Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (1828)
Vierailija kirjoitti:
Voit siis puhua mustan valkoiseksi, rikollisen uhriksi, kirsikan kaviaariksi. Eikö pää leviä? Minulla leviää jo pelkästä ajatuksesta.
Niin minullakin, onneksi AI:lla voi tuottaa tuollaista pupputekstiä nykyään, se helpottaa. (Sivu)
Vierailija kirjoitti:
Oon tänään ollu muna kädessä koko päivän. Teidänkin kannattaisi joskus kokeilla. Hauskaa puuhaa.
Etkö saanut leivotuksi sitten mitään vai eikö keittäminen onnistanut?
Vierailija kirjoitti:
No voi jeesus. Kirjotin tänne aamulla, että juteltiin kaivatustani yhteisen tutun kanssa. Ei ollut mitään dramaattista, hän vaan tuli puheeksi ja muutama sananen vaihdettiin. Ottakaa nyt kaipaajat ihan iisisti.
Minäkin olen joskus jutellut omasta kaivatustani yhteisten tuttujen kanssa. Ei mun mielestä ole ollenkaan paha, jos puhuu hyvää selän takana.
Sinun Mukana viihdyin oikein hyvin, kiitos niistä päivistä.
Illan varjoon himmeään, sytytän kynttilän ja kuuntelen hitaita.
Vierailija kirjoitti:
Synnyin 20 vuotta liian myöhään kaivatun kannalta.
Niin. Ja vaikka oltaisiin saman ikäisiä, olemme lopulta niin erilaisia. Oikeastaan kyse on myös luokkaeroista. Ennen koskaan olisi pyörineet samojen asioiden äärellä, vaikka ikätovereita oltaisiin. Nn
Sattuu kun tipahtaa korkealta. Voi kaivattuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten elää patologista valehtelijan kanssa? Olisi kiinnostaa kuulla.
Ole riittävän lähellä, rehellinen ja ymmärtäväinen. Älä esitä ainakaan tyhmää.
Patologinen valehtelija odottaa, että muut ovat hänelle rehellisiä? Anna mun kaikki kestää. Lähellä siksi, että valehtelija voi pitää kontrollissaan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Arvioin tilanteen aina omaa harkintaa käyttäen ja suhtaudun tietyllä varauksella siihen mitä ihmiset puhuvat. Luulin tämän olevan normaalia.
Ymmärrän, että ihmiset saattavat tahattomasti liioitella tai dramatisoida kertoessaan asioita, mutta jos oletus on, että aina valehdellaan, on kyllä kummallinen tapa nähdä toiset ihmiset. Toisaalta jos itse ei puhu totta, todennäköisesti olettaa muidenkin toimivan samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten elää patologista valehtelijan kanssa? Olisi kiinnostaa kuulla.
Ole riittävän lähellä, rehellinen ja ymmärtäväinen. Älä esitä ainakaan tyhmää.
Patologinen valehtelija odottaa, että muut ovat hänelle rehellisiä? Anna mun kaikki kestää. Lähellä siksi, että valehtelija voi pitää kontrollissaan?
No näinkin voi ajatella. Oma valinta toki. Kerroin vain omakohtaisen kokemuksen perusteella kuinka kannattaa toimia.
Vierailija kirjoitti:
Menit hiljaiseksi?
Teen muutakin kuin kirjoitan ketjuun. 😃
Vierailija kirjoitti:
Olisit hyvä sotavanki.
Minkä vuoksi?
Toisaalta jos itse ei puhu totta, todennäköisesti olettaa muidenkin toimivan samoin.
Kyllä, sehän ongelmaksi helposti koituukin. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Sattuu kun tipahtaa korkealta. Voi kaivattuni.
Näissä matalapalkkaduuneissa on se hyvä puoli, ettei koskaan tipahda korkealta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet niin ihana? 💕
Kerron, jos kysyt.
🥱Tylsäksi on mennyt kaipaus