Niin se kuitenkin mutta hei, mansikoita. Cool beans.

Ette ole tainneet tavata rehellisiä ihmisiä ja oikeasti kaltoinkohdeltuja. Puhun totuutta ja käytöstavat olisivat suotavia sinullekin.

Heh. Harvoin tulee vastaan mitään näin typerää mutta pääsi yllättämään kyllä nyt. Palkinnon arvannetkin. Lisää mansikoita. =)

Vierailija
15913/16005 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni on myös hyvin epäileväinen. Narsistit ovat ja varsinkin kun löytyy kunnolla luonteenheikkoutta ja herkkyyttä tunnetasolla. Besserwisser hänkin ja aika ilkeä. Koulutukseni on korkeatasoinen elämänkoulussani.

Vierailija
15914/16005 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelan sössöstä huolimatta ostin lapselle mansikoita. Teemme yhdessä mukavia asioita myöskin. Haistakaa paska typerykset jotka teette kaikkenne että lapsetkin kärsivät. Kerkesin onneksi ostamaan lapselle räyheän kasari farkkutakin. Kattelen itselleni sitten toisella kerralla.

Kaikkensa tekeminen ja lasten kärsiminen saattavat klikata kyllä eri tavalla kuin olet itsellesi uskotellut. Vaan helppohan minun on sanoa kun ei niitä ole.. tullut tarkoituksella tehtyä. Ehkei se olekaan niin helppo homma, enkä puhu nyt sanomisesta. Niin se kuitenkin mutta hei, mansikoita. Cool beans.

Ette ole tainneet tavata rehellisiä ihmisiä ja oikeasti kaltoinkohdeltuja. Puhun totuutta ja käytöstavat olisivat suotavia sinullekin.

Heh. Harvoin tulee vastaan mitään näin typerää mutta pääsi yllättämään kyllä nyt. Palkinnon arvannetkin. Lisää mansikoita. =)

Olen otettu tästä kaikesta. Olette kovia vastuksia. Kiitos.

Vierailija
15915/16005 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain Antilta äsken k*llia. Sain orgasminkin. Mut jokin on muuttunut. Olisin voinut jättää väliinkin 😜😍 mikähän minuu vaivaa.

Tästä matskun kierrättämisestä oli puhetta aiemmin. Meneepä siis muu vaihtoon. Katharttista varmastikin. No ei kirjaimellisesti tietenkään. Mitäs pienistä. :P

En ole kierrättänyt/käyttänyt nyt mitään. Tai ketään. Tein vakavasti parannusta asian suhteen. Lupasin itselleni etten käytä enää miehiä omiin tarpeisiin ja heitä pois. Oon nyt vain Antin kanssa pelehtinyt 1.5 kk. Taitaa olla minun ennätys. Oonkohan herkästi kyllästyvä. Olen. Siitä tämä johtuu. Siks enää ei tunnu kipinää. Voi Antti raukkaa 😜😍 ainakin yritin.

Vierailija
15916/16005 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä väriseksi värjäisin hiukset. 

Mietin tänään mustaa. Sopisiko sinulle?

Mun hiukset oli mustat, kun tavattiin eka kerran. Nyt ne on harmaat. 

Kauneimmat unet merkittävälle 💌

Vierailija
15917/16005 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussa ei oo muuta pelottavaa kuin tarkkanäköisyys, sitä ihmiset tuntuu tosiaan hieman pelkäävän. Mutta ei voi mitään.

Vierailija
15918/16005 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä sielujen sympatiaa 🤍

Ja sinä.. mitä sviidua? :D

Kukahan se oli kun siitä puhui?

Heh.

Vierailija
15919/16005 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole uhriutumista puhua rehellisesti asioista. Tilannetajua.

No ehkä sitten ohi. Tarkoitan syytöksiä.

Vierailija
15920/16005 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isoveljeni on hyvin voimakasluonteinen eikä salli minkäänlaista petturuutta. Minua on elämässä koulutettu hyvin. Olen hyvä pikkusisko kuulemma ja rakas tietenkin.

Tierät sää ettette te saa oikeesti panna. Vaikka Veikka on kuinka voimakastahtoinen.

Tiedätkö sinä miten tervejärkisten ihmisten aivot toimivat? Kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme