Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (1849)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kappale, yllättävän toimiva kombo. Lisää kiitos. Läähätys ei toimi.
👍
Vierailija kirjoitti:
Me emme ole syntyneet voittajiksi vaan hiomaan timanttia.
Sulta sujuu molemmat, ja teet työsi pieteetillä.
Vierailija kirjoitti:
Ellei sitten ole kyse Trumpin kaltaisesta disinformaation levittäjästä. Miksi kukaan kertoisi omasta elämästään ihan parturia?
Monikin. Ihmiset kertovat mitä haluavat. Ei se tee asiasta totuutta vaikka kerrot mitä. Trumpin kaltaisia on suurin osa ihmisistä.
Miksihän jaksan vuodesta toiseen hakata päätä muuriin, vaikka homma ei etene milliäkään ja epäsäännöllisen säännöllisesti tulee lunta tupaan?
Kyllä. Kaikilla on oma totuutensa eikä asioiden julkituominen tee niistä totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellei sitten ole kyse Trumpin kaltaisesta disinformaation levittäjästä. Miksi kukaan kertoisi omasta elämästään ihan parturia?
Monikin. Ihmiset kertovat mitä haluavat. Ei se tee asiasta totuutta vaikka kerrot mitä. Trumpin kaltaisia on suurin osa ihmisistä.
Ei todellakaan ole. Mikä on sellainen maailma, jossa puhutaan mitä sattuu eikä mikään tarkoita mitään? Itse en elä sellaisten ihmisten kanssa, en ole koskaan elänyt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten sanoa ääneen asioita, joiden tietää olevan valhetta? Eletään kyllä täysin eri maailmoissa.
Jos valehtelet koko ajan, miten muistat, mitä olet kenellekin sanonut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta mun lähelle jo, jos on joku este niin autan sua
Minne nyt muutetaan ja minkä takia?
😀 mun lähelle.
Koska mulla on ikävä
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ainoa totuus. Poliisikin päättää mihin haluaa uskoa.
Jos punainen voi tarkoittaa sinistä ja kuusi vaahteraa, eletään mielivallassa.
Olen päättänyt vain puhua enkä välitä enää yhtään siitä uskooko kukaan yhtään mitään.
Kiitos J kun kuuntelit aikaisemmin tänään paatoksellisen puhdistukseni. Olen päättänyt antaa hänellekin anteeksi. Tänään taas hän vaikutti niin herttaiselta joten pakkohan se on. Sydämeni särkyy kaikesta liiallisesta vihaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten sanoa ääneen asioita, joiden tietää olevan valhetta? Eletään kyllä täysin eri maailmoissa.
Eivät tietenkään ajattele valehtelevansa. Kuten sanottu, jokaisella on oma totuus. Jos laitat riviin 10 ihmistä, on jokaisella oma tarina samasta tilanteesta. Tämä pätee myös heidän omaan elämäänsä. Voin kertoa, että sisareni on narsisti, eikä hän välttämättä ole narsisti. Tai aivan mitä vaan. Uskotko todella mitä ihmiset kulloinkin kertovat.
Voit siis puhua mustan valkoiseksi, rikollisen uhriksi, kirsikan kaviaariksi. Eikö pää leviä? Minulla leviää jo pelkästä ajatuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät tietenkään ajattele valehtelevansa. Kuten sanottu, jokaisella on oma totuus. Jos laitat riviin 10 ihmistä, on jokaisella oma tarina samasta tilanteesta. Tämä pätee myös heidän omaan elämäänsä. Voin kertoa, että sisareni on narsisti, eikä hän välttämättä ole narsisti. Tai aivan mitä vaan. Uskotko todella mitä ihmiset kulloinkin kertovat.
Mitä järkeä missään olisi, jos mikään ei tarkoita mitään? Jos äiti sanoo lapselle, että lapsi saa ruoan jälkeen tikkarin eikä anna tikkaria, lapsen maailma murtuu. Täytyy voida luottaa siihen, että sanat tarkoittavat sitä, mitä ne tarkoittavat.
Voittekin taas vääntää aiheesta muutaman sivun...
Vierailija kirjoitti:
Voittekin taas vääntää aiheesta muutaman sivun...
Ihan keskeinen asia, voiko toisen sanaan luottaa. Ilmeisesti ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta mun lähelle jo, jos on joku este niin autan sua
Minne nyt muutetaan ja minkä takia?
😀 mun lähelle.
Koska mulla on ikävä
Onko ap:n viesti mieheltä? Aiotko koskaan lähestyä häntä? Eihän hän muuten tiedä toiveistasi jos teillä ei ole edes minkäänlaista yhteyttä. Sivusta
Miten elää patologista valehtelijan kanssa? Olisi kiinnostaa kuulla.